Ihmissudet

Ihmissusi

oon 13v. tyttö porista. Asuin ennen maalla ja siellä oli paljon tilaa liikkua. Nyt noin vuosi, sitten oon alkanu olla,jotenkin etäisempi muihin ja viihdyn pimeässä. Täysikuun aikaan en saa nukuttua ja minulla on aina aamulla kylmä. syön myös enemmän lihaa ja oon muiden mielestä outo. En ole varma olenko ihmissusi. mutta haluaisin ainakin olla. muiden mielestä on myös outoa, että murisen,kun olen vihainen tai joskus muuten vaan, siitä tuli tapa. Ulvon silloin tällöin yleensä kun on täysikuu. Tarvitsen lauman jos täällä alueella tai lähellä on lauma ilmoittakaa minulle snapchatissa mekune05 tai instagramissa neasofian_
tarvin nevoja haluan siis olla ihmissusi oon ehkä, mutta en ole varma . En halua, että tulette tänne dissaamaan jos ei kiinnosta niin miks ootte täällä jos ei oo ig tai snap ni tehkää tili sin ja ottakaa yhteyttä ja voitte poistaa tilin sen jälkeen

11

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghjghjjjh

      "jos ei kiinnosta niin miks ootte täällä"
      Tämä on kylläkin taikauskopalsta eikä mikään mukuloiden ihmissusilarppauspalsta.

    • Hei Nea!
      On hyvin rohkeaa puhua noin avoimesti, ja on upeaa myös että uskot ihmissusi in. Meitä ihmissusia on maailmassa paljon, mutta he eivät mielellään muuta tavallisia ihmisiä susiksi, koska muutos muuttaa elämää niin paljon.
      Oletko miettinyt miltä tuntuu kuulla parhaan kaverin sykkeestä että hän valehtelee, sinulle? Jostain sinulle hyvin tärkeästä asiasta. Tuota ihmissudeksi haluamista kannattaa hyvin tarkkaan miettiä. Siitä ei ole paluuta takaisin. Elämä ei ole enää sama elämä, kun olet ihmissusi.

      Tekstisi perusteella, tiedän hyvin vahvasti että et ole ihmissusi.

      Sinun kannattaa siis oikeasti miettiä tuota asiaa.
      Asuin itse aiemmin Porissa, ja siellä lähellä asustelen yhä.

      • Keltahammas_Rolf

        Mene sinäkin pelle johonkin muualle, tämä ei ole mikään teinien roolipelipalsta.


      • Ihmissusi

        Missa asut nykyään ja voisitko ottaa yhteyttä instagramin Tai snapchatin kautta oon ajattellu vaan karata ja palata maalle keskelle peltoja ja metsää mun kaverit pitää mua ihan hulluna ja tiedän että ihmiset eivät suvaitse ihmissusia mutta en hae hyväksyntää haluan vain olla se mikä on itseni mielestä sopivinta itselleni


      • Keltahammas_Rolf kirjoitti:

        Mene sinäkin pelle johonkin muualle, tämä ei ole mikään teinien roolipelipalsta.

        Huomaan kyllä että sinulla on oikein ihana elämä, etkä ainakaan ole tylsistynyt.
        Tämä on keskustelu palsta, ja niinhän me teemme. Me keskustelemme aiheesta josta jotkut ovat kiinnostuneita.
        Älä sinä siis tule tähän keskusteluun valittamaan mistä me keskustelemme.
        Kiitos!


      • Ihmissusi kirjoitti:

        Missa asut nykyään ja voisitko ottaa yhteyttä instagramin Tai snapchatin kautta oon ajattellu vaan karata ja palata maalle keskelle peltoja ja metsää mun kaverit pitää mua ihan hulluna ja tiedän että ihmiset eivät suvaitse ihmissusia mutta en hae hyväksyntää haluan vain olla se mikä on itseni mielestä sopivinta itselleni

        Minkä ikäinen on kyseessä?
        Oletko ihmissusi?

        Ymmärrän että se kun ihmiset eivät ymmärrä ja kaverit pitävät hulluna, saavat sinut pohtimaan monia asioita. Miksi olet susi? (jos olet) olisiko pitänyt jäädä ihmiseksi? Olenko tullut hulluksi?
        Jne jne jnr


      • Ihmissusi
        Hopeahammas_wolf kirjoitti:

        Minkä ikäinen on kyseessä?
        Oletko ihmissusi?

        Ymmärrän että se kun ihmiset eivät ymmärrä ja kaverit pitävät hulluna, saavat sinut pohtimaan monia asioita. Miksi olet susi? (jos olet) olisiko pitänyt jäädä ihmiseksi? Olenko tullut hulluksi?
        Jne jne jnr

        Olen 13 kaverini pitävät jo minua hulluna kun puhun ihmissusista mutta ei minua haittaa se mitä muut ovat mieltä ja pitäisin itsestäni enemmän sutena


      • Ihmissusi kirjoitti:

        Olen 13 kaverini pitävät jo minua hulluna kun puhun ihmissusista mutta ei minua haittaa se mitä muut ovat mieltä ja pitäisin itsestäni enemmän sutena

        Tämän vuoden aikana, 2018-2019 välillä olet varmaan kasvanut sen verran, että ajattelet vähän järkevämmin. Olet liian nuori ihmissudeksi, etkä osaa varmaan edes kuvitella millaisia haasteita, ja kuinka vaikeaa elämäsi tulisi olemaan jos olisit ihmissusi. Suosittelen sinua unohtamaan, pariksi vuodeksi tämän ihmissusi- jutun, koska tuossa isässä sinun kannattaa keskittyä perheeseesi, ja elämääsi ihmisenä. Tulet tajuamaan että se ihmis elämä ei olekkaan niin perseestö kun voisi kuvitella. 😅


    • manvolverine

      Olen ihmisahma, ja siksi yksin, ihmissusikin on jollakintapaa aina laumasielu, minä en :(

    • vaiihmissusi

      Tuossa iässä esiintyy karvankasvua ja muuta hormonihäiriötä. Aamuistin väsyttää ja iltaisin ei nukuttaisi. Sitä kutsutaan puberteetiksi. Se ei tarkoita, että olisit ihmissusi. Äitisi olisi pitänyt jo selittää nämä asiat.

    • sudenverinen

      Mä haluisin olla myös ihmissusi koska tykkään tosi paljon niistä ootteko kattonu sudenveristä jos ootte nii tykkäsit (oon 8v)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe