exmiesriivaa

tuntuukuinhalkean

Minua ajatusten tasolla. Koin olevani narsistin vihan kohde. Minua vedätettiin.ukko purki minuun vihamielisiä tunteita.Nyt olen saanut palkakseni valtavaa ahdistusta.ja kateutta . olen mustis niiden suhteesta. Pää on taas täynä ikäviä muistoja. Piru tuli vastaan . tunnen raivoa .erittäin loukkaantunut olen. Ahdistaa hirveästi. Kukaan ei ole loukannut minua henkisesti niin paljon kuin se. Ei kukaan. Olen vieläki kiinni muistoissa . hyviä hetkiäkin oli. Silloin rakastuinki siihen. Kaduttaa että tapailin sitä niin monta kertaa. Samalla tapaili muita ja nyt asuu avokin kanssa. Olin musertunut.olen vieläkin musertunut. Sain hirveät henkiset tuskat. Ikävä kalvaa mieltäni. Hirveän ruma ero. Järkytyin suuresti. Todellakin järkytyin suuresti. Kamalaa joutua narsistin uhriksi. Kaduttaa niin hirveästi että tapailin tuota. Nyt olen täynnä ahdistusta ja vihaa. Hirveää kaunaa tunnen niitä asioita mitä valehteli.

12

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajatustentasolla

      Tapellaanko yhdessä häntä vastaan?

      • poispois

        Sopii.saisikin lähteä pois mielestä...


    • Koitapäästääirti

      Mua ei riivaa.

      • karmeapäivä

        Koitan pääästää irti.helppoa ei ole. Olen yksinäinen .veljeni menee naimisiin .korostuu tämä oma yksinäisyyden tunteeni. Hirveä päivä ollut.


      • ohimeneeee

        Tänään ollut hyvä päivä. Välillä synkät ajatukset valtaavat. Mutta tunnen että valoa näkyy jo tunnelin päässä. Ahdistuin kovin. Tuntui ettei pystynyt hengittämään kunnolla.nyt työstänyt eroa


      • karmeaakokemus

        joo, pettäjiä tulee aina olemaan. on se repivää kun ensin on toisen iholla ja luottaa jne. ja sitten joutuu huomaamaan että kaikki on vain yhtä pettymystä. leikkikaluksi minua yritettiin tehdä. mutta hah hah, eipä saanut minua... mutta iholla olin ja se on melkein sama asia. siksi se oli niin hirveää ja raastavaa. repeydyin moniksi palasiksi. en pysty luottamaan vielä . eipä ole ollut herkkua joutua petetyksi. ihan kamalaa.


    • Kauasnarsisteista

      Jos molemmat ovat henkisesti samalla tasolla ja sit mies onkin narsisti valehtelija, niin voi pyhä sylvi mikä sotku:(
      Otan osaa ja jaksuja sinne:)
      Kuis jos löydätkin häistä jonkun kivan kaverin?

      • Kauasnarsisteista

        Mut voi pyhä sylvi sentään jos tuo narsistimiehesi löytää uuden naisen kenen kanssa he ovat henkisesti samalla tasolla, voi voi voi:(
        Saattavat alkaa kiusata muita:(
        Voi, voi.
        Mikähän neuvoksi?


    • Seseolet

      Hyvä että tajuat olevasi petturi ja narsisti.

      • täytyykestää

        No tänään oli koulupäivä. Siellä asia taka alalla. Mutta en ole ollenkaan sinut asian kanssa. Sattuu pahasti. Välillä on onnellistskin aikaa ja taas ne "hyvät" hetket saavat minut pauloihinsa. Inhottaa että päästin tollasen tyypin lähellekaduttaa että menin koskaan sen luo kylään. Olin heikossa tilassa ja sitten avauduin tulle asiasta niin ukkopa alkoi vain leikittelemään ..
        Kaduttaa. En voi perua. Täytyy sietäå tämä henkinen loukkaus. Ei muuta voi. Olen niin pettynyt ja loukkaantunut. Olo on kurja. Välillä menee paremmin.


    • jbimpo

      Olen ollut 1,5 avosuhtees miehen kans ja yrittänyt päästä eroon kymmeniä kertoja ja aina palannut.Nyt taas lähdin.Hänellä oli 6 vaki suhdetta pitkä aikaisia 5-9v,naiset tiesi toisistaan.Minä en sietänyt mun piti raivata oma tila.Yks jäi varalle ,en tiennyt heti.Aina kun lähdin pois omaan asuntoon ,kun alko juomaan joi noin 5-10pv pelkäsin häntä.Oli heti tään naisen kans ,petti.Nainen tiesi ettemme eroa kuitenkaan ei välittänyt.Nytkin alko pitää jotenki peliä mun naapurin kans ,flirttiä.Nyt väittää ettei pidä paikkaansa väitteeni,mut kuulin ite ja näin.Ihan outo ja toisilleen ,lähti koiran kans ,kysyi lähekkö lankille ja paijas koiraa,ja semmosta ihmeellistä.Ymmärrän jos moikataan.tää tuntuu teistä lapselliselta mut kun tunnen ton äijän en luota.Tää yhtä säätämistä.Ja nyt riivaa mustasukkasuus mitä teen en halua olla tämmäses helvetis itteni kans.Neuvokaa.

      • voisentäännnn

        Sun kannattaa aatella miksi jatkat. Itse en jatkaisi. Tuo mies on niin sekasi ittensä kans.... Ei . mieti mitä saat tuosta. Ittelläni on oma lapsi joten se tärkein ihminen. Autto irtaantumaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe