Miele asiakaspalvelu ja takuu. Kokemuksia?

Marsu10

Oliskohan kenelläkään kokemuksia miten Mielen asiakaspalvelu toimii takuu asioissa? Ostettiin siis Mielen kone 4,5 vuotta sitten ja hyvin on pessyt. Nyt linkoaa todella huonosti. Laitettiin viestiä siitä sitten mielen asiakaspalveluun kun liikettä josta ostettiin ei enää ole. Nyt odoteltu vastausta jokunen päivä.

Eli tietääkö kukaan miten nopeasti vastaavat ja toimiiko takuu asiat? Kun mielestä sanottu että pitäisi kestää ainakin tuon 10 vuotta...

9

5017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seniori

      Mielen Porin huollossa toimii asiakaspalvelu "mielestäni" hyvin, pojan 12 vuotta vanha pyykinpesukone viskasi huuhtelun alussa vettä lattialle. Huolto sanoi että vedenjakaja on tukossa, uusi maksaa vähän alle 200 € , mutta voisit kyllä itsekin sen puhdistaa koska heillä on nyt vähän kiirettä. Poika avasi kannen ja puhdisti vedenjakajan ja vähän muutakin. Nyt käy ja kukkuu toivottavasti vielä ainakin 10 vuotta

    • Juolahti.mieleen

      Itse sain erittäin hyvää palvelua Mielen pölynimurin takuuasioissa. Vastaus tuli seuraavana päivänä.

      Mutta onko pesukoneessa vielä takuu voimassa?

    • Anonyymi

      Meillä Mielen tekninen tuki on luvannu soittaa jo 3 vuotta, mutta ei oo soittanu. Ihan paskoja noi uudet koneet. Twindos tukkeutuu todella helposti, se falskaa, pesuaineen loppumisesta kertova järjestelmä ei toimi, eikä Miele app connect toimi ollenkaan! Eivät pysty konetta vaihtamaan eivätkä ottamaan takaisin, koska perus-pyykinpesu toimii (luukusta). Aika "premium" fiilis... never again

    • Anonyymi

      Ome Miele-pakastimeni lakkasi pakastamasta kahdeksan vuoden jälkeen. Onhan tuosaa toki ikää jo kohtalaisesti pakastimelle, mutta kun merkki itse kehuu olevansa pitkäikäinen, lähetin ihan uteliaisuuttani ilmoituksen asiasta sähköpostilla Mielen asiakaspalveluun. Aikaisempi Rosenlew-pakastimeni toimi vielä nimittäin 20-vuotiaana, kun sen vaihdoin uuteen Mieleen.

      Vastaus tuli nopeasti: "Sellaista sattuu." Sellaistakin sattuu, että asiakas vaihtaa merkkiä. Miele-jääkaappini toimii vielä 13 vuoden ikäisenä muuten hyvin, mutta oven mekaaninen kahva hajosi jo vuosia sitten. Uuden saisi kuulemma huollosta, mutta miksi vaivautua, kun sekin tietysti hajoaisi muutamassa vuodessa. Kahvassa on suunniteluvika.

    • Anonyymi

      Ostettiin Miele Compact C3 pölyimuri... iha kivan oloinen kapistus, mutta ei harmi kyllä sovellu imurointiin ollenkaan. Imupäästä on vaan unohdettu kokonaan pyörät alta näköjään, kun se imaisee parkettiin niin lujasti kiinni ettei se ei liiku ollenkaan kun sen lattiaan laittaa. Onneksi tuli ostettua Gigantista niin sai vaihdettua muuhun merkkiin josta pyörät ja jopa led-valo löytyy.

    • Anonyymi

      Moi,

      Meillä on koti täynnä Mielen koneita kun luultiin että on laadukas merkki, mutaa täytyy sanoa että on kyllä käsitykset muuttuneet. Useampaa konetta korjailtu alle 10v ikäisenä. Eli turha luulla että maksamalla 20-30% kovempaa hintaa niin saat parempaa laatua tai kestävyyttä.
      Lisäksi Mielen asiakaspalvelu ja huoltopalvelu on ala-arvoista. Myyvät kiinteähintaista huoltokäyntiä ja sitten kun tulevat paikalle ja huomaavat että tämä maksaisikin heille enemmän kuin kiinteä hinta on, niin kieltäytyvät korjaamasta ja lähettävät laskun huoltokäynnistä perään. Näitä asioita ei kuitenkaan kerrota asiakaspalvelussa etukäteen. Olemme viemässä oman tapauksemme kuluttajariitalautakuntaan katsotaan miten tapaus päättyy.
      Joka tapauksessa meidän koneet vaihtuvat yksi toisensa perään muuhun merkkiin. Se aika on valitettavasti ohi kun Miele oli laadukas. Mielikuva kyllä elää edelleen voimakkaana, mutta ei sitä todellisuudessa ole.

    • Anonyymi

      Mielen varaosapalvelu on TÄYSIN PERSEESTÄ.

      Lähettävät väärän osan ja eivät sitä korvaa vaikka ovat keräilyvirheensä myöntäneet.

      Tutkimme asiaa. Otamme yhteyttä. Täyttä paskaa, vien asian eteenpäin.

    • Anonyymi

      Mielen varaosapalvelu on TÄYSIN PERSEESTÄ.
      Lähettivät väärän osan keräilyvirheenä.

      Myönsivät.

      Tutkimme tilannetta, palaamme myöhemmin. Tottakai saatte rahanne takaisin.

      Vien asian eteenpäin. TÄYSI VITSI KOKO PASKA.

    • Anonyymi

      Asiakaspalvelu...Mielellä - EI SITÄ OLE, ainoastaan juttuseuraa saatavilla !!
      Kts Miele ja asiakaspalutteet !!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Immu otti pataan

      Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      2571
    2. Näetkö feminismin uhkana

      Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      205
      1198
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

      Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1111
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

      tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

      Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      933
    6. Miksi kaivata miestä

      jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

      Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      878
    8. Mitä haluaisit kysyä

      Kaivatultasi?
      Ikävä
      62
      855
    9. Kyllä me vaan

      Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53
      851
    10. Oot nainen kaunis

      muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46
      849
    Aihe