Olisi uuden kiukaan paikka. Ja tuollaista haen, kun otsikossa. Olisiko suositella. Hinta laatuhde kohdallaan eli ei mikään hirmukallis.
Vastaukset 5
- hyvistäosista
Halvalla saa harvoin hyvää. Isokivimäärä ja ei vastuksiin koskeva mikään on hyvä lähtökohta.
Kiukaanhan voi teettää suomessa millaisen haluaa jokin desing kiuas tai siihen suuntaan on valmistaja. Googleta se ja kysy mitä maksaa hyvä sähkökiuas . Kestää vuosia hyvä kiuas. Itse ostin kauna sitten sydän puukiukaan ja sepä on kestänyt ja löylyt hyvät. EI tee sähkökiukaita joten turha katella. Teetä se kiuas niin saat hyvän ja laadukkaan.- ei_ole_todellista
HuIIuja on monenlaisia, vai että teettää nyt sähkökiuas :D
- sen_jo_kaikki_tietää
Sydän-kiuas on paras ilman näitä vedätysaloituksiakin !
- ainasamajuttu
Käsittämätön asia kuinka avaukseen kuin avaukseen ilmestyy sydänistit häiriköimään vaikka avauksen aiheena on sähkö- ei puukiuas???
- VainYksiKelpaa
Syvänperheen Touho-läpivirtsaussähkökiukaan hormilämpötilat alittavat kaikki mittausnormit. Sellaisen minä ostin Halpahallin parkkipaikalla pakettiautosta kiukaita kaupittelevalta mieheltä enkä ole katunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.631959Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt271535- 991092
- 45840
- 87783
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21612- 29600
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56538- 31533
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,119494