Jos olisit.

Kyssär

Stalkkeri, mitä taitoja sinun täytyisi osata tai kerätä osaamiseesi jotta harrasteesi onnistuisi?

8

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omaelämäja

      En ole stalkkeri.
      Oma elämäni menisi hukkaan, jos vahtaisin muita ihmisiä.
      Hankkisin ensin oman elämän.

    • Hakkerointi
    • toivottavastitunnistit

      Mä voin vastata erään tietämäni stalkkerin puolesta.
      Täytyy tuntea stalkkaamansa. Mielellään entinen tapailukumppani, joka antanut fudut stalkille.
      Kun tuntee kohteensa, tietää myös jotain tämän elämänrytmistä, kulkureiteistä, aikatauluista, ym. elämään kuuluvista jutuista.
      Rohkeampi (tyhmä ja röyhkeä) menee ihan kotinurkalle norkoilemaan josko näkisi ikkunasta sisään.
      Etsii netin syövereistä kaiken mahdollisen, mitä kohteesta saa irti, läheisiä ja muita sukulaisia myöten.
      Soittaa häläreitä, jos ei enää pääse läpi kohteen puhelimeen, soittaa lapsille, exälle ym. läheisille häläreitä, ja pilapuheluita. Seuraa kohteen lapsia j aexää somessa, urkkii facebookit, ym somekanavat.
      Seurailee kohdetta ruokakauppaan, r-kioskille, tanssipaikoille, harrastuksiin, työpaikalle.
      Penkoo roskiksesta kohteensa sinne jättämät roskapussit löytääkseen lisää tietoa kohteestaan.
      Kyttää työpaikan parkkiksella, kenen kanssa kohde lähtee töistä, kenen kanssa juttelee, ja minne menee töiden jälkeen.
      Yrittää väkisin päästä kohteen juttusille, kun tuntee itsensä tärkeäksi ja erehtyy ajattelemaan että se kohdekkin tuntee stalkkerinsa tärkeäksi.

    • En oo kiinnostunu olemaan stalkkeri.
      Jos olisin niin kai pitäs vainoo sitä kohdetta.. Selvittää ketkä tuntee sen yms. 😁

    • Monenlaista

      Ainakin mielenkiintoa toisten elämiä kohtaan ja jonkinlaista pakkomielteisyyttä.

      Tietoteknistä osaamista ( some ja internetin kautta tapahtuvaan vakoiluun. Mm. Troijalaisten asennusta, salasana vakoilua. ) täytyy osata puhua konekieltä

      Oman auton käyttöä

      Tiedonhaku ja vakuuttelun sekä puhumisentaitoja joilla saa muut paljastaan kohteesta tietoja kuten osoitteita, ajanviettopaikkoja, ystävien nimiä, työpaikkaa


      Rikollistaustaa ehkä yhteyksiä rikollisiin joita käyttää apunaan tietoteknisessä vakoilussa neuvojen antajana mm. Miten läpästään suojaukset ja palomuurit jotta päästään käsiksi verkon kautta toisen tietokoneeseen

      Kykyä ja osaamista tietokoneiden ja älypuhelimien kanssa ja osaamista jäljittää niitä

      • Muutamakysymys

        On se hyvä jos keskittyy toisten elämään. Voi unohtaa oman elämänsä.
        Voi olla elämättä omaa elämää.
        Onkohan se silloin liian raskasta elää?
        Voi olla.
        Ainahan voi elää muiden elämää. Kun SE on niin helppoa.
        Kuka minä olen oikeasti? Mitä elämälläni tekisin? Mihin aikani käyttäisin? Ketä rakastaisin? Millainen on tulevaisuuteni?
        Ei tarvitse miettiä sellaisia kun elää toisia tirkistellen.
        Oma elämä.
        Mitä se olisi?


    • kokenutkyllä

      En olisi koskaan sellainen.

    • itehänryhhit

      Kyllä ihmisten omaan typeryyteen voi täysin luottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe