haastattelutehtävä. Asiakas ottaa yhteyttä närkästyneenä kun hotellivaraus ei ole hoitunut niin kuin piti.
No, mites tähän nyt pitäisi vastata kun asiakas siis valittaa. Epäselväksi jäi tietty, oliko tehtävänannossa oletus se, että hotellivaraus on täysin mönkään mennyt eli hän ei ole saanut huonetta lainkaan, vai onko oletus se, että asiakas ei ole vielä edes lähtenyt matkalle mutta varaus on auki...
Matkatoimistovirkailija tai hotellin vastaanottohenkilökö tässä pitäisi olla, että osaisi tuohon vastata, puhelinpalveluala.
No, en minä tuota työpaikkaa saanut. Mutta vähän vaan ihmettelen näitä keksittyjä keissejä...
Puhelinpalveluala
sossutätit
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618110- 1334614
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353936- 213258
- 232832
- 292767
- 532487
- 252230
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3972171- 322119