Muumimukin myyjä poliisille

Mukitolkulla

Myyjästä nimeltä Petra Valtanen tehty rikosilmoitus. Varokaa.

3

881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TolkkuaKiitos

      Eli myy olematonta? Itse en koskaan maksa yhtään mitään ennakkoon, jos järjestely ei sovi myyjälle, niin sitten ei voi sanoa kuin voi voi. Maksan yleensä kun haen tuotteen tai myyjä tuo tuotteen.

      • luoptettavaon

        Esim. Torilla on kuitenkin yleinen käytäntö, että tuote maksetaan etukäteen. Samoinhan toimii nettikauppa yleensäkin, vaikka tilaisit Kiinasta asti. Ennen vanhaan, kun käytettiin postiennakkolähetystapaa, tuotteita jäi lunastamatta ja myyjä sai maksaa moninkertaiset postikulut. Pelkkä postiennakkomaksukin on nykyään jo ainakin 5 euroa ja siihen päälle tyyriit postikulut, kun ei edes helposti koodia voi silloin käyttää. Ostajakin siis säästää useita euroja nykyisellä systeemillä.


      • TolkkuaKiitos

        Systeemi toimii niin kuin sinä haluat, jos vain oikeasti haluat. Kaikki tuotteet jotka olen ostanut Huuto,netistä tai Tori.fistä olen maksanut vasta kun olen tuotteen nähnyt. Kaikille ko menettely on sopinut, tulen hakemaan tuotteen tai myyjä tuo tuotteen ja saa rahan.
        Tämä hieman rajoittaa toimintaa - yleensä ostan vain uudeltamaalta.

        Nettikaupat ovat oma juttunsa, he ovat yrityksiä joilta voi odottaa hieman eri tyyppistä luottoa toimintaan. Olen tilannut netistä kymmeniä tai satoja kertoja tavaraa, kaikki tuotteet ovat tulleet perille ja suurin osa on vastannut kuvausta. Muutaman kerran on pitänyt palauttaa, ei ongelmia. Yhden kerran tavara (vakuutettu) oli rikki enkä saannut täyttä korvausta ulkolaiselta firmalta (GB), annoin palautetta eri nettisivuille ja alan harrastajille sekä laitoin itse kaupan boikoittiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4853
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4613
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      621
      4220
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3197
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2721
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2223
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      223
      2196
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      348
      2168
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1807
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe