Sain sädehoitoa 15 kertaa rinnan osapoiston jälkeen. Se väsytti kovasti loppuaikoina ja vieläkin, parin kuukauden jälkeen olen epätavallisen väsynyt. Veto on poissa. En jaksa rehkiä ihan samalla tavalla kuin ennen koko operaatiota vaan on pakko ottaa iisimmin. Onko kenelläkään jotain vastaavaa vai oletteko sädehoidon jälkeen ihan samassa vedossa kuin ennen sitä. Kauanko teillä kesti toipua täysin?
Sädehoito ja väsymys?
5
1338
Vastaukset
- Little_Impulse
Mulla oli myös väsymystä, joka tuntuu edelleen jatkuvan, vaikka 25 kerran sädehoidoista on kulunut jo puolitoista kuukautta. Varmasti myös sytostaatit vaikuttavat elimistössä vielä pitkään, olen vähän sen piikkiinkin väsymystä laittanut.
Olit kirjoittanut tämän syyskuussa. Vieläkö väsyttää? - IngaX
Mulla ei ollut muuta ongelmaa säteestä rinnan osapoiston jälkeen, paitsi palanut nahka.
- jokainenyksilöllinen
sama täällä.kuljin joka arkipäivä junalla viisi viikkoa oulussa hoidossa,siis kajaanista.minun mielestä sädetys ei väsytä,mut sytot kyllä.
- IngaX
Ai niin, no hyviäkin seuraamuksia sikäli, että sen puoleisessa kainalossa ei enää kasva karva eikä haise hiki.
- Saakelinsyöpä
Hei, sain 33 krt sädehoitoa ja viimeinen oli 15.8.2018. Tänään 14.12.2018 väsyttää vieläkin enkä koe olevani kuten ennen. Yllättävän kauan kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2032865Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2371527Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus911396- 881312
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401236Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1471162Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121118Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116940Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89882Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.43763