Ammattiautoilija käytös liikenteessä

sairaankuljettaja

Ikaalinen viime to.12.9-18 illalla n.20.45.
Olin tulossa Ikaaliseen rekka perässä jo jonkin aikaa...välillä kauempana minusta,taas lähempänä. Kohalla on pitemmän matkaa 80 km rajoitus....ajoin sitä vauhtis TIETYSTI !
Ikaalisten kaupunki ja kauppakeskuksen (komppi) kohdassa 3 tielle tuleville on nousuramppi. Niin eikö se saatanan ammattiautolijana itseään pitävä olio ohitti minut OIKEALTA...nousurampin kautta,auton nokkaani hipoen ettei osunut tienreunan kaiteeseen jaruttaen heti eteeni koska nopeusrajoitus muuttuu 60 ja on kameratolppa Myllynleivän kohdassa.
Olen itse ylin 40 vuotta ajanut tuota Seinäjoki-Tampere väliä ammatikseniutta tuo oli kyllä ihan OUTOA JA UUTTA AMMATTIAUTOLIJALTA...SAIRASTA JA LÄÄKITYS PUUTTUU.
EI YHTÄÄN IHME ETTÄ KUOLONKOLAREITA .. ONNETTOMUUKSIA SYNTYY...VÄLINPITÖMÄTTÖMYYS ON SAIRAUS.

1

<50

Vastaukset

• Joo olen huomannut saman tapaista käyttäytymistä, tosin harvoin onneksi. Mutta rekkakuskiksi pääsylle ei valitettavasti, ole asenne vaatimusta ja näitä asenne vammaisia on valitettavasti päässyt tälle alalle. Joillekkin jo kuorma-auto kortti on riski, toki puhumattakaan noista "sokeista" henkilöauto kuskeista yms. Yritetään pärjätä kaikki yhdessä tiellä ja ottaa toiset huomioon ja käyttäkää sitä vilkkua ajoissa se auttaa monessa tilanteessa. 40vuotta ammattikuljettajana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Millä oikeudella presidenttin Niinistö tenttasi pääministeriä ja eduskunnan puhemiestä eilen tv:ssä?

Ei presidentti ole pääministerin esimies eikä eduskunnan puhemiehen esimies. Kummallinen tilaisuus. Yrittikö nöyryyttää Marinia ja Vanhasta?
      Maailman menoa
      370
      8994
    2. Sofia ja Stefan, niin suloisia yhdessä

Stefan ja Sofia kävivät yhdessä kuntosalilla ja Stefan ylpeänä kuvasi rakastaan. Mahtaa olla Stefanille helpotus, kun voi olla julkisilla paikoilla na
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      4288
    3. Sofia oli astiaostoksilla

Vähänkö söpöä, kun oli ihastelemassa astioita kaupassa. Minusta hän on niin symppis ja luulisin, että osaa iloita monista asioista aidosti. Onhan Bam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1828
    4. Kuinka keskustella rikoksista Suomi24:ssä

Hei kaikille! Suomi24 on aina ollut paikka, jossa keskustellaan laajasti monenlaisista aiheista. Uutiset, ihmissuhteet ja elämän koko kirjo näkyy pal
      30
      1610
    5. Loiseläjä Sofia

kuvailee itseään Martiinan vanhassa asunnossa jossa Martiinan ostamia mattoja, kylpyammekoriste yms. Eikö tolla moukalla ole MITÄÄÄN suhteellisuudenta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1277