Naiselle hyvää iltaa ja yötä! 🤗 Halit ..
Moi ja iltaa Neidille
10
319
Vastaukset
- Pikkukukkaelluhallo
Kauniita unia..
Kuokka....😳
Askelia...vaik nukuin aamul 9:ään....
Niin askelia13500....ylikin..paljon...😳😳😳😂😂😂👁👁eix aika hyvin..
Otti kyl kovil..ei rentoo menoo...- jokujossain
Askel kerrallaan, kohti rakkautta.
Lennä, unelmoi.
Katse kauas, lähelle.
Lämmin tunne, ajatus. - Pikkukukkaelluhallo
22:02...
Kiits kauniista...😳😂👁👁👅😀 - jokujossain
Ole hyvä.
Ai, toi punainen on kieli.
Katsoin ensin, että on vihainen härkä. - Pikkukukkaelluhallo
Mä vähän pelleilen...
Kieli merkkaa....nastaa...on hauskaa....
Mä oon mestari unelmoimaan..
Unelmat antavat ..toivoa...haaveet ..uskoa...
Niitä mulla piisaa...ehkä six en masennu..
Oon oikeestaan ain iloinen..
Mut on mullakin hetkeni...
Mikx kirjoitat ..ketjun ..väii ..kauniita...?
Ihan kivaa..kun on niitä ilkeitäkin...onnettomia...
Kuokkakin on kiva...vähän ykxtotinen...mut kiva...Heipat..✌😳😂tavataan aamul...vaik jo onkin aamu...👅 - jotainihanmuuta
Ei tuosta kyllä, kieli tuu ekana mieleen.
- jokujossain
Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:
Mä vähän pelleilen...
Kieli merkkaa....nastaa...on hauskaa....
Mä oon mestari unelmoimaan..
Unelmat antavat ..toivoa...haaveet ..uskoa...
Niitä mulla piisaa...ehkä six en masennu..
Oon oikeestaan ain iloinen..
Mut on mullakin hetkeni...
Mikx kirjoitat ..ketjun ..väii ..kauniita...?
Ihan kivaa..kun on niitä ilkeitäkin...onnettomia...
Kuokkakin on kiva...vähän ykxtotinen...mut kiva...Heipat..✌😳😂tavataan aamul...vaik jo onkin aamu...👅Kiitos toivotuksista.
Tunnustaudun sentimentaalikoksi.
Rakkauden ja romantiikan kaipuu on jatkuvaa nälkää.
Rakkauden menetys sattuu, mutta ei tee kaikkia ilkeäksi, vihaiseksi.
Minussa se kasvattaa luovuutta, kauniit sanat helpottavat oloa.
Kuokan tervehdykset ovat positiivinen päivänavaus ja illanlopetus.
Olette molemmat kivoja ja muutkin jotka tähän kirjoittavat ovat mukavia.
Mukavaa viikonloppua!
- ahhahhahhaa
sohvaperunat kokoontuu jälleen
- nnnnainennn
Hyvää yötä :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644