Myyjästä nimeltä Petra Valtanen tehty rikosilmoitus. Varokaa.
Muumimukin myyjä poliisille
3
1217
Vastaukset
- TolkkuaKiitos
Eli myy olematonta? Itse en koskaan maksa yhtään mitään ennakkoon, jos järjestely ei sovi myyjälle, niin sitten ei voi sanoa kuin voi voi. Maksan yleensä kun haen tuotteen tai myyjä tuo tuotteen.
- luoptettavaon
Esim. Torilla on kuitenkin yleinen käytäntö, että tuote maksetaan etukäteen. Samoinhan toimii nettikauppa yleensäkin, vaikka tilaisit Kiinasta asti. Ennen vanhaan, kun käytettiin postiennakkolähetystapaa, tuotteita jäi lunastamatta ja myyjä sai maksaa moninkertaiset postikulut. Pelkkä postiennakkomaksukin on nykyään jo ainakin 5 euroa ja siihen päälle tyyriit postikulut, kun ei edes helposti koodia voi silloin käyttää. Ostajakin siis säästää useita euroja nykyisellä systeemillä.
- TolkkuaKiitos
Systeemi toimii niin kuin sinä haluat, jos vain oikeasti haluat. Kaikki tuotteet jotka olen ostanut Huuto,netistä tai Tori.fistä olen maksanut vasta kun olen tuotteen nähnyt. Kaikille ko menettely on sopinut, tulen hakemaan tuotteen tai myyjä tuo tuotteen ja saa rahan.
Tämä hieman rajoittaa toimintaa - yleensä ostan vain uudeltamaalta.
Nettikaupat ovat oma juttunsa, he ovat yrityksiä joilta voi odottaa hieman eri tyyppistä luottoa toimintaan. Olen tilannut netistä kymmeniä tai satoja kertoja tavaraa, kaikki tuotteet ovat tulleet perille ja suurin osa on vastannut kuvausta. Muutaman kerran on pitänyt palauttaa, ei ongelmia. Yhden kerran tavara (vakuutettu) oli rikki enkä saannut täyttä korvausta ulkolaiselta firmalta (GB), annoin palautetta eri nettisivuille ja alan harrastajille sekä laitoin itse kaupan boikoittiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585564KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1973607Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222375Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91258Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT651058- 1021048
- 851023
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181022Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975