Kimi ja Bottas täysin kuolleessa tilassa!

Niin mitä teki Max, ajoi toiseksi. Vale ja Rägä ihan hukassa. Kimi tosin johti kisaa, mutta vain ajaakseen renkaansa kuralle ja sitten putosi kauas. Kummatkin Sauber tason kuskeja. Bottas siirtyy sinne kaudeksi 2020 Rägän aisaa kannattamaan.
Ilmoita

Onko Vettel sitten palkkansa arvoinen? No ihan sama, siilä Ferrarista ei ole maailmanmestariksi, talli on täynnä tyhmiä makarooneja.
Ilmoita
Kimi johtais pistetaulukossa jos ei pitäisi auttaa kiilari tallikaveria aina tallimääräyksellä. Ferrari on toinen joka ei möhleisi aina varikolla. Kaksi estettä voittaa.
2 VASTAUSTA:
Tuskinpa oli tuossa nuo voittamisen esteet. Kyllä se on niin, että kakkoskuskit voittavat F1:ssä vain silloin, kun ykköskuski on jo varmistanut mestaruuden ja tämä tarkoittaa sitä, että toinen suomalaisista ei voita koskaan ja toisenkin mahdollisuudet rajoittuvat vain loppukauden kisoihin. Ikävä tosiasia.
Itse en ole seurannut lajia enää aikoihin, koska minulla ei riitä mielenkiintoa sellaista lajia kohtaan, jossa ei tule menestystä. Käytännössähän tämä tarkoittaa sitä, että en seuraa oikein mitään huippu-urheilua enää.
Eihuippuurheiluakiitos kirjoitti:
Tuskinpa oli tuossa nuo voittamisen esteet. Kyllä se on niin, että kakkoskuskit voittavat F1:ssä vain silloin, kun ykköskuski on jo varmistanut mestaruuden ja tämä tarkoittaa sitä, että toinen suomalaisista ei voita koskaan ja toisenkin mahdollisuudet rajoittuvat vain loppukauden kisoihin. Ikävä tosiasia.
Itse en ole seurannut lajia enää aikoihin, koska minulla ei riitä mielenkiintoa sellaista lajia kohtaan, jossa ei tule menestystä. Käytännössähän tämä tarkoittaa sitä, että en seuraa oikein mitään huippu-urheilua enää.
Näinhän se on. Viime kauden lopussa Bottas otti muutaman voiton sen jälkeen kun maailmanmestaruus oli jo ratkennut. Lewis bailasi ankarasti ja juhli mestaruutta. Rapuloissaan ei ollut ihan kunnossa ja motivaatiokin oli jo suuntautunut talvitauolle. Brasiliassa ajoi aika-ajoissa ulosajonkin pienessä maistissa.
+Lisää kommentti
Nii kimi voittaisi jos ajaisi yksin radalla
1 VASTAUS:
Vain, jos talli sallisi koneen käydä maaliin asti :)
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kimi ja Bottas täysin kuolleessa tilassa!

Niin mitä teki Max, ajoi toiseksi. Vale ja Rägä ihan hukassa. Kimi tosin johti kisaa, mutta vain ajaakseen renkaansa kuralle ja sitten putosi kauas. Kummatkin Sauber tason kuskeja. Bottas siirtyy sinne kaudeksi 2020 Rägän aisaa kannattamaan.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta