Minua ajatusten tasolla. Koin olevani narsistin vihan kohde. Minua vedätettiin.ukko purki minuun vihamielisiä tunteita.Nyt olen saanut palkakseni valtavaa ahdistusta.ja kateutta . olen mustis niiden suhteesta. Pää on taas täynä ikäviä muistoja. Piru tuli vastaan . tunnen raivoa .erittäin loukkaantunut olen. Ahdistaa hirveästi. Kukaan ei ole loukannut minua henkisesti niin paljon kuin se. Ei kukaan. Olen vieläki kiinni muistoissa . hyviä hetkiäkin oli. Silloin rakastuinki siihen. Kaduttaa että tapailin sitä niin monta kertaa. Samalla tapaili muita ja nyt asuu avokin kanssa. Olin musertunut.olen vieläkin musertunut. Sain hirveät henkiset tuskat. Ikävä kalvaa mieltäni. Hirveän ruma ero. Järkytyin suuresti. Todellakin järkytyin suuresti. Kamalaa joutua narsistin uhriksi. Kaduttaa niin hirveästi että tapailin tuota. Nyt olen täynnä ahdistusta ja vihaa. Hirveää kaunaa tunnen niitä asioita mitä valehteli.
exmiesriivaa
12
441
Vastaukset
- Ajatustentasolla
Tapellaanko yhdessä häntä vastaan?
- poispois
Sopii.saisikin lähteä pois mielestä...
- Koitapäästääirti
Mua ei riivaa.
- karmeapäivä
Koitan pääästää irti.helppoa ei ole. Olen yksinäinen .veljeni menee naimisiin .korostuu tämä oma yksinäisyyden tunteeni. Hirveä päivä ollut.
- ohimeneeee
Tänään ollut hyvä päivä. Välillä synkät ajatukset valtaavat. Mutta tunnen että valoa näkyy jo tunnelin päässä. Ahdistuin kovin. Tuntui ettei pystynyt hengittämään kunnolla.nyt työstänyt eroa
- karmeaakokemus
joo, pettäjiä tulee aina olemaan. on se repivää kun ensin on toisen iholla ja luottaa jne. ja sitten joutuu huomaamaan että kaikki on vain yhtä pettymystä. leikkikaluksi minua yritettiin tehdä. mutta hah hah, eipä saanut minua... mutta iholla olin ja se on melkein sama asia. siksi se oli niin hirveää ja raastavaa. repeydyin moniksi palasiksi. en pysty luottamaan vielä . eipä ole ollut herkkua joutua petetyksi. ihan kamalaa.
- Kauasnarsisteista
Jos molemmat ovat henkisesti samalla tasolla ja sit mies onkin narsisti valehtelija, niin voi pyhä sylvi mikä sotku:(
Otan osaa ja jaksuja sinne:)
Kuis jos löydätkin häistä jonkun kivan kaverin?- Kauasnarsisteista
Mut voi pyhä sylvi sentään jos tuo narsistimiehesi löytää uuden naisen kenen kanssa he ovat henkisesti samalla tasolla, voi voi voi:(
Saattavat alkaa kiusata muita:(
Voi, voi.
Mikähän neuvoksi?
- Seseolet
Hyvä että tajuat olevasi petturi ja narsisti.
- täytyykestää
No tänään oli koulupäivä. Siellä asia taka alalla. Mutta en ole ollenkaan sinut asian kanssa. Sattuu pahasti. Välillä on onnellistskin aikaa ja taas ne "hyvät" hetket saavat minut pauloihinsa. Inhottaa että päästin tollasen tyypin lähellekaduttaa että menin koskaan sen luo kylään. Olin heikossa tilassa ja sitten avauduin tulle asiasta niin ukkopa alkoi vain leikittelemään ..
Kaduttaa. En voi perua. Täytyy sietäå tämä henkinen loukkaus. Ei muuta voi. Olen niin pettynyt ja loukkaantunut. Olo on kurja. Välillä menee paremmin.
- jbimpo
Olen ollut 1,5 avosuhtees miehen kans ja yrittänyt päästä eroon kymmeniä kertoja ja aina palannut.Nyt taas lähdin.Hänellä oli 6 vaki suhdetta pitkä aikaisia 5-9v,naiset tiesi toisistaan.Minä en sietänyt mun piti raivata oma tila.Yks jäi varalle ,en tiennyt heti.Aina kun lähdin pois omaan asuntoon ,kun alko juomaan joi noin 5-10pv pelkäsin häntä.Oli heti tään naisen kans ,petti.Nainen tiesi ettemme eroa kuitenkaan ei välittänyt.Nytkin alko pitää jotenki peliä mun naapurin kans ,flirttiä.Nyt väittää ettei pidä paikkaansa väitteeni,mut kuulin ite ja näin.Ihan outo ja toisilleen ,lähti koiran kans ,kysyi lähekkö lankille ja paijas koiraa,ja semmosta ihmeellistä.Ymmärrän jos moikataan.tää tuntuu teistä lapselliselta mut kun tunnen ton äijän en luota.Tää yhtä säätämistä.Ja nyt riivaa mustasukkasuus mitä teen en halua olla tämmäses helvetis itteni kans.Neuvokaa.
- voisentäännnn
Sun kannattaa aatella miksi jatkat. Itse en jatkaisi. Tuo mies on niin sekasi ittensä kans.... Ei . mieti mitä saat tuosta. Ittelläni on oma lapsi joten se tärkein ihminen. Autto irtaantumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346