Älyllisesti typerää huumoria tässä ja olkaa hyvä

ILLOTIINIILLOTTAA

Aitsipöpötän nyt ilmaan räkää. Tarttuu muihin pian.

Laitan piirustustyöhösi nokkapaskaani.

Kuuntelen lastenmusaa nyt ja tanssin ripaskaa kaupungin keskustassa ja päälläni on uimalakki, aurinkolasit, mustat sormikkaat, mekko(punaisenvärinen), kumisaappaat(mustat) ja tavallinen t-paita, joka väriltään keltainen.

Nukun omassa limassani kun limaa tullut ulos keuhkoista kun on kuolattu jotakin naista ja yöllä jökötti ja näin unta, että muna katkesi kun joku nainen imi sitä ja yhtäkkiä löysin altani miespuolisen henkilön ja sitten oltiin niin nolona. Semmonen uni, Jarkko kertoi Pekalle kaupan eteisessä.

Aikuinen mies Jammo meni kauppaan ja äänteli siellä erikoisia mörähdyksiä.

Autourheilukisassa miekkonen ei voinut ymmärtää miten auton katosta lentää vettä. No sen täytyi olla pissapojan vettä, mutta tämä miekkonen ei tajunnu sitä.

Nyt näkyy mäkihyppyä. Aijaa, mutta miten ne voi hypätä muovimäestä, sillä eihän muovi voi luistaa?
Onko niikllä rullat suksien alla?

Ari sanoo "Niin avaruus on erikseen tuolla ylhäällä, ei meidän maapallo ole avaruudessa".

Menin uimahalliin ja imaisin uima-altaan vettä mahaani, ihan tahallaan. Maistuihan se hieman ulosteelle.

Imaisin imupillillä jotaki tomua nenääni, no aivastuksiahan siinä tuli sitten aika monta.

Pertti meni katsomaan autourheilukisaa, mutta sanoi sitten siellä eräälle Jamille "Niin tota ei mua kiinnosta tämä autourheilu ollenkaan, mutta katson sitä silti".

Olet kyllä tyhmä. Niin olen, mutta minä tykkään olla tyhmä, sanoi Kerkko Janikalle.

Koululainen oli niin utelias, että maistoi pienen määrän liimaa. Eihän se kovin hyvää varmastikaan ollut. Opettaja torui siitä oppilasta.

Andreas ruotsinkielisessä koulussa(yläaste) maisteli omaa nokkaräkäänsä. Näyttihän se mm Jarmon mielestä todella tyhmältä. Andreas vastasi "niin minä teen koko ajan mm kotonani, syön omaa nokkaräkääni". Ihan pokkana sanoi vain.

Mua vain iski hullutus mieleeni, olin keskellä tietä ja viime hetkessä väistin rekkaa. Halusin vain testata miten pitkälle voi mennä hullunrohkeudessa, totesi Erkka Teemulle.

Niin tota mä äänestän persuja, eikös ne auta meitä eläkeläisiä? Olet väärässä, nehän juuri haluaa leikata sossuturvasta. Voi vittu, olen siis tyhmyyksissäni äänestäny väärää puoluetta. No älä äänestä enää. Älä ole enää tyhmä. Sanoi Pete Ismolle.

Tuo homoseksuaali poika on sairas, se pitää kuopata suohon. Opettaja kuultuaan Pentin kommentin , otti pojan puhutteluun. Ope torui "nyt minä aion sakottaa sinua ja vanhempiasi sun tyhmyydestä ja taudin nimi on ahdasmielinen uskovainen elämänkatsomus".

Jari yritti juoda maitoa suklaamunankuoresta. Sehän valui aina housuille.

Pena ei tienny miten polttaa musaa maksullisesta paikasta "mä oon eläny koko ikäni äiteeni kolossa niin paha sillon tietää mistään mittään" , loihe lausumaan peräkammarin Pena, jolla ylipainoa ainaki tuhat kiloa.

Suomen lähinaapurit ovat Norja ja Ruotsi, vastasi 50-vuotias Antti tietokisassa ja Antin koulutustausta niinkin huimaava kuin tohtorin titteli ja yliopistolla nime5ttiin maantieteiden tohtoriksi nimittäin.

Minä myös ajan munankarvani tällä samalla parranajokoneella, jolla ajan partani, sano Eerikki-vätys.

2

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • danger-punkero

      Mies puri lyijykynän lyijyä.
      Jammo sanoi "en ole kai tyhmä, mutta esitän tyhmää".
      Arska piti aurinkolaseja silmillä ja sanoi "minun näkö meni paskaksi joten hommasin arskat".
      Komea auto koreili pihassa ja Jiri tokaisi "ostin vain sen näytille tohon pihaan, mtuten käytä sitä juuri ollenkaan".
      Miehen saldo näytti nollaa ja hän tokaisi "saatana sitä pitää elää näin että tuhlataan vuan kaikki rahat".
      Anssi ja Ninni oli hyvä pariskunta, mutta yksi tyhmä juttu oli heillä aina kun ne rakasteli. Anssi oli laittanu aina kondomin sormeensa.
      Tero meni uimaan uimahalliin ja siellä hän totesi uima-altaassa "helkkari siinä laulussa joka on Hausmyllyn laulu lauletaan että anna mun uida sun mekkoon, niin tarkottaako se todella sitä, että nainen on uimassa mekko päällä vedessä ja se jäbä aikoo uida sen mekkoon". Vieressä ollut uimari puisteli päätään, kun hän sille vierusuimarille toteosi näin.

    • ARPAKUUTIOPÄÄ

      Apinalauma tuijotti tyhmänä jotaki outoa jätkää, joka elehti oudosti apinoille. Apinat ilmeisesti havaitsi jäbän tyhmyyden.

      Hirveä älämölö se kuuluu aina naapurista, tokaisi Erkki Jenitalle, kun lenkillä toisiaansa törmäsivät.

      Laulukisassa ratkaisee kova voimataso, sano A-luokan musiikkitietäjä.

      Syön maksalaatikkoa vaiiken tykkää siitä, mutta syön silti. Meinaa oksettaa. Miksi sitten syöt, kysyi Anita hölmistyneenä.

      Matematiikassa ratkaisee paljon tuuri, totesi Ilpo joka vastasi kysymyksiin pelkällä tuurilla ja arvosana oli 9 . Pelkkä tuuri ratkaisi vain, toisessa matikan kokeessa Ilpo sai 4 arvosanaksi kun tuuri loppui. Se tuuri väkisin joskus loppuu tai hyvinkin pian.

      Mies oli metsätöissä, muttei osannut kaataa puuta sahalla ,joten hän yritti kaikilla voimillansa kaataa puun, mutta eihän siitä tullut yhtään mitään, ei puu hievahtanutkaan.

      Painimatolla hiirenkokoinen mies paini talonkokoista miestä vastaan.
      Hän hävisi tietenkin, mutta paljastui sitten, että talonkokoinen mies oli käyttänyt dopingia saadakseen isot lihakset ja hänet diskattiin. Pieni hintelä mies sanoi silloin "tyhmyys se on tyhmää".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe