Kunhan nyt sulle kirjoitan

HyvääYötä

Mun on kauheen vaikeeta uskoa enää, että oikeasti välittäisit. On ollut aika vaikeita paikkoja tämän takia ja tosi yksinäiseksi ja epätoivoiseksi olen itseni välillä tuntenut. Monet kerrat kironnut nämä tunteeni, sinut ja itseni siinä samalla.
En usko, että kestäisin enää saada siipeeni, niin voimattomaksi olen itseni tässä tuntenut. Tunteiden voimakkuus pääsi todella yllättämään.

57

2075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Välitän ja rakastan.

    • NJC

      Eli kenelle?!

    • Kiroo

      Hyvää yötä jos kerran vihaat ja inhoat niin luulisi unohtamisen olevan helppoa.

      • Eritulkinta

        Luettiiko samaa tekstiä?


      • Siishäh

        Senkö käsityksen mun aloituksesta sai?


      • Kiroo

        Niin.


      • välitätjatunnet
        Siishäh kirjoitti:

        Senkö käsityksen mun aloituksesta sai?

        Juu ei saanut. Kuka tahansa normaalilla sisälukutaidolla varustettu osasi lukea tuosta sinun tunteesi ja välittämisesi.


      • Edellinen
        Kiroo kirjoitti:

        Niin.

        Ei ollut tarkoitukseni loukata. Olen vaan tullut epävarmaksi, vaikka tuntuu välillä että on niitä tunteita toisellakin. En vaan osaa ajatella järkevästi enää, musta on tullut heikko. <3


    • sinulleajatus

      Kuka ikinä oletkaan tai mikä tahansa elämäntilanne sinulla on menossa, muista, että on Yksi, joka sinua ei koskaan hylkää. Mene Hänen luokse. Hän tietää sinun tilanteesi jo nyt. Elämä kantaa. Jumala kantaa. Sinua johdatetaan, jos annat siihen luvan.

    • Kiroo

      Et välitä yhtään. Onko sydämmesi päällä huurre.

    • ed---------

      Tää palsta on meidän yhteys ja viestit kuten tää ei aja asioita minnekään. Se ei vain ole riittävän todellista jotain mitä voi kokea jo kirjoittaessa henkilölle suoraan. Kaikki on liian teoreettisella pohjalla ilman oikeaa yhteyttä.

      • eikövain

        Niinpä, mutta vain toinen heistä voi ottaa yhteyttä.


      • ed---------
        eikövain kirjoitti:

        Niinpä, mutta vain toinen heistä voi ottaa yhteyttä.

        Teoriassa kyllä jos on numero ja vain toinen jos vain toisella on numero. Mulla ei ainakaan ole joten lähtökohta on että palsta on se yhteys.


    • Kiroo

      Voin todellakin sen sanoa ettei kauheasti välitä kuulla että olet kironnut minut ja tunteesi. Ei ole mullakaan omien tunteiden kanssa helppoa.

      • Minulta

        Anteeksi. En osaa ilmaista itseäni, sekä olen ajattelematon ja itsekäs.


      • Kiroo

        Tiedät kyllä mikä estää nyt heti lähestymistä miksi odottaa?


      • Kiroo

        Minä uskaltaisin lähettää sinusta en tiedä.


      • Aloittajaap

        Et ole hän.


      • Kiroo

        En sitten hyvästi.


      • Etkätaidasinäkään
        Aloittajaap kirjoitti:

        Et ole hän.

        Minä en uskalla.


      • Kiroo

        Mitä jos nyt vain uskaltaisit:)
        T:T


      • kynnysnoussut
        Etkätaidasinäkään kirjoitti:

        Minä en uskalla.

        En minäkään uskalla, enää.


      • Kiroo

        Mikset? Älä huoli hiljaa hyvää tulee.


    • KulkuriMatkaa

      Kyllä minä välitän ja arvostan häntä korkealle, mut onko oikein edes tuoda julki tuntemuksiaan toista kohtaan? Koen olevani tuuliajolla itseni kanssa, onko väärin antaa toiselle toivoa, kun ei itsekään tiedä mihin kaikki voi johtaa? Olisinko toiselle riittävä? Minkälainen mielikuva toisella on minusta, olenko sellainen? Saanko vihat niskaani, kun pyrin vain selviytymään omasta arjestani ilman suurempia karikkoja. Haluaisin jutella, mut uskallus kaiken aiemmin koetun jälkeen, tuntuu vaikealta.

      En halua olla loukkaava, enkä pahoittaa toisen mieltä, haluaisin et hänellä olisi hyvä olla (toive).
      Tuntemuksia on paljon, mut kaikki vain mielikuvituksen tuotetta. Pahalta tuntuu, kun ei olla löydetty sitä yhteistä kieltäkään. Arkuutta ja pelkoa kohtaamiselle ollut ja kokenut itsensä aika turhautuneeksi tämän kaiken edessä, pahoillani olen kaikesta.

      • KulkuriMatkaa

        Ajattelenko enempi sydämellä sitten? Uuno olo kuitenkin päällimmäisenä mielessä. Voikun tilanteeni olisi toisenlainen, en empisi yhtään lähestyä sinua. Tuntuisi taivaalliselta olotilalta, joutuisin nipistelemään itseäni monesti todetakseni, etten ole unessa vaan tämä kaikki on totta? Harmittaa todella paljon tämä tilanne, siksi pyrin enemmän olemaan ajattelematta asiaa. Olenko luovuttaja, välillä siltäkin tuntuu?


      • Kiroo

        Et ole luovuttaja.


      • KulkuriMatkaa
        Kiroo kirjoitti:

        Et ole luovuttaja.

        Välillä periksikin annan ja tyydyn vähempään. en kurkottele enään liikoja vaatien itseltäni. Vähempikin on välillä riittävä, näin ajattelen toisinaan. Ehkä myös iän tuomaa rauhoittumista?


      • AiJaahas
        KulkuriMatkaa kirjoitti:

        Välillä periksikin annan ja tyydyn vähempään. en kurkottele enään liikoja vaatien itseltäni. Vähempikin on välillä riittävä, näin ajattelen toisinaan. Ehkä myös iän tuomaa rauhoittumista?

        Ja mekö ollaan lasten kanssa VÄHÄN johonkin moraalittomaan huteroon verraten?! Muista tuo kun olet yksin ja katkera!


      • KulkuriMatkaa
        AiJaahas kirjoitti:

        Ja mekö ollaan lasten kanssa VÄHÄN johonkin moraalittomaan huteroon verraten?! Muista tuo kun olet yksin ja katkera!

        En ymmärrä mitä tarkoitat kommentillasi? Ketään en tietääkseni aliarvioinut enkä syyttänyt? Yksin olen paljonkin, mut en halua katkeroitua silloinkaan, vaikka vastoinkäymisiäkin ollut. Ihmettelen toisinaan toisten hyökkäävää äänen sävyä ja ylipäätään syyttelyä, kun omat asiat eivät ole reilassa (provo), itse en sellaiseen tule sortumaan. Kiitos kuitenkin kommentistasi. Oma kommenttini oli enemmän dialogia Kiroo- nimim. kanssa, eli tarkoitettu kertomaan omasta ajattelustani ja tavastani toimia nykyisin.


      • Mitäpähä
        KulkuriMatkaa kirjoitti:

        En ymmärrä mitä tarkoitat kommentillasi? Ketään en tietääkseni aliarvioinut enkä syyttänyt? Yksin olen paljonkin, mut en halua katkeroitua silloinkaan, vaikka vastoinkäymisiäkin ollut. Ihmettelen toisinaan toisten hyökkäävää äänen sävyä ja ylipäätään syyttelyä, kun omat asiat eivät ole reilassa (provo), itse en sellaiseen tule sortumaan. Kiitos kuitenkin kommentistasi. Oma kommenttini oli enemmän dialogia Kiroo- nimim. kanssa, eli tarkoitettu kertomaan omasta ajattelustani ja tavastani toimia nykyisin.

        Tuumisit siihen jos sun oma puoliso alkaisi toimia juuri niinkuin tahtoisi? Sehän ei oliskaan enään niin hyvällä katsottavaa, eihän? Veikkaampa vaan että sieltä se mustasukkaisuus nostelisi päätään....


      • KulkuriMatkaa
        Mitäpähä kirjoitti:

        Tuumisit siihen jos sun oma puoliso alkaisi toimia juuri niinkuin tahtoisi? Sehän ei oliskaan enään niin hyvällä katsottavaa, eihän? Veikkaampa vaan että sieltä se mustasukkaisuus nostelisi päätään....

        En ole suhteessa, eikä ole lapsiakaan. Vaikka olen sinkku niin minulla on moraalia toimia mielestäni oikeudenmukaisesti. Enkä leiki toisen tunteilla, ainakaan tahallisesti, enkä toimi pelimiehen tavoin. Nykyinen tilanne on, et elän säästöilläni, en ole edes työtön, koska en tyytyväinen nykyiseen tapaan toimia työttömiä kohtaan. Trumppi sotkenut minun kuvioitani nyt sen verran, että kärsin ja kelaan ja elän toivossa paremmasta huomisesta. Aika näyttää kuinka äijän käy, omillani haluan toimeen tulla.


      • Kiroo

        Anteeksi jos olen saanut sulle sellainen olon että pakotetusti joituisit ottamaan yhteyttä. Sinun ei tarvitse jos et tahdo.
        Kyllä välitän susta vaikkei siltä varmaan tunnu. Tämä siis aloituksen tehneelle ja jos todella hän olet. Sen vielä sanon että pitkä mies kyseessä.


      • KulkuriMatkaa
        Kiroo kirjoitti:

        Anteeksi jos olen saanut sulle sellainen olon että pakotetusti joituisit ottamaan yhteyttä. Sinun ei tarvitse jos et tahdo.
        Kyllä välitän susta vaikkei siltä varmaan tunnu. Tämä siis aloituksen tehneelle ja jos todella hän olet. Sen vielä sanon että pitkä mies kyseessä.

        En ole sinun hän, vaikka monet asiat meneekin kanssasi yksiin. Tekstarien lähettelyistä huomasin jossain toisessa ketjussa, mainitsit samalla nimim. et ei mennyt meillä samoin. Kiva kuulla, etten ole ainoa, joka painii näiden samojen harmien parissa :( Tsemppiä sulle, toivottavasti löydätte toisenne ja pääsette nauttimaan toistenne seurasta.


      • Kiroo

        Niin vähän arvelinkin ei taida kirjoittaa tuohon tyyliin vaikken pahemmin tunnekaan:)


    • pienikommentti

      Mikään edellisistä ei ole minun kirjoittamani, enkä edes ajattele edellisten tavoin, siis ei ole ikävä.

      • Kiroo

        Hyvä senkin tollo.


      • Uskonkyllä

        Pieni kommentti oli mulle, kiitos!


    • Kiroo

      Mulla on ikuisesti sua kuitenkin mies ikävä olen lääpälläni sinuun.
      Työnnän pois vaikken tahtoisi.

      • huomasitko

        Aloittaja vaikuttaisi olevan nainen


    • Paljon.menettäny

      Antakaa mun olla. Nuoruus varastettu. Vanhuus varastettu.

    • Merja-89

      Mulle ei oo kukaan koskaan sanonu että rakastaisi. En ole saanu keneltäkään vastarakkautta. Ajattelin,että ehkä sulla on ollut montakin rakastettavaa ennenkun me edes tavattiin. Sulla on kaunis silmäinen vaimo. Sattuu vaan katsoa miten jotkut on niin onnellisia aina. Mut en tiedä mikä oli tämän tarkoitus kun aikoinani vastasin sun viestiin. Olo tuntuu jälleen kerran kurjalta. Ei tämä ole oikea paikka poistaa tuntemuksia...johdatukseen kai se on uskottava. Mut kiitos jos joskus sanoit rakastavasi. Minä tiedän (lukemattakin vaikka yhen kirjan luinkin)että sinun ei oo ollu koskaan vaikeaa saada naista. Sullahan on ollut aina autot ja maat ja tilat. Ja paljon ois kyllä puhuttavaa mut ei ole oikea paikka tämä palsta rueta riepoo yksityisasioita. Mut kysyn nyt kuitenkin ootko nyt onnellinen?

    • Diibadaabadi

      Epäilykset herää aina jonkin itse aiheuttaman asian takia. Ja rohkeus menee kun vähän hävettää oma toiminta. Siitä on helppo syyttää toista.

      • ankaruuspois

        Ole itsellesi sen verran armollinen että voisit uskoa toisen olevan ymmärtäväinen sinua kohtaan.


    • MiehelleMielessäni

      Välitän kyllä edelleen niistäkin uusista esteistä huolimatta, mitä elämä eteen tuo. Pahoittelen, jos olen aiheuttanut epätoivoa ja yksinäisyyttä. Olen itsekin hämmentynyt näiden tunteiden voimakkuudesta ja pysymisestä, enkä tiedä, varsinkaan nyt, mitä tehdä.

      • luurikäteen

        Kerro niistä tunteista hänelle. Ehkä hän aika mielellään haluaisi kuulla niistä.


    • Kielokukkanen

      Eipäs se ollutkaan kadonnut.
      Jos aloittaja nainen niin ei ollut mulle tuskin muutenkaan oli vaikka niin toivoinkin.

    • 9494848483838

      SAANKO MINÄKIN USKONNOTON KELTAKYPÄRÄ TYÖUKKO ELÄÄ JO OMAA ELÄMÄÄ!!

      MENEE KAIKENMAAILMAN LASTENNUSSIJAT, INSESTIT JA MURHAAJAT OHITSE ELÄMÄSSÄ JA ELÄVÄT PIDEMMÄ PAREMMA ELÄMÄN. SYÖNY HUONOMMIN KU VANGIT 20 VUOTTA KITUEN.

      MULLA EI TUOLLAISIA TEKOJA OLE.

      SAANKO JO ELÄÄ ENNEN KU DEMENTIKKO!!!!!!!

      OTTAS POLIISI VAIKKA TUTKINTAVANKEUTEEN NÄILTÄ JEESUS PAKOTTAJILTA SUOJAAN.

      KIITOS!

    • lgllgl

      En minäkään usko enää tunteiden molemminpuolisuuteen. Tänään näin yhden joka muistutti ulkonäöltä häntä sivuprofiili ja aina se sydän hypähtää kurkkuun ei sille mitään voi.

    • fgsdffvsfbfgvfdsgsfdhb

      Sori nyt vaan mutta Ap:n teksti kuulostaa joltakulta naiselta jonka oma parisuhde kusee ja joka on koittanut penkittää/ harrastaa monkey branching kuvioita jonkun toisen ehkä-paikalle joutuneen uhrin kustannuksella. Uhri onkin tajunnut tilanteen ja lähtenyt lätkimään ja nyt haetaan huomiota ikävä palstalla anonyymisti ruikuttaen. Jos Ap haluaa aidosti selvittää asiat eikä vaan leikkiä palstalla teiniprinsessaa ja jotain meikit valuu itkuballeriinaa niin suomessa on aivan helvetin helppoa tavoittaa ihmiset varsinkin jos tuntee

      • tekstikuulostaa

        Sori sullekin mutta sun teksti kuulostaa apn empatiakyvyttömältä tunteiden kohteelta.


      • tekstinikuulostaa

        Joka on lähteny lätkimään ja todennu että paskat, ei tuu mitään. Kyllä, tossa oon täysin samaa mieltä :D Empatiakyvyttömältä? Nope, tällä pallolla on niitä ihmisiä joihin jaksaa uskoa vielä ja joiden kanssa kykenee arkensa ja asiansa jakamaan SUORAAN, oikein mukaviakin tapauksia kun tajuaa ottaa sen ajattelutavan ettei kaikki oo AP:n kaltaisia ruiputtajia ja jotka osaa sanoa asiat niinkuin on. Kannattaa kokeilla joskus.


      • tekstinikuulostaa
        tekstinikuulostaa kirjoitti:

        Joka on lähteny lätkimään ja todennu että paskat, ei tuu mitään. Kyllä, tossa oon täysin samaa mieltä :D Empatiakyvyttömältä? Nope, tällä pallolla on niitä ihmisiä joihin jaksaa uskoa vielä ja joiden kanssa kykenee arkensa ja asiansa jakamaan SUORAAN, oikein mukaviakin tapauksia kun tajuaa ottaa sen ajattelutavan ettei kaikki oo AP:n kaltaisia ruiputtajia ja jotka osaa sanoa asiat niinkuin on. Kannattaa kokeilla joskus.

        Mikäli Ap:n jostain syystä kaipaama/pyörittämä henkilö on tunnekylmä niin minkä takia Ap häntä haikailee? Tää lienee tätä perus ihmispsykologiaa minkä takia seurustelukuviot ei yksinkertaisesti toimi: sitä kaipaa, mitä ei saa. Joku fiksu ihminen on tajunnu haihtua ja nyt Ap on katumapäällä. Vanha suola janottaa niinsanotusti. Voi voi mutta ei mahra mittään


      • tekstinikuulostaa

        Tekstisi kuulostaa: Et vaan sattuisi olemaan Ap ja kenties Helsingin keskustasta kotosin? Tulee mieleen useampikin pyörittäjä sieltä jotka jääneet lopulta ruikuttamaan omaa ikäväänsä ja pahaa oloaan...


      • pakkosanoa

        Aika tunnekylmältä mun mielestä teidän ajatukset kuulostaa. Idiootit ympärilläni kirja hienosti avasi sitä masilma, jonka mukaan jotkut ihmiset alkaa miettimään toisten heittoja, jopa yöunet menettäen, kun taas toiset voi toimia miten vaan tuntematta lainkaan tunnontuskia eli ymmärrän ap:ta siinä, että vaikka joku tykkäämänsä on empatiakyvyttömäksi paljsdtunut niin se ei saa ap:ta muuttamaan omaa, toisista välittävää katsantokantaa. Eikä tuo viittaus tuolla aiemmin, jossa joku totesi, että huomioi lähimmäisiään niin ei se tee hänestä empatiakykyistä. Ei empatiakyky ole joku ominaisuus, joka tosta vaan kytketään pois ja naps taas päälle. Kyllä tuollainen ihminen on loppujen viimeksi empatiakyvytön.


    • Kiroo

      Olisi mukava istua sun kanssa mies puiston penkillä jutellen tai vaikka metsään retkelle voisin puun takaa sua sitten kurkkia. :)

    • Kiroo

      Missähän päin Suomea nyt olet?

    • KadullaKäveleväMies

      Otit tämän asian liian vakavasti. Tunnetko hänet tarpeeksi hyvin, että voisit päätellä välittääkö hän aidosti ? Kevyt mielin olisit tutustunut ja katsoisit millainen yhteys teidän välillä tulisi.

      Järkevä ratkaisu on ottaa tätä tilannetta rennommin ja tehdä sen mikä riippuu sinusta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3560
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2634
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      2075
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1867
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      43
      1783
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      169
      1740
    Aihe