Myyjästä nimeltä Petra Valtanen tehty rikosilmoitus. Varokaa.
Muumimukin myyjä poliisille
3
1185
Vastaukset
- TolkkuaKiitos
Eli myy olematonta? Itse en koskaan maksa yhtään mitään ennakkoon, jos järjestely ei sovi myyjälle, niin sitten ei voi sanoa kuin voi voi. Maksan yleensä kun haen tuotteen tai myyjä tuo tuotteen.
- luoptettavaon
Esim. Torilla on kuitenkin yleinen käytäntö, että tuote maksetaan etukäteen. Samoinhan toimii nettikauppa yleensäkin, vaikka tilaisit Kiinasta asti. Ennen vanhaan, kun käytettiin postiennakkolähetystapaa, tuotteita jäi lunastamatta ja myyjä sai maksaa moninkertaiset postikulut. Pelkkä postiennakkomaksukin on nykyään jo ainakin 5 euroa ja siihen päälle tyyriit postikulut, kun ei edes helposti koodia voi silloin käyttää. Ostajakin siis säästää useita euroja nykyisellä systeemillä.
- TolkkuaKiitos
Systeemi toimii niin kuin sinä haluat, jos vain oikeasti haluat. Kaikki tuotteet jotka olen ostanut Huuto,netistä tai Tori.fistä olen maksanut vasta kun olen tuotteen nähnyt. Kaikille ko menettely on sopinut, tulen hakemaan tuotteen tai myyjä tuo tuotteen ja saa rahan.
Tämä hieman rajoittaa toimintaa - yleensä ostan vain uudeltamaalta.
Nettikaupat ovat oma juttunsa, he ovat yrityksiä joilta voi odottaa hieman eri tyyppistä luottoa toimintaan. Olen tilannut netistä kymmeniä tai satoja kertoja tavaraa, kaikki tuotteet ovat tulleet perille ja suurin osa on vastannut kuvausta. Muutaman kerran on pitänyt palauttaa, ei ongelmia. Yhden kerran tavara (vakuutettu) oli rikki enkä saannut täyttä korvausta ulkolaiselta firmalta (GB), annoin palautetta eri nettisivuille ja alan harrastajille sekä laitoin itse kaupan boikoittiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535520Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo943418Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel453309Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L762487SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral582382Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751897Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2991715Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71156Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal231112- 1151010