Stalkkeri, mitä taitoja sinun täytyisi osata tai kerätä osaamiseesi jotta harrasteesi onnistuisi?
Jos olisit.
8
283
Vastaukset
- omaelämäja
En ole stalkkeri.
Oma elämäni menisi hukkaan, jos vahtaisin muita ihmisiä.
Hankkisin ensin oman elämän. - Hakkerointi
ja murtotaitoja. Ja pimeää psykologiaa.
https://www.youtube.com/watch?v=OMOGaugKpzs - toivottavastitunnistit
Mä voin vastata erään tietämäni stalkkerin puolesta.
Täytyy tuntea stalkkaamansa. Mielellään entinen tapailukumppani, joka antanut fudut stalkille.
Kun tuntee kohteensa, tietää myös jotain tämän elämänrytmistä, kulkureiteistä, aikatauluista, ym. elämään kuuluvista jutuista.
Rohkeampi (tyhmä ja röyhkeä) menee ihan kotinurkalle norkoilemaan josko näkisi ikkunasta sisään.
Etsii netin syövereistä kaiken mahdollisen, mitä kohteesta saa irti, läheisiä ja muita sukulaisia myöten.
Soittaa häläreitä, jos ei enää pääse läpi kohteen puhelimeen, soittaa lapsille, exälle ym. läheisille häläreitä, ja pilapuheluita. Seuraa kohteen lapsia j aexää somessa, urkkii facebookit, ym somekanavat.
Seurailee kohdetta ruokakauppaan, r-kioskille, tanssipaikoille, harrastuksiin, työpaikalle.
Penkoo roskiksesta kohteensa sinne jättämät roskapussit löytääkseen lisää tietoa kohteestaan.
Kyttää työpaikan parkkiksella, kenen kanssa kohde lähtee töistä, kenen kanssa juttelee, ja minne menee töiden jälkeen.
Yrittää väkisin päästä kohteen juttusille, kun tuntee itsensä tärkeäksi ja erehtyy ajattelemaan että se kohdekkin tuntee stalkkerinsa tärkeäksi. En oo kiinnostunu olemaan stalkkeri.
Jos olisin niin kai pitäs vainoo sitä kohdetta.. Selvittää ketkä tuntee sen yms. 😁- Monenlaista
Ainakin mielenkiintoa toisten elämiä kohtaan ja jonkinlaista pakkomielteisyyttä.
Tietoteknistä osaamista ( some ja internetin kautta tapahtuvaan vakoiluun. Mm. Troijalaisten asennusta, salasana vakoilua. ) täytyy osata puhua konekieltä
Oman auton käyttöä
Tiedonhaku ja vakuuttelun sekä puhumisentaitoja joilla saa muut paljastaan kohteesta tietoja kuten osoitteita, ajanviettopaikkoja, ystävien nimiä, työpaikkaa
Rikollistaustaa ehkä yhteyksiä rikollisiin joita käyttää apunaan tietoteknisessä vakoilussa neuvojen antajana mm. Miten läpästään suojaukset ja palomuurit jotta päästään käsiksi verkon kautta toisen tietokoneeseen
Kykyä ja osaamista tietokoneiden ja älypuhelimien kanssa ja osaamista jäljittää niitä- Muutamakysymys
On se hyvä jos keskittyy toisten elämään. Voi unohtaa oman elämänsä.
Voi olla elämättä omaa elämää.
Onkohan se silloin liian raskasta elää?
Voi olla.
Ainahan voi elää muiden elämää. Kun SE on niin helppoa.
Kuka minä olen oikeasti? Mitä elämälläni tekisin? Mihin aikani käyttäisin? Ketä rakastaisin? Millainen on tulevaisuuteni?
Ei tarvitse miettiä sellaisia kun elää toisia tirkistellen.
Oma elämä.
Mitä se olisi?
- kokenutkyllä
En olisi koskaan sellainen.
- itehänryhhit
Kyllä ihmisten omaan typeryyteen voi täysin luottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466