Pidän sua varalla

totuusasiasta

Olet vaihtoehto B

50

1209

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tottuus

sattuu. Enkö olekkaan se ykköspesä?

• Oletpas törkee, pitää nyt toista varalla.

• Åpåå

Nippa Nappa C

• operationplannotB

Operations Plan Z.
        Z as zero :D

• notaorbjustZ

Operations design Z is always called as the extreme solution.

• TyttöhänSe

Jussi se vaan paljasti ittensä. ;)

• jos.liikaa.aikailet

Taidat sitte jäädä vanhakspiiaks!

• MitesSittenSuu

Et ole edes vaihtoehtolistalla:)

• kuulostaa_pahalta

Ketä noin törkeesti kohtelet?

• Jokujostakin

Toivottavasti sinä et ole edes vaihtoehto kenellekään.

• omaelämäni

Aha, tiedä kenelle on, mutta mutta minä en ajattele suhdeasioita ollenkaan. Olen ollut kauemmin parisuhteessa kuin työelämässä, koska hoidin omia lapsiani. Nyt minulle on työntekeminen tärkeää. En haluan että kukaan elättää minua. Silloin joutuu tavallaan toisen" määräysvallan" alle, jos itse ei tienaa mitään. Sitä en enää jaksa.

• näitäjuttuja

Vastakohan tähän kukaan tervejärkinen oikeaa epävarmuutta tuntien?

• sellastameininkiä

Samaa miettinyt. Moni ei ole täällä edes Y vaihtoehto kenellekään vaan toivovat että joku koiran kennelin omistajan siskon kaima kaipailisi.

• Niin mutta jos se B joka onkin lopulta A?

• Kotipuuhatatar

Niin lopulta käykin, kuin muutoin olisi karissut matkalla. Suostumuksesesi myötä Toteutus Herran, ehkäpä meidänkin haallussa

• Jep. Hyvin ymmärrettävää. Noista halluista en voi olla samaa mieltä.

Jahah. Pyykit koneesta kuivaamaan ja unten maille. Öitä mussukat.

• hannuristojiimies

Vuosikymmenii kitunu ja lyhentyny elinikä. Itken frontaali dementikkona tulevaisuudessa ja te luuletta saavanne sovun kun totuus on ilmi (1001) jollain pilipali paskalla. Eihän se ole ole tyhmä joka ehdottaa. Kieltäydyn.

• sdkjfsldf

Olen saanut siis ylennyksen!

• Favor

Ymmärsin sen jo kuultuani sen että vehtaat sen toisenkin kanssa mutta mitäpä tuosta jos oikeasti vaihtoehtona olla B eipähän tarvitse olla riippuvainen sinusta ja kälätystä kuunnella ykkönen se todennäköisesti siitä kärsii

• Hyväyläkybä

Tuskin olet sama henkilö. Josko niin tiedät olleesi A1. Sittemmin tätä somemailmaan tutustumisen ihaa nuutta poponhopoo

• Neiti tai herra A tajuaa pian millaisen henkilön kanssa on ja lähtee lätkimään sitten otetaan B tilalle säälistä.
      B voisi tehdä saman lähteä meneen koska kuka nyt olis odottamaan omaa vuoroaan.

• joopaskin

Sinut haluaisin tavata sekä tuon "minkkilaukun" joka tekee ohjelmointijuttuja :D

• joopaskin kirjoitti:

Sinut haluaisin tavata sekä tuon "minkkilaukun" joka tekee ohjelmointijuttuja :D

Voisin sanoa että aina haluta saa.
        Tapaa vaikka minkkilaukku. :P

• tällainenmiete

Ihminen on aika mielenkiintoinen olento ja ihmisen tunnemaailma kaikkineen kiehtova. Tunteitahan voi olla muihinkin kuin siihen ensisijaiseen ihastukseen tai rakkauden kohteeseen, kumppaniin tai puolisoon. Ne tunteet on vielä sellaisia, ettei niitä niin helposti kytketäkään pois päältä. Aina ei löydä edes syytä, miksi joku kiehtoo. Hassua. Sitten ne tunteet kuuluvat myös moniin muihinkin suhteisiin kuin siihen eros-rakkauteen/-suhteeseen. Kiintymyssuhteita on monenlaisia ja niitä voi esiintyä yhtä aikaa. Rakkaus ja kiintymys kuuluvat myös ystävyyssuhteisiin, perhesuhteisiin jne. Rakkaus ei myöskään aseta ihmisiä järjestykseen, vaikka parinvalintatilanne sen voi tehdä joskus. Ei siinäkään mitään väärää ole. Kaikille varmasti löytyy se "oikea" tai kaksi ihmistä tekee toisistaan ne "oikeat" valitessaan toisensa.

• plänöä

Plan B on silkkaa hyvää varautumista. Aina pitää olla plan B. Joka asiassa. Mitä meuhkaatte.

• jakamisenloppu

En tarvitse elämääni ketään, en aata enkä peetä, parasta on olla yksin omien juttujensa kanssa. Se on mainthing mistä ainakin tulen itse onnelliseksi ja iloiseksi kun ei ole ketään jota ajatella. Jos olen joskus jotain miettinyt, anteeksi siitä... sellaista ei enää tule olemaan nyt eikä jatkossakaan. Eläimet ja luonto ymmärtävät ihmistä enemmän, ne ovat oikeita ystäviäsi. Minulla ei ole eikä tule enää koskaan ketään jolle jakaisin itseäni millään saralla.

• Pompidu

Ihan sama vaikka Ö vaihtoehto. Se on katsos sellainen juttu, että törmään kuitenkin johonkin .

• iisihuti

Okei sit. .🏌️‍♀️

• Enpäästäsualähelleenää

Oon tienny sen koko ajan. Mun siskon peräänhän sä aina kuolaat ja puhut siitä ihailevasti. Mut ehkä vähän yllättävää, että oon edes b. Mut mä oon luovuttanu sun suhteen jo aikoja sitten, siksi pidän etäisyyttä nähdessäkin. Suurin syy just se, että oot niin rakastunu siihen siskoon.

• mäjatkanelämääni

Ihan sama minä pidät

• näinsemeneee

Onko tossa jotain uutta? Jokasella naisella on se vaihtoehto b jolle esim lirkutellaan sillon kun oman perheen asiat kusee. Tervetuloa nykyaikaan, seurustelu ja tunteet ovat yhtä kuin psykopaattista peliä, monkey branching ja kusettaminen. Esim. Japanissa ollaan järkeviä ja ollaan vissiin vähitellen lopettamassa pariutuminen, seurustelu, ym. about kokonaan. MGTOW, ym. liikkeet ajaa kanssa samaa oikeaa asiaa

• mitäskeidaahei

Ootko sä tosissas. Mitäpä jos vilkaiset itseäs kuule peiliin, jospa itestäsikin löytyy jotain vikaa miksi toinen ei halua kanssasi olla. Kuuntelitko, kun toinen kertoi? Yrititkö tosissasi yhdessä korjata asioita vaan menikö tilanne vaan niin, että toinen vähitellen vaikeni, sinä olit tyytyväinen, mutta mikään ei muuttunut. Sä tuut toistaan samat virheet myöhemminkin suhteessasi, kun et fintsi ongelmias ja syytät kaikista vaan naisia.

• Ykyg

Joo säkin oot mulle vaan oral B. Tiiät kyllä ite

• mullaeiketään

Hyvä että sulla on mistä valita.

• Toinenpsykosiällä

Tiesiksää, Sä oot varal Ö.. never 👹

• napakympinoperaatiot

hah ja noniin operaatiosuunnitelmat ja vaihtoehdot aakkostaen :D
      Kuin napakympissäkin :D

• aitoriitta

Säkin olet mulle vaihtoehto B😊

• kovatoperatiotmenossa

Óperaatiosuunnitelmia kuten armeijassa :D

• operaatioD

Operaatiosuunnitelma Z = Ground Zero :D

hauskoja juttuja kyllä, osta mies A tai vaikka B.

• xxB

Aha. Kiitti! :D

• väsyneitäjuttuja

Viimeyönä tuli höpöteltyä joidenkin tyttöjen kanssa aika paljon asioista, aivan väsymykseen astikin :D

Mutta niin noh... väsyneitä keskusteluja yötämyöten :D

• PlanBFromOuterSpace
    • OlenKuullutEttä

Tämä on sinunkin loppusi. En tiedä onko totta....

• KumpiMeistäOnSeJumala

Kuka on etulinjassa?

• MISSÄ.OIKEUDENTAJU

Eri maiden presidentittejä. Ministereitä. Biljoona yrityjohtajia käy fb etteikö oikeuden vaakakupit toteudu? Vääryys nähdään. En edes uskalla kertoa ketä.

Tätä prosessoidaan vielä vuosikymmeniä!!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      294
      11486
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7096
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      103
      5875
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5229
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4341
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4149
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3581
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3574
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      81
      3157
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3095
    Aihe