Mitä tämä on?

SyksynSadetta

Olen ihastunut erääseen mieheen. Hän tietää minun olevan paperilla naimisissa. Olen siis eroamassa. Ero ei ole astunut voimaan. Hän on tiennyt alusta asti statukseni parisuhteessa ja moralisointia en kaipaa, koska tiedän itse miksi asiat ovat niin kuin ovat. Olemme olleet enemmän ja vähemmän yhteydessä viimeisten kuukausien aikana. Kerroin hänelle, että hän herättää minussa hyvinkin lämpimiä tunteita ja ajatuksia. Hän tietää myös miten kovasti olen häntä ajatellut ja haaveillut hänen kosketuksestaan. Hän kuitenkin torjui tunteeni ja kertoi viestillä että ei tunne samoin minua kohtaan. Eikä usko että koskaan tuntisi. Hänen pyynnöstään olemme kuitenkin tavanneet ja jutelleet. Hän on ottanut minuun useasti yhteyttä vaikka tunteita ei olekkaan. Kun olemme samassa paikassa hän huomioi minua hyvin suoraan. Katsoo pitkään silmiin. Hassuttelee. Hakeutuu viereen seisomaan, nojailee olkavarteeni ja koskettaa kättäni, selkääni, hartioitani jne. Kysyy näkemyksiäni asioihin tai mielipiteitäni. Hakeutuu ystävieni lähelle ja ottaa heihin kontaktia. Juttelee minulle luottamuksella, ajatuksella sulle voin sanoa/kertoa. Näissä tilanteissa tunnen, että hän merkitsee minut. Tyyliin tämä on mun. Kutsuu helposti nimellä ja kiusoittelee. Itse ajattelen että juuri nuo ovat sitä toiseen ihastumista? Kuitenkaan itse en ole näistä provosoitunut ja toiminut samoin. En siksi ettenkö todella haluaisi, haluan. En vain voi, koska hän on minut selkeästi torjunut. En tiedä mitä hänestä ajattelisin tai uskaltaisin ajatella. Osaatteko kertoa miksi hän toimii näin? Onko jollakin kokemuksia?

10

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ky__i

      Usko tai älä, hän tykkää sinusta, mutta epäilen, että hän on epävarma omissa tunteissa ja siksi tutkaile aluksi.

    • Lgdsyjjpp

      Oisko laskelmointia. Mä näkisin kyl kans tuon juuri kiinnostumisena sekä ihastumisena. Lähtö asetelma voi joteski pelottaa tai jotain. Mä luulen et odottamine palkitaan ja hän on sun.

    • Illanmiete

      On kiinnostunut mutta vähän outoa.

    • KemiatKohtaako

      Epäröikö vain. Kiinnostunut on, mut onko valmis sitoutumaan kanssasi syvemmin, pelkääkö et silloin tilanne muuttuu toisenlaiseksi ja minkälaiseksi, mitä on tällä hetkellä? Nyt nauttii huomiostasi? Ehkä aika syventää ja lähentää teitä niin, että löydätte lopulta toistenne luottamuksen? Haluaako sitoutua?

      Kyl mua ainakin mietityttäisi toisen naimisissa olo, vaikka olisikin jo menneen talven lumia. Mut jos kemiat synkkaa hyvin yksiin niin antaa se paljon myös anteeksi. Jokainen tottakai ajattelee omalla tavalla asioita ja teidänkin tapauksessa keskustelu auttaa. Toi on hyvä, että olet selkeästi osoittanut halusi häntä kohtaan, ehkä toisella vaatii vielä pureskelua, kun on toisenlaisesessa tilanteessa kuin sinä?

    • totheMoonandBlack

      Yksi mies käyttäytyy minua kohtaan ihan samanlailla kuin tekstin keskiosiossa olet kuvaillut. Huhu. Tosin muutoin tilanne on aika erilainen omaasi verrattuna. Mies tuskin tietää tunteistani mitään, kun emme ole niistä muutenkaan mitään keskustelleet. Tilanteesi on kyllä hämmentävä ja omaan tilanteeseeni verraten vaikea sanoa, että mitä mies miettii. Ehkä on kiinnostunut tai ehkä vain pitää seurastasi...

    • Näyttäs.että

      Hän nauttii selvästikin huomiostasi. Olet kertonut hänelle tunteesi mutta hän ei todennäköisesti halua enempää koska on tehnyt asian selväksi sinulle. Huomiosi imartelee häntä.
      Olet hänelle lähinnä ystävä tai hyvä kaveri.

      • SyksynSadetta

        Näin mä itseasiassa olen pelännytkin. Tuntuu vain todella julmalta, että tulee näin iholle vaikka tietää minulla olevan tunteita häntä kohtaan. Se on minua kohtaan väärin. Olen siis vain pelkkä leikkikaveri jonka tunteilla ei ole väliä. Se on asia joka satuttaa hurjasti, koska ollemme puhuneet kosketuksen voimasta. Siitä miten olisi mahdollista unohtaa. Hän seuraa jokaisen somemaailman tarinani ja kuvan. Selkeästi haluaa tietää mitä teen ja missä menen. Itse ajattelin, että tuo ehdottomuus johtuu tilanteestani ja nyt on pehmennyt, antanut tunteiden vähän tulla esille kun ei voinutkaan vastaan taistella. Tää tais olla mun höppänä haave. Tykkään niin kovasti.


      • Äläannaaihetta

        ”Hän nauttii selvästikin huomiostasi. Olet kertonut hänelle tunteesi mutta hän ei todennäköisesti halua enempää koska on tehnyt asian selväksi sinulle. Huomiosi imartelee häntä.
        Olet hänelle lähinnä ystävä tai hyvä kaveri.”

        Oletko siis ruokkinut hänen ihastustaan niin, että olet saanut huomiota osaksesi? Tiesitkö että tuo on tosi itsekästä jos toinen osapuoli on aidosti kiinnostunut? Mieti sitä.
        Kun lopetat tuon kiusanteon, hänkin pystyy päästämään irti sinusta.


      • Äläannaaihetta
        Äläannaaihetta kirjoitti:

        ”Hän nauttii selvästikin huomiostasi. Olet kertonut hänelle tunteesi mutta hän ei todennäköisesti halua enempää koska on tehnyt asian selväksi sinulle. Huomiosi imartelee häntä.
        Olet hänelle lähinnä ystävä tai hyvä kaveri.”

        Oletko siis ruokkinut hänen ihastustaan niin, että olet saanut huomiota osaksesi? Tiesitkö että tuo on tosi itsekästä jos toinen osapuoli on aidosti kiinnostunut? Mieti sitä.
        Kun lopetat tuon kiusanteon, hänkin pystyy päästämään irti sinusta.

        Ei ollut sitten ap:ltä tämä. Tämä kirjoittaja ei ole aloituksia tehnyt ikuisuuksiin, muutenkin tuskin ollenkaan.


      • SyksynSadetta
        Äläannaaihetta kirjoitti:

        ”Hän nauttii selvästikin huomiostasi. Olet kertonut hänelle tunteesi mutta hän ei todennäköisesti halua enempää koska on tehnyt asian selväksi sinulle. Huomiosi imartelee häntä.
        Olet hänelle lähinnä ystävä tai hyvä kaveri.”

        Oletko siis ruokkinut hänen ihastustaan niin, että olet saanut huomiota osaksesi? Tiesitkö että tuo on tosi itsekästä jos toinen osapuoli on aidosti kiinnostunut? Mieti sitä.
        Kun lopetat tuon kiusanteon, hänkin pystyy päästämään irti sinusta.

        Minä en ole ruokkinut sitä millään tavalla. Kun viikonloppuna tavattiin olin ihan normaalisti. En antanut hänelle mitenkään erityistä huomiota. Olen siis itse vetäytynyt, koska hän kertoi jokin aika sitten että ei tunne minua kohtaan samoin. Hän siis mies on se joka halusi olla lähellä, koskettaa jne kuten aloituksessa kirjoitin. Jos tietää toisella olevan tunteita niin miksi hän toimii noin? Tuntuu pahalta. Minä oikeasti haluaisin vain hänet. Käteni ovat kuitenkin sidotut ja en voi kenenkään perään huudella enkä edes kehtaisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe