Maatiaisen hinta

Mietityttää

Kuinka moni olisi valmis maksamaan maatiaisesta 200€-300€ jos/kun kissa on madotettu,rokotettu,käynyt ell terveystarkastuksessa,sirutettu saanut laadukasta ravintoa? pentupaketti sis. ruokaa,pannan,taluttimen,kantokopan ja feliwayhaihduttimen/suihkeen.

8

176

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8978787

      Ei kukaan, kun ilmasiks saa.

      • ahaa96

        Niin ne ilmaset meneeki niille "heitteille jätäjille" käyttää maalaisjärkeä niin itelle ainaki herää kysymys että jos kerta ilmasen kissan ottaa nii ei oo valmis maksamaan kissanpidosta...mm. rokotuksia kissa ei saa ku omistaja ei joko välitä tai sitten ei oo rahaa,madotetaan vain sillon kun on matoja ja syötetään latzin ja whiskasin marketti kuraa yms...Toki näin ei ole kaikilla onneksi jotka ottavat ilmaisen kissan. Itse en IKINÄ luovuttaisi pentujani alle 100€ se hinta takaa sen että kissaa ollaan oikeasti harkittu ja toivottu :)

        Hmm..melko moni maksaa nykypäivänä maatiaisesta 680€ nämä ovat niitä joissa on rotukissaa 10%-50% ...että niin.


    • Tau

      Minä ehdottomasti olisin valmis ostamaan 300€. Ostin tosin kissanpennun eläinsuojelu yhdistykseltä 130€.

    • TiinukkaLiinukka

      Omasta mielestäni tuohon nähden on kissanpentu melkeinpä alihinnoteltu.
      Itse teetin luppakorva-maatiaisellani pennut. Pennut sai laadustakasta kissanruokaa, oli madotettu, tarkastettu ja rokotettu. Sirutusta en ottanut, kun siinä vaiheessa tiesin jo pentujen menevän kotikissoiksi kaupunkiin.
      Pentupakettia meiltä ei lähtenyt sen kummemin matkaan kuin hieman ruokaa (ehkä noin 2-3 päiväksi) ja muutama lelu, joilla kisut houkuteltiin kantokoppaan. Hinnat olivat 250€/pentu.
      Ja yhtään ei mielestäni ollut ylihintaa, pikemminkin työmäärään nähden (miten tulikin niin hurjasti yhteydenottoja ostajilta!!) olisin hyvin voinut pyytää vaikka sen 350€/pentu.

    • leikkaysmyöshyvä

      Minä ostaisin,vastuullisuudesta se kertoo.Maksasin enempi,viel ku olis varhaisleikkuutettu.

    • lihhoo

      Kuka helvetin älykääpiö edes maksaa mistään vitun sieluttomasta luontokappaleesta, kuten kissa jotain satoja euroja? Noi elukat on täysin vailla sielua ja tietoisuutta.

    • hinnoittelu

      Meidän maatiaispennut, samoilla kriteereillä, maksoi 500€ pentu. 200-300 tuntuu aika vähältä hyvin hoidetusta pennusta. Itse hinnoittelisin 300-600 hyvin hoidetun ja kasvatetun maatiais pennun. Oman kokemukseni mukaan ihmiset eivät halua ostaa halpoja pentuja epämääräisillä myynti-ilmoituksilla, koska niistä voi aika varmasti olettaa pentujen olevan sairaita ja/tai käytösongelmaisia. Itse en ainakaan alle 300 osta kissaa, alkaa hälyytyskellot soimaan.

    • voiet

      kyl KISSALLAKIn hinta on.ku mulkii.ei yhtään mitään?ja sit ku päästään OIKEESTI siihen,et nää KENNELIT ovat PUHTAITA eikä RAHASTAJIA annan ehkä puhtaatpaperit.JOS se on ku nykysin KOIRILLA!!!???mikään SÄÄLINTUNNE ei IHMISYYTTÄ näitä koiraraukkoja kohtaan minulta vie.SUOMEN laki kyl auttaa maahantulijoita mut ELÄIMIÄ se ei SUOJELE.eikä rankase eläinrääkkäystä ,OIKEIN.olemme me IHMISET sokeita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe