Beta RR Track 2018-mopon viritys

Elikkäs tuli hankittua otsikon mukainen uusi mopo ja tarkoituksena olisi vähän "piristää" mopoa. Huiput tällä hetkellä suoralla noin. 50km/h ja tarkoitus olisi vähän lisätä nopeutta ja kiihtyvyyttä. Ajattelin näin ihan alkuun ottaa mahdollisen reikälevyn pois ja suutinta vaihtaa isompaan, onko muita ideoita ensimmäisiksi virityksiksi ja paljonko kyseinen operaatio vaikuttaisi nopeuteen ja kiihtyvyyteen?
Ilmoita

ei kannata virittää.. osta tarroja ym.. mielellään hellokitten-tarroja :DDD
Ilmoita
Lähtee pian lapasesta ja otsaan tulee kuhmuja.
Ilmoita
86 tpr
1 VASTAUS:
Tuolla lähtee aika sopivasti...

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

+Lisää kommentti
En tiedä siitä track mallista mutta itselläni se motardi 2018 mallia ja oli vain kaksi katalysaattoria, toinen alkukäyrässä ja toinen ennen laajennuskartiota. Ne otat pois ja vaihdat 115 suuttimeen, itsellä 130 nii jaksaa vääntää vielä korkeammilla kierroksilla. Tuki myös se pakokaasun kierrätys purki niin menee pirteästi siihen 58-60kmh asti kunnes rajoitin iskee vastaan.
3 VASTAUSTA:
Miten sait sieltä ennen laajennuskartiota olevan kurin poistettua.
Pystyykö sitä cditä mahdollisesti poraamaan? ja jos pystyy niin minkä kokoosella terällä?
"Miten sait sieltä ennen laajennuskartiota olevan kurin poistettua" samaa mietin
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Beta RR Track 2018-mopon viritys

Elikkäs tuli hankittua otsikon mukainen uusi mopo ja tarkoituksena olisi vähän "piristää" mopoa. Huiput tällä hetkellä suoralla noin. 50km/h ja tarkoitus olisi vähän lisätä nopeutta ja kiihtyvyyttä. Ajattelin näin ihan alkuun ottaa mahdollisen reikälevyn pois ja suutinta vaihtaa isompaan, onko muita ideoita ensimmäisiksi virityksiksi ja paljonko kyseinen operaatio vaikuttaisi nopeuteen ja kiihtyvyyteen?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta