Junior EM-kisat

qwertyyyh

Se oli sitten siinä. Miten meni teidän mielestä? Mun mielestä jotain pitäis tehdä eri tavalla kuin ennen, jotta tulis niitä mitaleja.

30

1120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UrheilijaVaiUrputtaja

      No tee eri tavalla, niin voitat mitalin.

      (Paitsi jos et ole itse aktiivikisaaja tai valmentaja, niin keskity vaan omaan kuntojudoosi. Ei ne mitalit sinulle kuulu kuitenkaan.)

      • haistakukkanen

        Judostahan ei saa Suomessa keskustella eikä kisamenestystä kyseenalaistaa varsinkaan jos ei ole itse aktiivi kisaaja tai valmentaja. Muuten joku pahoittaa mielensä.


      • 5656543

        Urheilijavaiurputtaja:
        Voi voi... tuliko paha mieli, tuliko...


      • UrheilijaVaiUrputtaja

        Ei tullut paha mieli. Säälittää vaan penkkiurheilukommarit, jotka luulee, että toisten voittamat mitalit on yhteisiä ja niitä kuuluu tuoda heille. Samalla tavalla kun toisten rahojakin. Sitten ne mankuu kun niitä mitaleja (ja rahoja) ei tuoda, vaikka itse valittavat ahkerasti sohvan pohjalta.


      • tehtävä_jako
        UrheilijaVaiUrputtaja kirjoitti:

        Ei tullut paha mieli. Säälittää vaan penkkiurheilukommarit, jotka luulee, että toisten voittamat mitalit on yhteisiä ja niitä kuuluu tuoda heille. Samalla tavalla kun toisten rahojakin. Sitten ne mankuu kun niitä mitaleja (ja rahoja) ei tuoda, vaikka itse valittavat ahkerasti sohvan pohjalta.

        Eiköhän me niitä mitaleita odoteta tälle lajille !!! Tällä tavalla laji saisi edes vähän näkyvyyttä, kun liiton kautta sitä ei missään muodossa ole tulossa !!! Urheilijoiden on hoidettava itse tämä markkinointipuolikin :)


    • ddddddddddddddd

      Onhan se jännä kun Suomessa cadetit vielä tuovat mitaleja, mutta siihen se hyytyy. Miksi?

    • Uskoaon

      Älkäähän nuolasko; Emilialla on vielä monta arpaa jäljellä: u21 MM, U23 EM ja aikuisten MM.
      Huono päivä tänään.

      • parhaillamennään

        Taso on tämä, ikävä kyllä.


      • Haavemaailma

        Jos ei pärjää edes U21, on turha haaveilla menestyksestä vielä kovemmissa karkeloissa.


    • poiuytr

      Suomesta lähti 4 hyvää judokaa kisoihin, joista yksi pystyi ottelemaan omalla tasollaan ja muut epäonnistuivat. Etukäteen ajattelin jotain ihan muuta tulosta. Minusta tämä pitäisi nyt huolellisesti analysoida, jotta urheilijat pystyvät ottelemaan omalla tasollaan ja mielellään jopa saavat ylimääräistä buustia arvokisoista.

      • yxristikax

        Omalla tasolla olivat. Luken olisi pitänyt niputtaa vielä yksi, niin sitten olisi tulosveto osunut kohdalle.


    • progeorgia

      Aika näyttävästi georgialainen pöllytti Mäkisen voittanutta unkarilaista. Ei ollut epäselvää kuka vie ja kuka vikisee.

      • Einstein22

        Esim Virolla, Latvialla ja liettualla esim suomea heikompi tulos toistaiseksi, norjalla 0 otteluvoittoa, ruotsin saldo suurin piirtein samoissa. Iso määrä maita tulee jokatapauksessa jäämään lopputuloksissa Suomen taakse. Mitali Suomeen olisi myös ollut mahdollinen mutta kovat on kisat.


      • palataampaanalyysiin

        Minkälaisesta tilanteesta ja millä heitolla unkarilainen vei Mäkistä ?


    • qwerrrty

      Mites tulevat mm-kisat? Nythän on niin, että em-kisoissa parhaiten pärjännyttä ei ole vielä valittu. Ehkä tämä näyttö riittää valintaan. Mietin vaan millä näytöillä nämä jo valitut ovat sinne menossa.

      • katotaanmitäkäy

        Faktahan on se, että jos tasaisesti suorittanutta Sahaa ei valita u21 MM ja u23 EM kisoihin, on kyseessä täysi MAFIA. Valitettavasti tämä on mahdollista kun ei satu kuulumaan valmennusjohdon pienen piirin porukkaan.


    • Hyväakatemia

      Taantuma alkanut kyseisillä urheilijoilla kun ovat siirtyneet Pekkolan valmennukseen, ja tässä tulos. Olisi valmennus johdon kannatettava vastuu ja todeta että valmennus taito ei riitä

    • kjuiuy

      Luken valmentaja valmennusvaliokunnassa ja hallituksessa.

      • Keulija

        Luukaksella ei tietääkseni ole lajivalmentajaa. Jos viittaat V. Jokiseen, niin hän on oto-valmentaja koko joukkueelle. Älä puhu palturia.


      • juujoo
        Keulija kirjoitti:

        Luukaksella ei tietääkseni ole lajivalmentajaa. Jos viittaat V. Jokiseen, niin hän on oto-valmentaja koko joukkueelle. Älä puhu palturia.

        kyllä luke on jokisten valmennettava, siksi siirtyi riksuun


    • Konsultti1

      Näiden tulevaisuuden urheilijoiden ja valmennuksen taso nähtiin tänään 14.9 EROTKAA ennenkö saatte lisää vahinkoa aikaan, olisiko aika kysyä neuvoa vaikka vanhalta valmennus johdolta, jos kehtaatte. Palkkasitte uuden valmennuspäällikön ja koulutus päällikön jotka ei saa aikaan kuin eripuraa , hallitus ja toiminnanjohtaja on eksyksissä tasa-arvon hömpötyksinern ja pridekulkueineen

    • GrumpyOldDan

      Nuoret kilpailevat judokat. Jos luette näitä kommentteja, niin kuvitelkaa hetki mielessänne, miltä nämä "mitaleiden tuomista" vaativat keski-ikäiset valittajat itse näyttävät? Ja miltä heidän judonsa näyttää? Jos naurattaa vähän, se on ok. Treenaamisen iloa teille!

    • Kunpanäkis

      Missä niitten näkee reenaavan!!!???

    • kliou

      Kuka sitten valmentaa Luukas Sahaa?

    • GrumpyOldMan

      Te valittajat voitte varmaankin ilmottautua 2019 SM kisoihin ja käydä pöllyttämässä nämä 'alisuorittavat' u-21 juniorit.Taitais niissä karkeloissa käydä niin että junnut poistuis hymyillen matolta.

    • qwerttyy

      Johtopäätöksiä tämän ketjun pohjalta:
      1. Jos on sitä mieltä että 3/4 kisoissa olleista suomalaisista epäonnistui, niin on typerä valittaja.
      2. Kisat menivät suomalaisten tasoon nähden juuri niin kuin pitikin.
      3. Valmennusjohto tekee hyvää työtä, eikä näillä resursseilla voi saada mitenkään parempaa aikaan.
      4. Kuntojudokat on säälittäviä eivätkä ymmärrä kilpajudosta mitään.
      5. Kilpajudosta ei saa keskustella kuin aktiiviset maajoukkue kisaajat ja heidän valmentajansa, valmenusjohto ja liiton väki.

    • kjuiuy

      Kuntojudokat ja harrastajat rahoittavat sitä kilpailu toimintaa.Mielipiteesi ilmentää pohjois-korean linjaa,ei kenelläkään saa olla mitään mielipiteitä.Näistä kuntojudokoista suurin osa on entisiä kilpailijoita ,elikä varmaan on tietämystä taitoa ja näkemyksiä, joita kannattaa kuunella. Mikähän on oma osaaminen ,kun kirjoitat tuollaista tekstiä.

      • qwerttyy

        Minä olen juurikin sellainen kuntojudoka, joka joidenkin (täällä kirjoittavien) mielestä ottaa kantaa asioihin joista ei mitään ymmärrä. Silti kun kasvotusten juttelen valmentajien ja kisaajien kanssa, niin harvemmin meillä suurta erimielisyyttä asioista on. Täällä jotenkin vaan on paljon opsaavampaa ja kriittisempää porukkaa :)


      • KUMMAjaOUTOjuttu

        Kukaan täällä ei voi tietää kuka sinä olet. Silti ihmettelet miksei sinuun suhtauduta samalla tavalla kuin kasvotusten. Mistä muuten tiedät etteivät valmentajat ja kilpailijat vain kohteliaisuuttaan myötäile sinua? Jos olet samaa mieltä kilpailijoiden ja valmentajien kanssa kaikesta, niin miten mielipiteistä voisi olla mitään hyötyä kun kaikki on nytkin tehty juuri kuten haluat.


    • kfjdjkg

      Kuntojudokat ja harrastajat rahoittavat kilpailemista niin vähän, ettei sillä hinnalla saa oikeutta arvostella ketään.

      Montako euroa maksaa sanoa sinua laiskaksi ja vätykseksi?

      Rakentava kritiikki liiton järjestelmään on tarpeen, mutta urheilijat jättäisin rauhaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe