Pidän sua varalla

Olet vaihtoehto B
451228
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 45

Vanhimmat

sattuu. Enkö olekkaan se ykköspesä?

1Äänestä

Oletpas törkee, pitää nyt toista varalla.

Äänestä

Nippa Nappa C

Äänestä
  • Operations Plan Z.
    Z as zero :D

Äänestä

• Operations design Z is always called as the extreme solution.

Äänestä

• Jussi se vaan paljasti ittensä. ;)

Äänestä

Taidat sitte jäädä vanhakspiiaks!

1Äänestä

Et ole edes vaihtoehtolistalla:)

Äänestä

Ketä noin törkeesti kohtelet?

Äänestä

Toivottavasti sinä et ole edes vaihtoehto kenellekään.

Äänestä

Aha, tiedä kenelle on, mutta mutta minä en ajattele suhdeasioita ollenkaan. Olen ollut kauemmin parisuhteessa kuin työelämässä, koska hoidin omia lapsiani. Nyt minulle on työntekeminen tärkeää. En haluan että kukaan elättää minua. Silloin joutuu tavallaan toisen" määräysvallan" alle, jos itse ei tienaa mitään. Sitä en enää jaksa.

Äänestä

Vastakohan tähän kukaan tervejärkinen oikeaa epävarmuutta tuntien?

Äänestä
  • Samaa miettinyt. Moni ei ole täällä edes Y vaihtoehto kenellekään vaan toivovat että joku koiran kennelin omistajan siskon kaima kaipailisi.

Äänestä

Niin mutta jos se B joka onkin lopulta A?

Äänestä
  • Niin lopulta käykin, kuin muutoin olisi karissut matkalla. Suostumuksesesi myötä Toteutus Herran, ehkäpä meidänkin haallussa

Äänestä

• Jep. Hyvin ymmärrettävää. Noista halluista en voi olla samaa mieltä.

Jahah. Pyykit koneesta kuivaamaan ja unten maille. Öitä mussukat.

Äänestä

Vuosikymmenii kitunu ja lyhentyny elinikä. Itken frontaali dementikkona tulevaisuudessa ja te luuletta saavanne sovun kun totuus on ilmi (1001) jollain pilipali paskalla. Eihän se ole ole tyhmä joka ehdottaa. Kieltäydyn.

Äänestä

Olen saanut siis ylennyksen!

Äänestä

Ymmärsin sen jo kuultuani sen että vehtaat sen toisenkin kanssa mutta mitäpä tuosta jos oikeasti vaihtoehtona olla B eipähän tarvitse olla riippuvainen sinusta ja kälätystä kuunnella ykkönen se todennäköisesti siitä kärsii

Äänestä
  • Tuskin olet sama henkilö. Josko niin tiedät olleesi A1. Sittemmin tätä somemailmaan tutustumisen ihaa nuutta poponhopoo

Äänestä

Neiti tai herra A tajuaa pian millaisen henkilön kanssa on ja lähtee lätkimään sitten otetaan B tilalle säälistä.
B voisi tehdä saman lähteä meneen koska kuka nyt olis odottamaan omaa vuoroaan.

Äänestä
  • Sinut haluaisin tavata sekä tuon "minkkilaukun" joka tekee ohjelmointijuttuja :D

Äänestä

• joopaskin kirjoitti:

Sinut haluaisin tavata sekä tuon "minkkilaukun" joka tekee ohjelmointijuttuja :D

Voisin sanoa että aina haluta saa.
    Tapaa vaikka minkkilaukku. :P

Äänestä

Ihminen on aika mielenkiintoinen olento ja ihmisen tunnemaailma kaikkineen kiehtova. Tunteitahan voi olla muihinkin kuin siihen ensisijaiseen ihastukseen tai rakkauden kohteeseen, kumppaniin tai puolisoon. Ne tunteet on vielä sellaisia, ettei niitä niin helposti kytketäkään pois päältä. Aina ei löydä edes syytä, miksi joku kiehtoo. Hassua. Sitten ne tunteet kuuluvat myös moniin muihinkin suhteisiin kuin siihen eros-rakkauteen/-suhteeseen. Kiintymyssuhteita on monenlaisia ja niitä voi esiintyä yhtä aikaa. Rakkaus ja kiintymys kuuluvat myös ystävyyssuhteisiin, perhesuhteisiin jne. Rakkaus ei myöskään aseta ihmisiä järjestykseen, vaikka parinvalintatilanne sen voi tehdä joskus. Ei siinäkään mitään väärää ole. Kaikille varmasti löytyy se "oikea" tai kaksi ihmistä tekee toisistaan ne "oikeat" valitessaan toisensa.

Äänestä

Plan B on silkkaa hyvää varautumista. Aina pitää olla plan B. Joka asiassa. Mitä meuhkaatte.

Äänestä

En tarvitse elämääni ketään, en aata enkä peetä, parasta on olla yksin omien juttujensa kanssa. Se on mainthing mistä ainakin tulen itse onnelliseksi ja iloiseksi kun ei ole ketään jota ajatella. Jos olen joskus jotain miettinyt, anteeksi siitä... sellaista ei enää tule olemaan nyt eikä jatkossakaan. Eläimet ja luonto ymmärtävät ihmistä enemmän, ne ovat oikeita ystäviäsi. Minulla ei ole eikä tule enää koskaan ketään jolle jakaisin itseäni millään saralla.

Äänestä

Ihan sama vaikka Ö vaihtoehto. Se on katsos sellainen juttu, että törmään kuitenkin johonkin .

Äänestä

Okei sit. .🏌️‍♀️

Äänestä

Oon tienny sen koko ajan. Mun siskon peräänhän sä aina kuolaat ja puhut siitä ihailevasti. Mut ehkä vähän yllättävää, että oon edes b. Mut mä oon luovuttanu sun suhteen jo aikoja sitten, siksi pidän etäisyyttä nähdessäkin. Suurin syy just se, että oot niin rakastunu siihen siskoon.

Äänestä

Ihan sama minä pidät

Äänestä

Onko tossa jotain uutta? Jokasella naisella on se vaihtoehto b jolle esim lirkutellaan sillon kun oman perheen asiat kusee. Tervetuloa nykyaikaan, seurustelu ja tunteet ovat yhtä kuin psykopaattista peliä, monkey branching ja kusettaminen. Esim. Japanissa ollaan järkeviä ja ollaan vissiin vähitellen lopettamassa pariutuminen, seurustelu, ym. about kokonaan. MGTOW, ym. liikkeet ajaa kanssa samaa oikeaa asiaa

Äänestä
  • Ootko sä tosissas. Mitäpä jos vilkaiset itseäs kuule peiliin, jospa itestäsikin löytyy jotain vikaa miksi toinen ei halua kanssasi olla. Kuuntelitko, kun toinen kertoi? Yrititkö tosissasi yhdessä korjata asioita vaan menikö tilanne vaan niin, että toinen vähitellen vaikeni, sinä olit tyytyväinen, mutta mikään ei muuttunut. Sä tuut toistaan samat virheet myöhemminkin suhteessasi, kun et fintsi ongelmias ja syytät kaikista vaan naisia.

Äänestä

Joo säkin oot mulle vaan oral B. Tiiät kyllä ite

Äänestä

Hyvä että sulla on mistä valita.

Äänestä

Tiesiksää, Sä oot varal Ö.. never 👹

Äänestä

hah ja noniin operaatiosuunnitelmat ja vaihtoehdot aakkostaen :D
Kuin napakympissäkin :D

Äänestä

Säkin olet mulle vaihtoehto B😊

Äänestä

Óperaatiosuunnitelmia kuten armeijassa :D

Äänestä

Operaatiosuunnitelma Z = Ground Zero :D

hauskoja juttuja kyllä, osta mies A tai vaikka B.

Äänestä

Aha. Kiitti! :D

Äänestä
  • Viimeyönä tuli höpöteltyä joidenkin tyttöjen kanssa aika paljon asioista, aivan väsymykseen astikin :D

Mutta niin noh... väsyneitä keskusteluja yötämyöten :D

Äänestä

Tämä on sinunkin loppusi. En tiedä onko totta....

Äänestä

Kuka on etulinjassa?

Äänestä

Eri maiden presidentittejä. Ministereitä. Biljoona yrityjohtajia käy fb etteikö oikeuden vaakakupit toteudu? Vääryys nähdään. En edes uskalla kertoa ketä.

Tätä prosessoidaan vielä vuosikymmeniä!!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

totuusasiasta kirjoitti:

Olet vaihtoehto B

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu