Tuurvalts ko muka keksi Linuksin

Koivuniemen__Herra

Kaikkihan tietää että linux on uniksin osakopio.
Hyvä kopioja Tuurvalts on, mutta kun totuutta ei häneltä kuule niin on syytä muistuttaa siitä.

7

153

Äänestä

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Porakorven_Akseli

Turha sinun on täällä tyhmyyttäsi esitellä. Me emme sinua tunne ja kaverisi tietävät sen muutenkin.

• saparå

Koivuniemen Herra tarttis vähän "koivuniemen herraa" persauksille.

• kokeilia

Yrittänyt olen kokeilia linnuxia ei saa oikeita ohjelmia?

• window-linuks-tubuttaa

Seuraava osaamaton tumpelo kertoo valheitaan.

• GNU-projekti oli olemassa jo ennen linux-kernelin kehityksen aloitusta. Ehkä yksinkertaisin vertaus on reseptit. Erilaisia ruokareseptejä on jaettu ilmaiseksi ja paranneltu ikuisuuksia. Joitakin halutaan pitää salassa ja se on liiketoiminnalle tärkeää. GNU-projektin ohjelmat olivat kuin nuo reseptit. Vapaita ja muokattavissa paremmiksi. Vähitellen ne korvasivat Unix-systeemin suljetun koodin, joka ei ollut vapaata. Yksi tärkeimmistä osista oli Linux-kernel. Oikeastaan pitäisi puhua GNU/Linuxista - nimi jota Stalman suosittelee.

Ohjelmia on jaettu niin kauan kuin koneita on ollut olemassa.

• enemmän-kopio

Jostain olen lukenut että Applen nykyinen BSD:hen perustuva käyttöjärjestelmä on runsaasti enemmän UNIXin kopio kuin Linux.

• harrastelijairvistys

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      107
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      766
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      625
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe