Auttaako Aloe

tähänkin?

Akneosastolla on puhuttu aloesta. Auttaako se voide kuivaan hiuspohjan ihottumaan. Multa hilseilee päänahka irti sellasina isoina "nahkapalasina". Varsinkin nyt talvella kun ei voi olla ilman pipoo, niin tuntuu, ettei mikään lääke tai rasva auta. Onko jollakulla kokemusta asiasta?

11

4208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeile

      Hei,

      Aloe voi hyvinkin auttaa hiuspohjan ongelmissa.
      Saat lisätietoa aloen erilaisista käyttötavoista ja - mahdollisuuksista kirjoittamalla minulle sähköpostiosoitteeseen :[email protected].

      • Katso:

        Asiantuntijana sanon, voit kysy minulta neuvoja.
        Kerron vain sellaisten Aloe Vera tuotteiden toimivuutta jotka olivat lääkäripäivillä ja jota ovat kliinisesti testatut kuten LR:n valmisteet.
        [email protected]


    • kokemusta on...

      joo, ehdottomasti aloe auttaa, minun perhe ja sukulaiset on niitä myyny ja pyörittäny ja oon kattonu sitä touhua pienen ikäni...
      hanki ja osta: aloe propolis creme - forever, ja varmasti auttaa...

      • Laadukas Aloe auttaa

        LR Aloe Vera Propolis voide sisältää 79% Aloeta ja myös paljon propolista. On tehokasta!
        Katso Aloe Vera tuotteista etiketit, sillä markkinoilla on sellaisia valmistajia joiden tuotteissa ei ole ilmoitettu Aloe Veran määriä
        lainkaan, joten on epäilyttävää onko tuotteessa lainkaan Aloe Vera. Laadukkainta ja puhtainta on LR Internationalin valmistamat Aloe Vera tuotteet sillä ne on KLIINISESTI- ja germatologisesti sekä hypoallergisesti testattu,
        kaikki yli 50 Aloe Vera tuotetta. Lisäksi ne on korkelaatusta Saksalaista laatua. Arvostetun Fresenius instituutin tutkimia (jota lääketehtaat käyttää myös)
        Esimerkiksi amerikkalaisen FLP Aloe Vera tuotteiden etiketeissä EI OLE MISSÄÄN ilmoitetu Aloe Vera osuutta. Lisäksi juoman aloiini pitoisuus on huolestuttavan iso 62.000 PPM. Aloiini on kuren alla oleva aine jota lääketeollisuus käyttää ulsotuslääkkeen pohjana.
        Se on voimakkaasti ulostuttava ja voi aiheuttaa
        kouristuksia ja päänsärkyä. Vähiten aloiinia on LR Internationalin Barbadensis Miller Geelijuomassa vain 0,025 PPM. Ja etiketissä on selvästi että tuote sisältää 90,1 % Aloe Vera Barbadensis Miller lajiketta ja 9 % hunajaa.


      • Laatua
        Laadukas Aloe auttaa kirjoitti:

        LR Aloe Vera Propolis voide sisältää 79% Aloeta ja myös paljon propolista. On tehokasta!
        Katso Aloe Vera tuotteista etiketit, sillä markkinoilla on sellaisia valmistajia joiden tuotteissa ei ole ilmoitettu Aloe Veran määriä
        lainkaan, joten on epäilyttävää onko tuotteessa lainkaan Aloe Vera. Laadukkainta ja puhtainta on LR Internationalin valmistamat Aloe Vera tuotteet sillä ne on KLIINISESTI- ja germatologisesti sekä hypoallergisesti testattu,
        kaikki yli 50 Aloe Vera tuotetta. Lisäksi ne on korkelaatusta Saksalaista laatua. Arvostetun Fresenius instituutin tutkimia (jota lääketehtaat käyttää myös)
        Esimerkiksi amerikkalaisen FLP Aloe Vera tuotteiden etiketeissä EI OLE MISSÄÄN ilmoitetu Aloe Vera osuutta. Lisäksi juoman aloiini pitoisuus on huolestuttavan iso 62.000 PPM. Aloiini on kuren alla oleva aine jota lääketeollisuus käyttää ulsotuslääkkeen pohjana.
        Se on voimakkaasti ulostuttava ja voi aiheuttaa
        kouristuksia ja päänsärkyä. Vähiten aloiinia on LR Internationalin Barbadensis Miller Geelijuomassa vain 0,025 PPM. Ja etiketissä on selvästi että tuote sisältää 90,1 % Aloe Vera Barbadensis Miller lajiketta ja 9 % hunajaa.

        LR:n Saksalaiset Aloe Vera tuotteet ovat ainoat markkinoila olevat kliinisesti ja dermatologisesti testatut ja tutkitut.


      • Arbonne
        Laadukas Aloe auttaa kirjoitti:

        LR Aloe Vera Propolis voide sisältää 79% Aloeta ja myös paljon propolista. On tehokasta!
        Katso Aloe Vera tuotteista etiketit, sillä markkinoilla on sellaisia valmistajia joiden tuotteissa ei ole ilmoitettu Aloe Veran määriä
        lainkaan, joten on epäilyttävää onko tuotteessa lainkaan Aloe Vera. Laadukkainta ja puhtainta on LR Internationalin valmistamat Aloe Vera tuotteet sillä ne on KLIINISESTI- ja germatologisesti sekä hypoallergisesti testattu,
        kaikki yli 50 Aloe Vera tuotetta. Lisäksi ne on korkelaatusta Saksalaista laatua. Arvostetun Fresenius instituutin tutkimia (jota lääketehtaat käyttää myös)
        Esimerkiksi amerikkalaisen FLP Aloe Vera tuotteiden etiketeissä EI OLE MISSÄÄN ilmoitetu Aloe Vera osuutta. Lisäksi juoman aloiini pitoisuus on huolestuttavan iso 62.000 PPM. Aloiini on kuren alla oleva aine jota lääketeollisuus käyttää ulsotuslääkkeen pohjana.
        Se on voimakkaasti ulostuttava ja voi aiheuttaa
        kouristuksia ja päänsärkyä. Vähiten aloiinia on LR Internationalin Barbadensis Miller Geelijuomassa vain 0,025 PPM. Ja etiketissä on selvästi että tuote sisältää 90,1 % Aloe Vera Barbadensis Miller lajiketta ja 9 % hunajaa.

        Täytyy vastata tähän viestiin koska Propolis ei sovi siitepöly allergioille!! Miksi sanot että tuote on allergisoitu. Tuo on selvästi markkinointi myynti kikka jossa tehdään pyramidi huijauksia!! Että itse rikastutaan. Toisille taas tuote sopii toisille taas ei. Itse käytin Aloe vera tuotetta voi sanoa ettei koska ole maha ollut niin kuralla kun olla ja voi. Pierut haisi kamalalle maha kävi koko ajan. Että sellaista lääkettä!! Tänä päivänä löytyy paljon muita tuotteita joissa ei ole tuota kasvi kemikaaleja cocktailia!!


    • Emilia

      Käy Homcare.fi sivuilla. Siellä kerrotaan AloeGelistä ja AloeOilista. On erinomainen apu myös päänahan ongelmiin. Suosittelen.
      -Kokemusta on...

      • Tutkittuko?

        Mikä on koostumus? Onki kliinisiä tutkimuksia? Eikös tämä firma ole amerikkalainen verkostomarkkinointiyritys?


      • Tyytyväinen käyttäjä
        Tutkittuko? kirjoitti:

        Mikä on koostumus? Onki kliinisiä tutkimuksia? Eikös tämä firma ole amerikkalainen verkostomarkkinointiyritys?

        LR Internationalin Aloe Vera tuotteet ovat laadukkaimmat markkinoilla! Ne on kliinisesti tutkittu ja erittäin korkeaa laatu ja varmasti toimivia. Joka tuotteessa on Aloe määrät etiketissä niin kuin olla pitää.


      • Emilia
        Tutkittuko? kirjoitti:

        Mikä on koostumus? Onki kliinisiä tutkimuksia? Eikös tämä firma ole amerikkalainen verkostomarkkinointiyritys?

        Heippa!
        Kyseistä tuotetta myydään suoramyyntinä (ei verkostomarkkinointiyritys) ja ko. firma on lähtöisin Amerikasta kuten moni muukin firma. Homcaren NaturCare tuotesarja sisältää AloeGelin, jossa on käytetty ACTIVE ALOEta (rek). Siinä AloeVera-kasvin geelistä on poistettu sellaisia ainesosia. jotka saattavt estää hyödyllisten aineiden toimintaa. Jäljelle on jätetty vain kaikkein aktiivisimmat ainesosat. Aloecorp on Kehittänyt ja patentoinut tämän jalostusmenetelmän. Eli NC:n Aloe Gel on tiivistettyä aloegeeliä. Voin suositella lämpimästi, koska olen itse kokeillut.
        Se käy esim.
        -palovammoihin ja haavoihin
        -tulehduksiin
        -nokkosen polttamiin
        -hyttysen puremiin
        -psoriaasikseen
        -immuunijärjestelmän tasapainoittamiseen
        -kosteuttamiseen
        -ym. ym.


    • zinzinopramisdi

      mistä tämä naturcare on kotoisin. netti ei tiedä mitään daycream exclusive rasvastakaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe