Miten rikkoa mopo

Korpikujalainen

Tuossa viereisellä kujalla ajelee kaksi mopopoikaa ja yksi tyttö skootterilla, niin olisiko mitään tapoja rikkoa ne.
Rälläily alkaa aina ennen kahdeksaa aamulla ja hirveä äänihän siitä kuuluu kun ovat varmasti viritettyjä nämä kyseiset mopot. Välillä oikeasti tekisi mieli käydä repimässä renkaat irti ,koska välillä rälläävät pihoillensa vielä kymmenenkin jälkeen, joten olisiko teillä nopeita tapoja rikkoa mopo sillä tavalla etteivät ne ainakaan viikkoon käynnistyisi ja häiritsisi yöuniamme

20

977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dillesongg

      Ei ne rällää. Sää näät väärin. Kohta on ilmotustaululla asia,ei se oo tottaees,vaikka näät.

      • sakkojaropisee

        WL la 20.10.2018 Oikeus / Mopolla hurjaa ylinopeutta viritetyllä mopolla sakkoja ajoneuvorikoksesta.....


    • Jari_Sillanpää

      Laita hyrskytinpiuhan kammenvastuskiertimen kampikammioon d51 öljyä niin ei hyrskyttimen kampikammion kattovalo ei syty muutamaan viikkoon

      • mummolle_apua

        tää auttaa tätä kukkahattutätia varmasti :D


    • Jutustelija9

      Rälläkkä käteen ja runko katki

    • ykstapa

      Bensatankkiin pieni reikä ja tulta perään.

    • eikannatarikkoa

      Ainut oikea keino puuttua aisiaan, että ilmoitat poliisille tapauksesta. Jos tiedät ajoneuvojen rekisterinumerot, niin se helpottaa huomattavasti asian käsittelyä. Jos mopot viritettyjä, sekin hoituu siinä samalla!
      Näin toimien SINÄ et syyllisty mihinkään laittomuuteen ja poliisi hoitaa homman!

    • TSYGELI

      Stidi,grillinsytysneste,mustat kireet nahkahanskat kätee,ei jää jälkii,bensa ei hyvä ,mut grillinsytytysneste hyvä ,ei pirise mopedit enää...

      • ainaeiosu

        Nii, onhan se varmempi polttaen ottaa henkensä jos on niin tohelo ettei pyssyllä omaan päähänsä osu. Eikä pirise, tirisee ehkä.


    • Kokeilija_Koistinen

      Naapurin isäntä aikoinaan oli hankkinut jotain kemikaalia, joka tankkiin lisättynä sai mopon savuttamaan punaista savua. Itse olen vain lisännyt dieseliä.

      • paanane

        Siinä varsinainen tekniikan ihmelapsi, onko karvaiset kämmenet?


    • ripuliarallaaa

      Kussee tankkiin. Oksennus myös hyvä.

    • TSYGELI

      Siis Stidi on sytytyspala,ei mikää tikku . . .Tuli puhdistaa pirisijät kyllä . . . Nahkahanskat kätee ,kireät ,ei jää jälkii . . .

      • kaikkeesitäonliikkeellä

        Ihan varmana jää karvaisiin käsiin jälkiä vaikka olisi miten KIREET nahkahanskat jos alkaa noin tolskaamaan, ja sehän on hyvä vaan, tunnistaa apinan.


    • Nuorissatulevaisuus

      Voi teitä tolloja. Minusta kivaa,että nuorilla on harrastuksia,mopoja ja äsken vein nuoreni kavereineen wanuvarockiin ja kuskaan pois.

    • TSYGELI

      Nii näyttää olevan ,tulevaisuus ! Waikuttaa vaa aika heppoiselta ! Kirjoittelevat seinii paskakoukeroitaa ja rikkovat lähes kaiken,mut tasasella ei oo mihinkää.Itsellä IFOR ,sekä ABECE ,sekä Ajoneuvonosturinkuljettajakortti ,sekä Vaunun kuljetuslupa puolustusvoimille,joo,oikkeesti.11kk vapaaehtoisen MIG 21 BIS myös,KARLSTO,joo,oikeesti,tulkaaha tasaselle nii kokeellaha...Myös Satamanosturinkuljettajakortti löytyy,ja työkokemusta,lähtekää nistit viivalle...

      • exnisti

        oliko tuossa varmasti kaikki, jotain puuttuu, ai niin, ADHD lupa,


      • liianmyöhäänkömeni

        Nyt tsygeli paljastit liikaa, tunnen sinutXD


      • sisumänkaulaanXD

        Tais mennä nahkahanskajätkällä sisu kaulaan ja pupu pöksyyn kun on ollu melkeen viikon meuhkaamatta. Hyvä näin!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe