sinulle paras ajatellen yhteieloamme?
1. Olen tossun alla oleva mies, joka toimii niin kuin sinä sanot.
2. Olemme tasavertaisia ja asiat päätetään yhdessä kuin myös kodin askareet.
3. Minä saan päättää kaiken, myös vaatetuksesi tai ainakin antaa suuntaa siihen.
4. Ei ole numeroa!
5. Olemme vain virtuaaliystäviä ajatuksissamme eikä edes uskota siihen.
6. Haluaisin kanssasi heti naimisiin!
7. Toivon etten kuulisi sinusta enää ikinä.
Valitse nainen kaksi?
29
651
Vastaukset
- muutaensullelaita
Minäpä kerron sinulle nyt omat ajatukset aluksi halusin takaisin takiasi sitten halusin pois takiasi ja oli hyvä päätös koska paljon hyvää poikinut
- vaimitenseoli
Ja nyt olet taas takaisin takiani vai? Vai oletko taas pois takiani vai miten se meni, eiku olenko pois vai takaisin, ompas tämä nyt takiaiseni :D
- puujalkavitsisi
vaimitenseoli kirjoitti:
Ja nyt olet taas takaisin takiani vai? Vai oletko taas pois takiani vai miten se meni, eiku olenko pois vai takaisin, ompas tämä nyt takiaiseni :D
Hahaha
Jos jonkun kanssa olis niin tulis ainakin noi 2 ja 4.
Tossun alla ei pidä olla ja muutenkin pukeutumiseeni ei kannata puuttua koska en itsekkään puutu siihen miten joku pukeutuu. :P- järjelläajateltu
Kaikilla pitäisi olla vastaus 4, ei kenelläkään ole numeroani. En kyllä haluaisi puuttua toisen vaatetukseen ellei se ole ihan siivoton.
järjelläajateltu kirjoitti:
Kaikilla pitäisi olla vastaus 4, ei kenelläkään ole numeroani. En kyllä haluaisi puuttua toisen vaatetukseen ellei se ole ihan siivoton.
Jos nyt liian siivoton niin sitten ehkä vois sanoa vähän mutta tuskin nyt kukaan sellanen on.
- tyylimuoti
AinaNorsu kirjoitti:
Jos nyt liian siivoton niin sitten ehkä vois sanoa vähän mutta tuskin nyt kukaan sellanen on.
Onhan niitäkin tai sitten vedetään jotain ihan omaa rataa, tosin erikoisuus on antoisaa. Itse arvostan erinlaisuutta... jonkun villakangastakinkin kun näkee naisen päällä syystalvella niin hui! Kun ei sellasiakaan uskalleta käytää.
tyylimuoti kirjoitti:
Onhan niitäkin tai sitten vedetään jotain ihan omaa rataa, tosin erikoisuus on antoisaa. Itse arvostan erinlaisuutta... jonkun villakangastakinkin kun näkee naisen päällä syystalvella niin hui! Kun ei sellasiakaan uskalleta käytää.
Erilaisuutta arvostan kans ei mun mielestä tarvi pukeutua sillai muodin mukaisesti.
Miksei niitä uskalleta käyttää? :D
- EiJeeeeeesuuuus
8. Pakit tulee! Koska....
”Mä en tunne sua
Mä en kuule sua
Mä en näe sua
Kuka vittu sä ees oot”
(Kuka sä oot-feat kube&mäkki) - Nämätarkeimmät
2. Normaalisti arjessa tasavertaiset ja makkarissa...
8. Olen sinun koti-domina ja sinulla ei saa olla muita dominoita(ei edes keksejä)- naimisiin
koti-domina olisi ihana, muualla voisi esittää tasavertaista. missä sellanen on?
- Näinonnäppylät
2..
- Jokuvaanjostainjuu
2 ja 6.
- vastaanmanyt
Lukitaan kohdat 2 ja 6. Tosin ei nyt ihan heti naimisiin, mutta joskus kuitenkin.
- aitoriitta
Nyt minun pitää lopettaa tämä jo. En halua muuta kuin ystävyyttä. Halua ohjata tätä siihen suuntaan. Sinun pitää se myös hyväksyä. Lopetan tämän kokonaan jos et hyväksy. Minulla on jo mies, etsi sinä itsellesi nainen. Se ei todellakaan ole sinulle vaikeaa. Halukkaita sinulla riittää varmasti. Meistä ei tule paria! On parasta että lopetan tämän kokonaan.
- mitätostakostut
Anteeksi on syytäkin pyydellä varsinkin kun esiintyy ihan eri ihmisenä kuin itse on
- aitoriitta
Pyydän anteeksi, että aloitin tämän alunalkaen.
- Ymmärräse
En halua olla sinun kanssa missään tekemisissä, ja todella toivon niin! Sinun on ymmärrettävä se! Me emme ole toisillemme tarkoitettuja, ei nyt eikä koskaan. Se jos rakastan sinua ei tarkoita että haluaisin tuntea sinua tai edes tietää että olet olemassa!
- Kielokukkanen
Tuo 2 kohta mun mieleen.
- anonyymi.vastaaja
5. ja 7. sopii sulle tuntemattomalle. Hänen kanssaan käy kaikki muu patsi 5. ja 7. Ykköstä en osaa, toivottavasti hän ei sitä halua 😕
- sopusointuista
Ehdottomasti 4 ja 6, ne kuulostaa yhdessä sen verta erikoisilta.
- simple.enough
Kaksi kertaa seitsemän.
- lammas
Kannatan tasa-arvoa etenkin kotitöiden osalta. Ois mahtavaa jos toinenkin tekisi (oma-aloitteisesti) edes jotain. Täyttäisi astianpesukoneen tai tekisi joskus ruuan. Minun käsityskykyyn ei oikein edes mahdu sellainen vaihtoehto..
Sitten ois mukava jos joku valitsisi mulle vaatteet, oispa helppoo. Oikeesti haluaisin sitä. Ja fiksu mieshän tekee muutenkin fiksuja päätöksiä? Kaikki päätökset toisen tekemänä, hmm, oikeasti ei onnistuisi. Jostain kohtaa tulisi varmasti tyytymätön olo ja se ei oo kovin hyvä. Miehinen sisutus perinteisesti esim., en viihtyisi sellaisessa kodissa joka olisi liian ankea.- suksikuuseen
Tiedätkö mitä? Sä olet oikeasti niin vitun väsynyt akka etten jaksais katsoa sua viittä minuuttia pidempään saman katoa alla. Ja muutenkin ei meidän horoskoopit sovi keskenään. Mä olen taikauskonen...
- lammas
suksikuuseen kirjoitti:
Tiedätkö mitä? Sä olet oikeasti niin vitun väsynyt akka etten jaksais katsoa sua viittä minuuttia pidempään saman katoa alla. Ja muutenkin ei meidän horoskoopit sovi keskenään. Mä olen taikauskonen...
Lumi uupuu vielä. Ei sinun tarviis katellakaan minua. Kunhan vaan vastailin galluppiin ajankuluksi. Mikä sinua minun vastauksessa ottaa niin aivoon? Mikäs sun kooppi on?
- villasukatvillas
2 ja yhteisesti sovittu asiat
- IkäväsinuA
Lähinnä 2 ja 6.
Tosin tykkäisin kyllä hemmotella kaivattuani.
Enkä ole niin ehdoton.
Eikä 6vaihtoehto mikään pakollinen olisi.
n>m - vastausmussukalle
2. ja 6.
- omavastaukseni
en voi valita kuin yhden, eli numero 2, mutta jos noista on pakko valita toinen numero niin sitten 6
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142126
- 1221809
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161391140Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987