Kamikazxe pyöräililäjän kohtalo. Survoi auton ale ja tulilasiin. Loukkantu vakavasti. Oli lisäksi syyllinen.
Tänäin Metrolehdessä!
2
192
Vastaukset
- Pyörätien_jatke
Ikävä tapaus!
Pyöräilijä luotti siihen ,että auto väistää häntä . Pyöräilijä oli itse tilanteessa väistämisvelvollinen ajaessaan pyörätien jatkeella, sillä auto ei tullut kolmion tai stopin takaa eikä myöskään ollut kääntyvä.
Päivittäin näen kymmenittäin tapauksia vastaavan tyyppisillä pyörätien jatkeilla missä pyöräilijä ajaa pyörätien jatkeelle auton eteen. Kolareita ei ole tullut vaan on ollut ihan pienestä kiinni eli vain kymmenistä senteistä. Pyöräilijät ottavat mittaa jopa rekkojen ja linja-autojen kanssa. Vielä en ole joutunut todistamaan minäminä pyöräilijän häviötä. - eipelkästäänfillaristit
Todistaa vain sen että liikenteessä pitää tuntea säännöt ja toimia niiden velvoittamalla tavalla. Koskee kaikkia liikenteessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693