Noniin, Miina Äkkijyrkän veistos City Calf
on sitten paljastettu "torstaina" 28.6 ja Raision sosiaalitoimi taputtaa "käsiään". Vieraannuttaja "äiti", joka siis lasteni "äiti" oli paikalla. Miina Äkkijyrkän teos sijaitsee juhlatila Hintsan Vintin päädyssä. Teos sijaitsee yksityisalueella, mutta se näkyy Hintsantielle, mutta itseäni tämä asia ei "selkeästikään" vaivaa. Raision sosiaalitoimi voi sen sijaan katsoa "peiliin". Nautaeläimet ovat Äkkijyrkän teosten yleisin "aihe".
Äkkijyrkkä on toiminut pitkään suomalaisen alkuperäiskarjan puolestapuhujana, mutta kuka puhuu "riistäjä-äitien" salaliittoa vastaan? Äkkijyrkkä sai valtion kuvataidepalkinnon vuonna 2002, mutta veden "jakeluhäiriö" näyttää yhä jatkuvan.
Raisiosta kajahtaa
9
286
Vastaukset
- Raision-kanttura
Minä en tiedä mutta sen tiedän että kuva"taide"palkinnon saavat aina ne jotka miellyttävät eniten presidenttiä. 2002 presidenttinä oli Halonen enkä minä saanut palkintoa, vaikka olen huippulahjakas mutten Halosen perhetuttu toisin kuin ilmeisesti Äkkijyrkkä. Raision vieraannuttajasossut kuuluvat tähän riistäjä-äitien illuminatiin, liskoihmisten salaliittoon.
- 1säpappa
Mie ainakin tykkään Miinasta ja hänen teoksistaan.
Tietystä huumorintajusta kertoo sekin, että hänen alkuperäinen sukunimensä oli Loiva, mutta päätti vaihtaa sen Äkkijyrkäksi. - go.miina
1säpappa kirjoitti:
Mie ainakin tykkään Miinasta ja hänen teoksistaan.
Tietystä huumorintajusta kertoo sekin, että hänen alkuperäinen sukunimensä oli Loiva, mutta päätti vaihtaa sen Äkkijyrkäksi.Joo Äkkijyrkän työt on myös mun mielestä hienoja ja humoristisia, sekä toi nimenmuutos että peltilehmien tekeminen. Myös oivaa kierrätystä, taidetta romusta.
- narsisti-vieraannutettu
ettei sittenkin vaihtanut Suro.ksi
- 1säpappa
Suro?
Mitä sellainen sana edes tarkoittaa? - narsisti-vieraannutettu
1säpappa kirjoitti:
Suro?
Mitä sellainen sana edes tarkoittaa?Suro = SUomen Raision Osossu
- 1säpappa
narsisti-vieraannutettu kirjoitti:
Suro = SUomen Raision Osossu
Suro = SUomen Raision Osossu?
Mitä sellainen SANA edes tarkoittaa?
- Lissu1000
Vieraannutettua raisiolaista
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332