Icmeler Mama tuncay

TTTurkki

Moi,

mitä viimeaikaisia kokemuksia Mama Tuncaysta? Millainen on keittiövarustus? Jos hotelli on täynnä suomalaisia, niin onko esim. juustohöylä yms. Millainen ruoka hotellissa? Hinta? Onko kerran viikossa grillibileet (mikä päivä?)? Mitä maksaa, onko hyvää?

Icmeler, rahanvaihtopaikkoja, kauppoja (isoja), hintataso (ruoka-annos ravintolassa, iso olut ravintolassa/kaupassa...)?

Mitä siellä voi tehdä? Onko patikointireittejä? Retkiä? Turkkilainen sauna?

2

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ralliperuna99

      Jotenkin tuntuu että kysyjä jo tietää kysyessään vastaukset kun on sen verran tarkkoja kysymyksiä. Mutta pääsääntöisesti jos kaipaat jotain juustohöylää tai suomalaista kahvia niin paras tuoda ne mukanasi koska Mama Tuncayssa on nyt muutama kuppi,lautanen,haarukka lusikka yms. ja kattila mutta siinä se. Muuten asiat hoituu parhaiten itse järkkäämällä ja grillibileet on kaiketi keskiviikkoisin Mama Tuncayssa mutta ei tiatoa hinnasta tai laadusta yms.. Mama Tuncay on rauhallinen kotoisa basic hotelli tai voisi jopa sanoa vaatimaton varusteluiltaan mutta tunnelmaltaan leppoisa jossa kiva uima-allas ja aurinko tuoleja. Lähibaareissa iso 0,5 Efes 15 liiraa ja pikku pizza 30 liiraa.. ja sitä rataa mutta monenlaista variaatiota ja pihvit sitten kalliimpia..Kauppoja on isoja ja pieniä Icmelerissä ja Marmariksessa. Dolmuksella ,isolla bussilla , taksilla tai taksiveneellä pääsee liikkumaan edukkaasti. Nyt on edulista matkustaa Turkkiin ja rahanvaihtoja voi tehdä monessa paikassa tai nostaa rahaa automaatissa..Noin päässäämtöisesti kaikki hoituu aika helposti , Siellä voi polkupyöräillä tai mennä veneretkille tai mitä ne on nyt sitten mitkä pääasiassa Marmariksesta lähtee..Marmariskessa on nyt aika paljon porukkaa ja rallit vielä päälle mutta ei siellä ny mitään ihmeempää ole mutta niillä veneillä pääsee liikkumaan mutta ei tiatoa mihin kaikkialle ne nyt menee..Venäläisiä ja brittieläkeläisiä on aikaste paljon Icmelerissä..ja muutama finski kanss,,Wifi ei toimi niin kauhean hyvin useimmissa paikoissa tai varsin vaihtelevasti mikä on huono puoli..

    • Turkishrally

      Tai selvennettäköön ku tuli yksi ajatuskatko Mama Tuncaysta niin se ei ole sellanen tavallinen basic hotelli vaan ystävällinen ja siisti perheomisteinen hotelli jossa perhe ja sen sukulaiset yms pyörii ja touhuaa hotellilla eri hommissa. ja tästä muodostuu sellanen rauhallinen kiireetön tunnelma josta jotkut sitten tykkää ja jotkut ei. Mutta täällä ei soi mikään musiikki tai järjestetä mitään muuta ku se grilli-ilta. Ja kukot ja kanat kiekuu ja kaakattaa ja se muslimien rukouskutsu kuuluu kanssa aamulla et tiätty voi olla haastetta nukkua että ainakin korvatulpat mukaan..Ja huoneistot saa viileiksi ku laittaa läpivedon ja muistaa lukita kaikki ovet läpsyillä siis flipflopeilla yms tuoleilla ettei ovet pauku tuulessa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe