Ala-asteen kolmasluokkalaisetkin osaavat muotoilla puupalikoista paremman näköisiä autonmalleja kuin mitä Skoda -malliston tarjokkaat ovat.
Tsekkikäinen itärimpula
15
265
Vastaukset
- Sarkasmi.sakari
Kolmasluokkalaisten taidoista teollisessa muotoilussa en tiedä, mutta eikö Skoda olekaan täysin venäläinen?
- itäautoblues
En minäkään tiedä kolmasluokkalaisista, enkä tiennyt että Skoda olisi täysin venäläinenkään. Mutta sen olen kuullut että Skodan juuret on vahvasti idän maaperässä.
- Sarkasmi.sakari
itäautoblues kirjoitti:
En minäkään tiedä kolmasluokkalaisista, enkä tiennyt että Skoda olisi täysin venäläinenkään. Mutta sen olen kuullut että Skodan juuret on vahvasti idän maaperässä.
Sinä et siten (taaskaan) tiedä mitään, mitä tällä palstalla on koitettu sulle opettaa. Tiedät, Jos juuret idän maaperässä, miksi ei siis Venäjällä, kuten kerrottu faktana? Tsekki on keskellä Läntistä Eurooppaa, jos saan sekoittaa päätäsi lisää.
- itäautoblues
Sarkasmi.sakari kirjoitti:
Sinä et siten (taaskaan) tiedä mitään, mitä tällä palstalla on koitettu sulle opettaa. Tiedät, Jos juuret idän maaperässä, miksi ei siis Venäjällä, kuten kerrottu faktana? Tsekki on keskellä Läntistä Eurooppaa, jos saan sekoittaa päätäsi lisää.
Lue, niin tiedät enemmän. Yhdistyneet Kansakunnat vahvistaa, että Tšekki on Itä-Eurooppaa. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Eastern_European_Group
- Nääs
itäautoblues kirjoitti:
Lue, niin tiedät enemmän. Yhdistyneet Kansakunnat vahvistaa, että Tšekki on Itä-Eurooppaa. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Eastern_European_Group
Niin mutta se on kuitenkin selvästi lännenpänä kuin Suomi.
- Tojolandia
Nääs kirjoitti:
Niin mutta se on kuitenkin selvästi lännenpänä kuin Suomi.
Pohjois-Karjalassa soi jo balalaikka ja haisee hapankaali ja paska.
- itäautoblues
Nääs kirjoitti:
Niin mutta se on kuitenkin selvästi lännenpänä kuin Suomi.
Ja Tunisia lännempänä kuin Tšekki. Sekö tekee Tunisiasta länsieurooppalaisen valtion? Haloo? Suomi on Pohjois-Eurooppaa, Tunisia Pohjois-Afrikkaa ja Tšekki Itä-Eurooppaa! Mutta peli se noista mistään sen huonompaa tee. Pitää vaan olla ylpeä juuristaan!
- Kyykkäpää
Kamalia itäreuhkoja noi skeidat. Hävettäviä itäautoja.
- Kääkkänät
Se on kyllä totta. Karmean näköisiä itäreuhkoja. Mutta skodahan on myöntänyt että tarkoituksella muotoillaan ei-haluttaviksi. Silti jotkut suomiuunot ostaa noita mitättömiä itäkiuluja ihan simona.
- Simonaostaa
Kertokaas kaunis auto.
- neuvostoliitto
Kantti kertaa kantti muotoilua ja toisaalta ikävää mitätöntä sämpylämuotoilua Skeidoissa.
- Kanttikalle
Jepulis omituinen kanttaus takaluukun alareunas, näyttää aivan peltivauriolta.
- EiMullaMuuta
Aloitus onkin juuri ala-asteelaisen tasoinen.
- Rimpuloita_kaikkiskeidat
Olis odottanut että joku Kodiaggi olis sentään muotoiltu edes hiukan ihmissilmää miellyttäväksi. Mutta ei, pahimman luokan sikakiikku, sika jolta puuttuu otsatukka.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560