Muumimukin myyjä poliisille

Mukitolkulla

Myyjästä nimeltä Petra Valtanen tehty rikosilmoitus. Varokaa.

3

1270

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TolkkuaKiitos

Eli myy olematonta? Itse en koskaan maksa yhtään mitään ennakkoon, jos järjestely ei sovi myyjälle, niin sitten ei voi sanoa kuin voi voi. Maksan yleensä kun haen tuotteen tai myyjä tuo tuotteen.

• luoptettavaon

Esim. Torilla on kuitenkin yleinen käytäntö, että tuote maksetaan etukäteen. Samoinhan toimii nettikauppa yleensäkin, vaikka tilaisit Kiinasta asti. Ennen vanhaan, kun käytettiin postiennakkolähetystapaa, tuotteita jäi lunastamatta ja myyjä sai maksaa moninkertaiset postikulut. Pelkkä postiennakkomaksukin on nykyään jo ainakin 5 euroa ja siihen päälle tyyriit postikulut, kun ei edes helposti koodia voi silloin käyttää. Ostajakin siis säästää useita euroja nykyisellä systeemillä.

• TolkkuaKiitos

Systeemi toimii niin kuin sinä haluat, jos vain oikeasti haluat. Kaikki tuotteet jotka olen ostanut Huuto,netistä tai Tori.fistä olen maksanut vasta kun olen tuotteen nähnyt. Kaikille ko menettely on sopinut, tulen hakemaan tuotteen tai myyjä tuo tuotteen ja saa rahan.
        Tämä hieman rajoittaa toimintaa - yleensä ostan vain uudeltamaalta.

Nettikaupat ovat oma juttunsa, he ovat yrityksiä joilta voi odottaa hieman eri tyyppistä luottoa toimintaan. Olen tilannut netistä kymmeniä tai satoja kertoja tavaraa, kaikki tuotteet ovat tulleet perille ja suurin osa on vastannut kuvausta. Muutaman kerran on pitänyt palauttaa, ei ongelmia. Yhden kerran tavara (vakuutettu) oli rikki enkä saannut täyttä korvausta ulkolaiselta firmalta (GB), annoin palautetta eri nettisivuille ja alan harrastajille sekä laitoin itse kaupan boikoittiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1079
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      912
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      717
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      57
      670
    5. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      595
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      572
    7. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      173
      568
    8. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      566
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      548
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      545
    Aihe