Outo ilmoitus OP-nettipankissa

OP-ongelmainen

Mistähän mahtanee johtua,ja mitä tuosta pitäisi sitten tarkistaa kun olen yrittänyt maksaa n.2.5€:n Huutonet-ostosta nyt 2 kertaa ja OP-nettipankki ei ole hyväksynyt maksua ja on väittänyt kummallakin kerralla että ”Tarkista arvot”,että mitkä arvot pitää tarkistaa kun tilinumerot yms. näyttäisi olevan kuitenkin ne mitkä myyjä on ilmoittanut,tai sitten myyjä on ilmoittanut tilinumeronsa väärin..Olen yrittänyt maksaa myös PIVO-palvelulla ja siinähän raha pitäisi palautua maksajan tilille jos kohdetiliä mille on maksanut,ei tavoiteta mutta mitään ei ole tullut takaisinkasnpäinkään..

10

9060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvoja

      Jospa kokeilisit maksaa sen 2.5€ maksun : 2,50€ pilkulla eikä pisteellä.

    • OP-ongelmainen

      On kokeiltu kumpaakin,pilkkua että pistettä erottajaksi ja ei toimi sen paremmin kummallakaan tavalla...

    • erikoismerkit_pois

      OP:n pankkimaksussa ei ainakaan viestikentässä saa olla ns. erikoismerkkejä, mutta tästä taitaa tulla varoitus samantien jos näitä yrittää viestikenttään laittaa.

    • Kyllä siellä jokin merkki on väärin. Ei se muuten noin tekisi.

    • OP-ongelmainen

      Ei autavaikka viestikenttäänkin laittaisi vain yhden ainoan sanan,siis ei mitään ainakaan erikoismerkkejä...PS. Ja siinä ilmoituksessa lukee että ”VIRHE Tarkista arvot”.

      • OP-ongelmainen

        Ja jatkan vielä että Ihme homma,tavallinen laskun maksu onnistuu mutkitta muttei sitten joku reilun parin euron Huutonettiostoksen maksu ei ota mitenkään onnistuakseen..Jokuhan niissä annetuissa maksutoedoissa sitten mättää,,kun vain hoksaisi sitten että mikä..


    • Arvaustoimisto
      • OP-ongelmainen

        Ihan IBANia..


      • OP-ongelmainen

        No nyt lopultakin sain tuon maksun lähtemään kun OP-nettipankki sen lopultakin hyväksyi.En tiedä sitten mitä uutta tein,tai mitä jätin tekemättä kuin viimeksi ja muilla n.10 kertaa kun yritin tätä aiemmin maksua,mutta mielestäni tein kaiken niinkuin muulloinkin ja nytkin noita maksuja tehdessä mutta tuo ko. maksun kanssa kun kävi kummittelemaan niin sitä iloa sitten riitti tänneasti.No mutta asia selvisi ja kiitos kaikille tätä topicia seuranneille mielenkiinnosta.


    • Anonyymi

      Sama juttu. Tiedot oikein eikä vuokra mene.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe