Se sun lempeä katse porautuu mieleen

Tärkeänainen

joka kerta kun näen sinut. En tiedä katsotko muita sillä tavalla. Kukaan ei ole koskaan luonut niin rakastavia (sääliviä??)katseita. Ikävä jo nyt, koska tiedän ettei pian nähdä.

17

1586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jii_rakjain

      Jäähyvästi j

      • eikaitseoo

        Hyvästien paikka? :(


    • hannuristojiimies

      Miten mun käy? Koska se loppuu kun tiettyjä asioita.

    • huuliharppukostaja

      Miks ette näe pian? :S

      Oma katsekin saattaa näyttää joskus säälivältä vaikka se on oikeasti välittävä katse jota en yritä sensuroida vaan yritän kertoa kuinka ahdistunut olen tilanteesta.

    • kysynpävaann

      Oliko tämä j-naiselta?

    • Haaveilen_sinusta

      Mitä jos mää kuolen ikävään?
      "älä lähde vielä pois,
      pysy vielä hetki siinä...
      Jospa meitä vielä ois.."

      • Haaveilen_sinusta

        Olet oikeassa , rakastavia katseita ne on.
        Ja vain sinulle..
        n>m


    • paatissa

      Ei ollut mulle, koska ei ole tuollaista tilanteen muutosta lähitulevaisuudessa. Mutta yhtä katson eri tavalla kuin ketään muuta. Joskus yritän vähän peitellä sitä, joskus en. Toisaalta hänkin joskus katsoo niin... Mutta en tiedä, miten katsoo muita. Samassa veneessä siis ollaan.

      • Samasveneesmyös

        Katselen myös erästä eri tavalla, koska hän on silmissäni erityinen. Varmaan olisi hänestä todella outoa jos sen tietäisi, niin täytyyhän sitä hieman peitellä. Joskus olen näkevinäni hänenkin katseessaan tiettyä lämpöä, tosin usein katse on myös täysin neutraali. Leijailen kyllä taivaissa jos satun saamaan häneltä sellaisen lämpimän katseen kera hymyn <3


      • paatissa
        Samasveneesmyös kirjoitti:

        Katselen myös erästä eri tavalla, koska hän on silmissäni erityinen. Varmaan olisi hänestä todella outoa jos sen tietäisi, niin täytyyhän sitä hieman peitellä. Joskus olen näkevinäni hänenkin katseessaan tiettyä lämpöä, tosin usein katse on myös täysin neutraali. Leijailen kyllä taivaissa jos satun saamaan häneltä sellaisen lämpimän katseen kera hymyn <3

        Miksi ajattelet, että se olisi hänestä outoa?
        Joskus jos nähdään vain ihan ohimennen ja tilanne pääsee yllättämään tms, en oikein ehdi tajuta ajoissa. Silloin saatan näyttää kuin katsoisin aika neutraalisti. Mutta siinä ei todellisuudessa ole silloinkaan mitään neutraalia.


      • Samasveneesmyös
        paatissa kirjoitti:

        Miksi ajattelet, että se olisi hänestä outoa?
        Joskus jos nähdään vain ihan ohimennen ja tilanne pääsee yllättämään tms, en oikein ehdi tajuta ajoissa. Silloin saatan näyttää kuin katsoisin aika neutraalisti. Mutta siinä ei todellisuudessa ole silloinkaan mitään neutraalia.

        En osaa sanoa, tai niinhän se menee että välillä ajattelee tämän olevan molemmin puolista, ja olen aistivinani hänenkin katseessa jotain erityistä. Sitten taas seuraavassa hetkessä pidän koko juttua ihan omana mielikuvituksena ja todellisuudessa hän pöyristyisi jos tietäisi tunteistani.


      • paatissa
        Samasveneesmyös kirjoitti:

        En osaa sanoa, tai niinhän se menee että välillä ajattelee tämän olevan molemmin puolista, ja olen aistivinani hänenkin katseessa jotain erityistä. Sitten taas seuraavassa hetkessä pidän koko juttua ihan omana mielikuvituksena ja todellisuudessa hän pöyristyisi jos tietäisi tunteistani.

        Onko siihen olemassa jokin syy, miksi hän ehkä ihmettelisi tunteitasi? Siis miksi sinulla ei "pitäisi" olla tunteita häntä kohtaan? Tämä mua kiinnostaa.


      • Samasveneesmyös
        paatissa kirjoitti:

        Onko siihen olemassa jokin syy, miksi hän ehkä ihmettelisi tunteitasi? Siis miksi sinulla ei "pitäisi" olla tunteita häntä kohtaan? Tämä mua kiinnostaa.

        No, se saattaa varmaankin joidenkin mielestä rikkoa yleisiä vallitsevia normeja... Eikä olisi kovin fiksu veto muutenkaan lähestyä häntä romanttisessa mielessä. Nyyh 😞


    • ainamuistan

      Niin minullakin on ikävä sellainen suunnaton ikävä. Sinäkin olet tärkeä mies edelleen. Toivottavasti nähdään vielä.

    • Huh

      Viikkoon, vuoteen vai koskaan?

    • Katsejokasulatti

      Kumpa vielä joskus sais nähdä sen ihanan karseen....
      Vaalean miehen hymyilevät silmät ja suun jotka sulatti sydämmeni jäästä ...
      Sydän on nyt ihan murtunu. Ikävön häntä joka pv .En voinu koskaan sanoa totuutta molemilla on la oli esteensä .
      Varsinkin hänellä ...
      Olen nainen ja hän on mies ....
      Ehkä tapaamme joskus vielä, ehkä.emme .


      Alottajalle ...
      Ota asioista selvää kun sulla on mahdolisuus ettei sit tartte ikävissää kärvistellä ja miettii entä jos vaihtoehtoa ko tilanteet ja elämä voi viedä hänet pois sinulta ...
      Joskus iäksi ....
      Elä nyt ... älä vasta huomenna.
      Jos raskastat niin näytä että rakastat .
      Ja sano se ...
      Torjuttuna on helpompaa elää, kun epätietoisena entä jos vaitoedon kanssa .

      • Hyväviikkotulossa

        ”Ihanan karseen”... repesin🤣


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      253
      2395
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1804
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      172
      1521
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      332
      1506
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1055
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      939
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      780
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      204
      727
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      720
    Aihe