Olet vaihtoehto B
Pidän sua varalla
50
1209
Vastaukset
- tottuus
sattuu. Enkö olekkaan se ykköspesä?
Oletpas törkee, pitää nyt toista varalla.
- Åpåå
Nippa Nappa C
- operationplannotB
Operations Plan Z.
Z as zero :D - notaorbjustZ
Operations design Z is always called as the extreme solution.
- TyttöhänSe
Jussi se vaan paljasti ittensä. ;)
- jos.liikaa.aikailet
Taidat sitte jäädä vanhakspiiaks!
- MitesSittenSuu
Et ole edes vaihtoehtolistalla:)
- kuulostaa_pahalta
Ketä noin törkeesti kohtelet?
- Jokujostakin
Toivottavasti sinä et ole edes vaihtoehto kenellekään.
- omaelämäni
Aha, tiedä kenelle on, mutta mutta minä en ajattele suhdeasioita ollenkaan. Olen ollut kauemmin parisuhteessa kuin työelämässä, koska hoidin omia lapsiani. Nyt minulle on työntekeminen tärkeää. En haluan että kukaan elättää minua. Silloin joutuu tavallaan toisen" määräysvallan" alle, jos itse ei tienaa mitään. Sitä en enää jaksa.
- näitäjuttuja
Vastakohan tähän kukaan tervejärkinen oikeaa epävarmuutta tuntien?
- sellastameininkiä
Samaa miettinyt. Moni ei ole täällä edes Y vaihtoehto kenellekään vaan toivovat että joku koiran kennelin omistajan siskon kaima kaipailisi.
Niin mutta jos se B joka onkin lopulta A?
- Kotipuuhatatar
Niin lopulta käykin, kuin muutoin olisi karissut matkalla. Suostumuksesesi myötä Toteutus Herran, ehkäpä meidänkin haallussa
Jep. Hyvin ymmärrettävää. Noista halluista en voi olla samaa mieltä.
Jahah. Pyykit koneesta kuivaamaan ja unten maille. Öitä mussukat.
- hannuristojiimies
Vuosikymmenii kitunu ja lyhentyny elinikä. Itken frontaali dementikkona tulevaisuudessa ja te luuletta saavanne sovun kun totuus on ilmi (1001) jollain pilipali paskalla. Eihän se ole ole tyhmä joka ehdottaa. Kieltäydyn.
- sdkjfsldf
Olen saanut siis ylennyksen!
- Favor
Ymmärsin sen jo kuultuani sen että vehtaat sen toisenkin kanssa mutta mitäpä tuosta jos oikeasti vaihtoehtona olla B eipähän tarvitse olla riippuvainen sinusta ja kälätystä kuunnella ykkönen se todennäköisesti siitä kärsii
- Hyväyläkybä
Tuskin olet sama henkilö. Josko niin tiedät olleesi A1. Sittemmin tätä somemailmaan tutustumisen ihaa nuutta poponhopoo
Neiti tai herra A tajuaa pian millaisen henkilön kanssa on ja lähtee lätkimään sitten otetaan B tilalle säälistä.
B voisi tehdä saman lähteä meneen koska kuka nyt olis odottamaan omaa vuoroaan.- joopaskin
Sinut haluaisin tavata sekä tuon "minkkilaukun" joka tekee ohjelmointijuttuja :D
joopaskin kirjoitti:
Sinut haluaisin tavata sekä tuon "minkkilaukun" joka tekee ohjelmointijuttuja :D
Voisin sanoa että aina haluta saa.
Tapaa vaikka minkkilaukku. :P
- tällainenmiete
Ihminen on aika mielenkiintoinen olento ja ihmisen tunnemaailma kaikkineen kiehtova. Tunteitahan voi olla muihinkin kuin siihen ensisijaiseen ihastukseen tai rakkauden kohteeseen, kumppaniin tai puolisoon. Ne tunteet on vielä sellaisia, ettei niitä niin helposti kytketäkään pois päältä. Aina ei löydä edes syytä, miksi joku kiehtoo. Hassua. Sitten ne tunteet kuuluvat myös moniin muihinkin suhteisiin kuin siihen eros-rakkauteen/-suhteeseen. Kiintymyssuhteita on monenlaisia ja niitä voi esiintyä yhtä aikaa. Rakkaus ja kiintymys kuuluvat myös ystävyyssuhteisiin, perhesuhteisiin jne. Rakkaus ei myöskään aseta ihmisiä järjestykseen, vaikka parinvalintatilanne sen voi tehdä joskus. Ei siinäkään mitään väärää ole. Kaikille varmasti löytyy se "oikea" tai kaksi ihmistä tekee toisistaan ne "oikeat" valitessaan toisensa.
- plänöä
Plan B on silkkaa hyvää varautumista. Aina pitää olla plan B. Joka asiassa. Mitä meuhkaatte.
- jakamisenloppu
En tarvitse elämääni ketään, en aata enkä peetä, parasta on olla yksin omien juttujensa kanssa. Se on mainthing mistä ainakin tulen itse onnelliseksi ja iloiseksi kun ei ole ketään jota ajatella. Jos olen joskus jotain miettinyt, anteeksi siitä... sellaista ei enää tule olemaan nyt eikä jatkossakaan. Eläimet ja luonto ymmärtävät ihmistä enemmän, ne ovat oikeita ystäviäsi. Minulla ei ole eikä tule enää koskaan ketään jolle jakaisin itseäni millään saralla.
- Pompidu
Ihan sama vaikka Ö vaihtoehto. Se on katsos sellainen juttu, että törmään kuitenkin johonkin .
- iisihuti
Okei sit. .🏌️♀️
- Enpäästäsualähelleenää
Oon tienny sen koko ajan. Mun siskon peräänhän sä aina kuolaat ja puhut siitä ihailevasti. Mut ehkä vähän yllättävää, että oon edes b. Mut mä oon luovuttanu sun suhteen jo aikoja sitten, siksi pidän etäisyyttä nähdessäkin. Suurin syy just se, että oot niin rakastunu siihen siskoon.
- mäjatkanelämääni
Ihan sama minä pidät
- näinsemeneee
Onko tossa jotain uutta? Jokasella naisella on se vaihtoehto b jolle esim lirkutellaan sillon kun oman perheen asiat kusee. Tervetuloa nykyaikaan, seurustelu ja tunteet ovat yhtä kuin psykopaattista peliä, monkey branching ja kusettaminen. Esim. Japanissa ollaan järkeviä ja ollaan vissiin vähitellen lopettamassa pariutuminen, seurustelu, ym. about kokonaan. MGTOW, ym. liikkeet ajaa kanssa samaa oikeaa asiaa
- mitäskeidaahei
Ootko sä tosissas. Mitäpä jos vilkaiset itseäs kuule peiliin, jospa itestäsikin löytyy jotain vikaa miksi toinen ei halua kanssasi olla. Kuuntelitko, kun toinen kertoi? Yrititkö tosissasi yhdessä korjata asioita vaan menikö tilanne vaan niin, että toinen vähitellen vaikeni, sinä olit tyytyväinen, mutta mikään ei muuttunut. Sä tuut toistaan samat virheet myöhemminkin suhteessasi, kun et fintsi ongelmias ja syytät kaikista vaan naisia.
- Ykyg
Joo säkin oot mulle vaan oral B. Tiiät kyllä ite
- mullaeiketään
Hyvä että sulla on mistä valita.
- Toinenpsykosiällä
Tiesiksää, Sä oot varal Ö.. never 👹
- napakympinoperaatiot
hah ja noniin operaatiosuunnitelmat ja vaihtoehdot aakkostaen :D
Kuin napakympissäkin :D - aitoriitta
Säkin olet mulle vaihtoehto B😊
- kovatoperatiotmenossa
Óperaatiosuunnitelmia kuten armeijassa :D
- operaatioD
Operaatiosuunnitelma Z = Ground Zero :D
hauskoja juttuja kyllä, osta mies A tai vaikka B. - xxB
Aha. Kiitti! :D
- väsyneitäjuttuja
Viimeyönä tuli höpöteltyä joidenkin tyttöjen kanssa aika paljon asioista, aivan väsymykseen astikin :D
Mutta niin noh... väsyneitä keskusteluja yötämyöten :D
- PlanBFromOuterSpace
- OlenKuullutEttä
Tämä on sinunkin loppusi. En tiedä onko totta....
- KumpiMeistäOnSeJumala
Kuka on etulinjassa?
- MISSÄ.OIKEUDENTAJU
Eri maiden presidentittejä. Ministereitä. Biljoona yrityjohtajia käy fb etteikö oikeuden vaakakupit toteudu? Vääryys nähdään. En edes uskalla kertoa ketä.
Tätä prosessoidaan vielä vuosikymmeniä!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29411486
- 1447096
- 1035875
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425229- 524341
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304149On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323581- 613574
- 813157
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223095