Matti Nykänen

Forssaa

Kansalaisaloite kerätään rahaa, että saadaan Matille patsas. Sen hän on kyllä ansainnut. Maailman paras . Suomen paras aina, ja tulee olemaan.

38

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhapellavapää

      Ainoastaan jos hän suostuu Perussuomalaisten ehdokkaaksi.

      • EnOleKuullut

        Mikä se sellainen on?


    • Eduskuntaan

      Mattihan on ollut persujen kunnanvaltuutettuna Uuraisilla. Silloin kun lorvi sen kapakanpitäjän luona.

      • Forssaaa

        Tässä oli kysymys Matin urheilu suorituksista. Ei kukaan pistänyt pahakseen , kun kunniaa ja mainetta tuli Jyväskylälle ja muualle suomeen.


    • suuri.on.kaunista

      Kyllä minä pahoitin mieleni kun Matti aina voitti, kannatin aina Saksalaisia mutta nykyään kannatan ja ihailen Venäläisiä!

      • JuupaJuu

        Suomi kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, saksalaiset ja venäläiset pienillä.
        Ihan Matin tasoisia kirjoittajia täällä...


      • Forssaaa

        Oletko Matille kateellinen? Sinä reppana et pääse ikinä hänen tasolleen urheilussa. Tässä oli ainoastaan kysymys patsaasta Matille. Jyväskylä keräys käyntiin.


    • Yksmänty

      Mäkihyppy on tietysti aivan ensin, mutta eduskuntavaaleissa 1995 hän oli SMP:n ehdokkaana Turun läänin eteläisessä vaalipiirissä ja sai 525 ääntä. Nykänen valittiin vuonna 1996 Uuraisten kunnanvaltuustoon Perussuomalaisten listalta. Hän istui valtuustossa vuoteen 1998 saakka nimellä Matti Paanala, (silloisen vaimon nimi).
      Lisäksi mittava ura esiintyvänä taiteilijana viihdealalla. Lisäksi hän on elättänyt useita ns. kolmosluokan lehtimiehiä/naisia pitkän uransa aikana.
      Jo pelkästään Seiska voisi pistää patsasrahastoon muutaman kymppitonnin.

      • Vaihdavaippasi

        Sinulta ei ole pyydetty kommenttia, jalaton.


    • olenhanniinälykäs

      No ei todellakaan tarvita mitään matti-patsasta, parempiakin patsasehdokkaita Jyväskylässä on. Kuten minä, olen saavuttanut työttömänä nyt liki 10 vuotta, siinä on sellainen saavutus että patsaan arvoinen juttu, loppuelämän kyllä keksin miten vältän töitä, työhaastatteluun jos joudun niin kaivelen nenää ja piereskelenja muutenkin näytän höyrähtäneeltä ja se temppu ei ole minulle vaikea!

      • Tarviikohan

        sun keksiä enää mitään uutta sinne mahdolliseen työhaastatteluun minne et todennäköisesti edes joudu? Olet vaan oma itsesi, niin vältyt työltä.


    • vonEggmann

      Ei sinun tarvitse kuin näyttää tuo kirjoituksesi kaikkine virheineen niin ohjaavat sinut ulos.

      • vonTötterström

        Niinhän se näkyy tapahtuvan nykyisin politiikassakin, jopa Arkadianmäellä, näyttävät rahvaalle käytöksen mallia. Elämme erikoista aikakautta.


    • absolut

      Millainen patsas ?
      Toinen käsi pitelee viinapulloa ja toinen vaimoa .

      • Forssaaa

        Voi teitä ihmispoloiset, tässäkin taas katkeruutta täynnä olevia ihmisiä. Ajatelkai joskus jotain hyvääkin. Perus SUOMALAINEN kateus. Kaikilla ihmisillä on jotakin, mitä ei toinen ikinä saa. Mutta Matille patsas Jyväskylään hän on sen ansainnut.


      • NäköisPatsas

        Aiva, Kankitielle joku tenutusnäköispatsas.


    • ElmaTussunen

      Ehdottomasti. Palstan päivystäjät, joilta on jalat katkaistu, eivät koskaan kykene hyppäämään edes sillalta järveen vaan joutuvat kitumaan kunnes psyykenlääkkeet tekevät heistä lopun.
      Mikäli Matti olisi ollut tunnetun porvarillisen perheen ylioppilaspoika, niin varmasti patsas jo olisi pystyssä.

      • Forssaaa

        Kiitos sinulle kun olet samaa mieltä. Täällä huomaa kyllä kirjoituksista, kuinka moni on tullut hiekkalaatikosta liian aikaisin pois.


    • Eikiinnosta

      Pipertäisitte senoloisen teoksen itse vanhanmäen laudoista.

      • Hehehee

        Mikä on parsas?


    • JoOnJortikka

      Johan siellä torilla on sopiva ja näyttävä näköispatsas, ei muuta kuin mäkikypärä päähän ja nimilaattaan nimi

      • meditattio

        pystyttäkää jonkinlainen seinä vaikka tourujoen luontopolun varteen,sitä voi sitten fanit käydä tuijottamassa.


    • KasKaskummaa

      Mitäs toi Nykänen on puuhaillut nuorena ? Meikä on lukenut vain " ##### " sammumisista kosteiden kemujen jälkeen . Siis ihan oikeasti mitä hyötyä on koettavissa ?

      • Forssaaa

        Voi hyvänen aika. Matti reenas nuoruutensa. Eikö siinä ole puuhaa kerrakseen. Mitä tän ajan nuoret ei edes tee. Jos sais ostaa kaupasta mäkihyppyä, sieltä se haettas. Käsi sydämmelle kuinka moni kirjoittaja oli television ääressä, kun tämä hurja liitäjä tuli tornista alas. Ja toi Jyväskylään mainetta ja kunniaa. Kaikki hyvä unohdetaan , ja paha muistetaan. LUONNONLAHJAKKUUS MATTI


    • rauroittaja

      "Matti reenas nuoruutensa.."

      No eikö moni "reenaa" nuoruutensa olemalla duunissa, urheilijat saavat "reenata" välillä palmujenkin katveessa loikoillen ja vähän pientä reeniä, tavis duunari painaa töitä pienellä palkalla vähintään 5 päivää viikossa ja joskus enemmänkin eikä patsaasta tietoakaan!

      • Voevoee

        Matti poika tienaa elantonsa ruikuttamalla seiskaan..


      • Forssaa

        HIEKKALAATIKOLLE TAKAISIN. Kirjoittaja


      • Forssaaa

        Ei kannata suuttua, jos kirjoitetaan totuuksia hiekkalaatikosta.


      • Niiihhh

        Sinähän sen tiedät kun se hiekkalaatikkokin on valettu betonista ja lelutkin oli patterin välissä??
        Vieläkö ottaa pattiin??


      • keng
        Niiihhh kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät kun se hiekkalaatikkokin on valettu betonista ja lelutkin oli patterin välissä??
        Vieläkö ottaa pattiin??

        Mistähän sinä höpöttelet ystävä hyvä.


      • Voevoee

        Lue uusiks ja huolella tuo hiekkalaatikko juttu jos ei kerrasta älyä.


      • lapsellinen

        Minä taas luulin tuosta hiekkalaatikko jutusta edempänä, että on jäänyt lapsellisuus päälle. Ettei ole aikuistuttu iän mukana.


      • Viileämpipaikka
        lapsellinen kirjoitti:

        Minä taas luulin tuosta hiekkalaatikko jutusta edempänä, että on jäänyt lapsellisuus päälle. Ettei ole aikuistuttu iän mukana.

        Hiekkalaatikon reunoilla istuskelee apaattisia äitejä joilla on hylätyn kaihoisa katse. Ne piristyvät kun niitä käy panemassa väestönsuojassa.


    • oikea.kohde

      Kerätään rahaa, mutta ei sitä mihinkään patsaaseen kannata haaskata! Annetaan Matille rahat käteisenä kouraan niin pääsee ryyppäämään kunnolla.

    • 74928762

      Siinäpähän keräätte rahaa, minä en anna euroakaan, en Matille enkä Matin patsaaseen, se mies ei tartte mitään patsaista, muitakin urheilijoita on jotka menestyneet ja eläneet myös siivosti ja ilman kioskimurtoja yms töppäilyjä.

      • Ihanvissiin

        Matti ei tarvii muuta kuin lobotomian aika mies ruikuttaa seiskan lööpeissä kun tuli taas tehtyä sitä ja tätä. Minä en tuollaseen tumpeloon varojani tuhlaa.


      • Eiasiaajoukkoon
        Ihanvissiin kirjoitti:

        Matti ei tarvii muuta kuin lobotomian aika mies ruikuttaa seiskan lööpeissä kun tuli taas tehtyä sitä ja tätä. Minä en tuollaseen tumpeloon varojani tuhlaa.

        Sinut oli alunperinkin jo raakattu lahjoittajien joukosta. Syynä oli epäsiveellinen käytös yleisellä paikalla ja ulosotossa olevat pikavippivelat.


      • Enhänmie

        Siinäpä tuli jälleen kokemuksen syvällä rintaäänellä itse asiantuntijan tunnustus.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe