Ala-asteen kolmasluokkalaisetkin osaavat muotoilla puupalikoista paremman näköisiä autonmalleja kuin mitä Skoda -malliston tarjokkaat ovat.
Tsekkikäinen itärimpula
15
234
Vastaukset
- Sarkasmi.sakari
Kolmasluokkalaisten taidoista teollisessa muotoilussa en tiedä, mutta eikö Skoda olekaan täysin venäläinen?
- itäautoblues
En minäkään tiedä kolmasluokkalaisista, enkä tiennyt että Skoda olisi täysin venäläinenkään. Mutta sen olen kuullut että Skodan juuret on vahvasti idän maaperässä.
- Sarkasmi.sakari
itäautoblues kirjoitti:
En minäkään tiedä kolmasluokkalaisista, enkä tiennyt että Skoda olisi täysin venäläinenkään. Mutta sen olen kuullut että Skodan juuret on vahvasti idän maaperässä.
Sinä et siten (taaskaan) tiedä mitään, mitä tällä palstalla on koitettu sulle opettaa. Tiedät, Jos juuret idän maaperässä, miksi ei siis Venäjällä, kuten kerrottu faktana? Tsekki on keskellä Läntistä Eurooppaa, jos saan sekoittaa päätäsi lisää.
- itäautoblues
Sarkasmi.sakari kirjoitti:
Sinä et siten (taaskaan) tiedä mitään, mitä tällä palstalla on koitettu sulle opettaa. Tiedät, Jos juuret idän maaperässä, miksi ei siis Venäjällä, kuten kerrottu faktana? Tsekki on keskellä Läntistä Eurooppaa, jos saan sekoittaa päätäsi lisää.
Lue, niin tiedät enemmän. Yhdistyneet Kansakunnat vahvistaa, että Tšekki on Itä-Eurooppaa. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Eastern_European_Group
- Nääs
itäautoblues kirjoitti:
Lue, niin tiedät enemmän. Yhdistyneet Kansakunnat vahvistaa, että Tšekki on Itä-Eurooppaa. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Eastern_European_Group
Niin mutta se on kuitenkin selvästi lännenpänä kuin Suomi.
- Tojolandia
Nääs kirjoitti:
Pohjois-Karjalassa soi jo balalaikka ja haisee hapankaali ja paska.
- itäautoblues
Nääs kirjoitti:
Ja Tunisia lännempänä kuin Tšekki. Sekö tekee Tunisiasta länsieurooppalaisen valtion? Haloo? Suomi on Pohjois-Eurooppaa, Tunisia Pohjois-Afrikkaa ja Tšekki Itä-Eurooppaa! Mutta peli se noista mistään sen huonompaa tee. Pitää vaan olla ylpeä juuristaan!
- Kyykkäpää
Kamalia itäreuhkoja noi skeidat. Hävettäviä itäautoja.
- Kääkkänät
Se on kyllä totta. Karmean näköisiä itäreuhkoja. Mutta skodahan on myöntänyt että tarkoituksella muotoillaan ei-haluttaviksi. Silti jotkut suomiuunot ostaa noita mitättömiä itäkiuluja ihan simona.
- Simonaostaa
Kertokaas kaunis auto.
- neuvostoliitto
Kantti kertaa kantti muotoilua ja toisaalta ikävää mitätöntä sämpylämuotoilua Skeidoissa.
- Kanttikalle
Jepulis omituinen kanttaus takaluukun alareunas, näyttää aivan peltivauriolta.
- EiMullaMuuta
Aloitus onkin juuri ala-asteelaisen tasoinen.
- Rimpuloita_kaikkiskeidat
Olis odottanut että joku Kodiaggi olis sentään muotoiltu edes hiukan ihmissilmää miellyttäväksi. Mutta ei, pahimman luokan sikakiikku, sika jolta puuttuu otsatukka.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607594- 1314297
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313635- 212958
- 272533
- 232522
- 472100
- 252090
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732051- 321998