Kuinka monen olette kuulleet kehuvan, että Skoda ostettaisiin siksi että se olisi jotenkin erityisen hyvä? Skoda ostetaan siksi koska sen saa halvalla. Ihan kuin sen tarjoustuulipuvunkin sokokselta.
Skodan ostoperusteena halpa hinta
8
142
Vastaukset
- kyllä10
Nimenomaan, edullisella hinnalla saat ok laatua. Sitten jos on rahaa enemmän, voit ostaa luksusauton. Mutta monelle riittää laadukas ok auto. Ei tarvitse olla kallein toimariauto alla.
- oktaavi
En ole koskaan ajanut paremmalla autolla kuin Octavia farkku. Todella hyvä ja hinta oli ihan kohdallaan. En ole muuten ikinä kuullutkaan mistään ruosteongelmista. No kaikkea voi keksiä ja kirjoitella.
- JaBonuksetPäälle
Aika monen.
Tarjoustuulipukukin on ihan hyvä Suomen syksyssä, jos vaihtoehtona on puhkikulunut kolmen raidan verkkari ja hien polttama teepaita.
Ihan mielenkiintoista, että landlord hakee tarjoustuotteita Sokokselta. Kaupparyhmällä on halvempiakin toimipisteitä bulkkitavaran ostamiseen, mutta toki statusta Sokoksella on enemmän, jos haluaa alennetun merkkituotteen. Mutta ei trollia kaupparyhmät tai Skoda kiinnosta, huomio kiinnostaa.. ;) - HolistiOnOnneton
Skoda ostetaan nimen omaan sen takia, että se on hintaluokassaan erinomaisen mukava ja laadukas.
- HolistillaOnTehtäväHihii
LantaloordiHolisti koittaa vaihteeksi vääntää että Skoda on halpa ja välillä että on kallis. Päättäisit jo linjasi. Skoda on jokatapauksessa hinta-laatusuhteeltaan aivan huippu tuote. Toisin kuin Toyota joka ruostuu ja on kaikkein surkein kaikessa.
- LandloardTerapiaan
Voi sua lutunaa. Sulle pitäis löytää sijaisäiti pitämään hyvänä.
- NoRahaaNytOn
Ei tarvitse kuin lukea tätä palstaa: Onko varmasti halpa, ruostuuko, hajoaako. Näilläkö argumenteilla varakkaat autojaan ostavat?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617740- 1334454
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323717- 213068
- 232622
- 272563
- 502206
- 252150
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922113- 322038