Kivoi kaverei tääl näkky oleva

torrellaehkäpariviikkoo

Jokunen elää haaveissaan, jokunen aikoinaan avioliittoon halunnut ja siinäkin epäonnistunut.. Pönkittää itsetuntoaan kehumalla nykyistä liittoaan ja onnellisuuttaan Thaimaalaisen naisen kanssa.....? Ja istuu vuorokaudet ympäri matkailupalstalla herjaamassa muita tai kehumassa onnellisuuttaan tuntemattomille? Netissä??

Voi kunpa saisinkin olla joku teistä?. Minä vaan joudun käymään 5 päivää viikossa töissä, elättämään pitkäjalkaisen thaimaalaisen tyttöystäväni hänen sukunsa ja lapset edellisestä avioliitosta thaimaalaisen ex-miehensä kanssa. Minä olen kuten te.... Miksen minä ole miljonääri? Ehkä siksi, etten ole halunnut luoda itselleni netti minää.. jolla asiat on ok?

Ehkä ymmärrän olevani vain tavallinen töissä käyvä keski-ikäinen suomalainen, jonka täytyy maksaa rakkaudesta? Joko short time tai long time määritelmän mukainen hinta? Kehitysmaalaisen korkeasti koulutetun naisen kanssa en voisi elää, koska minullakin on miehinen omatunto. En voisi sallia thaimaalaisen naisen tienaavan enempää kun minä. Koska hän pitäisi vähemmän tienaavaa miljonääri farankia koiran osassa, sitä en voisi hyväksyä, että olisin aviomies vain siksi, että kehitysmaalainen pääsisi matkustelemaan ulkomaille helpommin? Tiedän tosin, että tälläkin palstalla on ihmisiä joiden kohtalo on vain helpottaa thaimaalaisen lomailua ulkomailla. Nimimerkkejä en sano, mutta kaikki palstan viisaat sen varmaan arvaavatkin.

9

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AmalianAviomiehelle

      Nyt ihan oikeesti Sensei.
      Nyt sulta tulee jo niin väsynyttä läppää että.... Woehan haukotus sentään!
      Älä viitti enää, mee jo nyt nukkuun.
      Pystyt parempaan ja huomenna on taas päivä uus.

      • Tapas

        Tapa se on tuokin pyyhkiä tatamia kirjoitella ja syyttää toisia.


      • Höpsistä-Ja-Pöpsis
        Tapas kirjoitti:

        Tapa se on tuokin pyyhkiä tatamia kirjoitella ja syyttää toisia.

        Älä nyt viitti ihan oikeesti.

        Kukaan tässä nyt varsinaisesti.... tai no joo.... en nyt ainakaan minä....halua sinulla tatamia pyyhkiä....en ainakaan silleen oikeesti.
        Sinulla vaikuttaisi olevan haasteita elämässäsi ihan riittävästi ilman sitä, että joku, kuten minä, pikkumainen piru, pyyhkisi sinut yhä syvemmälle tatamisi rakoon.

        Minä ihan oikeesti haluan sinulle kaikkea hyvää, mutta sinun olisi hyvä oppia, että niin metsä vastaa kuin sinne huudellaan.

        Voin olla väärässä, mutta minusta tuntuu, että sinun olisi jo aika päästää irti jostakin. Meillä kaikilla on elämämme, tässä ja nyt. Ethän halua hukata ja katkeroittaa elämääsi liiaksi täällä, tällä palstalla, nyt ja huomenna, ethän?


      • PerämettäToisella
        Höpsistä-Ja-Pöpsis kirjoitti:

        Älä nyt viitti ihan oikeesti.

        Kukaan tässä nyt varsinaisesti.... tai no joo.... en nyt ainakaan minä....halua sinulla tatamia pyyhkiä....en ainakaan silleen oikeesti.
        Sinulla vaikuttaisi olevan haasteita elämässäsi ihan riittävästi ilman sitä, että joku, kuten minä, pikkumainen piru, pyyhkisi sinut yhä syvemmälle tatamisi rakoon.

        Minä ihan oikeesti haluan sinulle kaikkea hyvää, mutta sinun olisi hyvä oppia, että niin metsä vastaa kuin sinne huudellaan.

        Voin olla väärässä, mutta minusta tuntuu, että sinun olisi jo aika päästää irti jostakin. Meillä kaikilla on elämämme, tässä ja nyt. Ethän halua hukata ja katkeroittaa elämääsi liiaksi täällä, tällä palstalla, nyt ja huomenna, ethän?

        Metsää molemmilla kentillä.


    • nähnytnoita

      Tunnistan aloittajassa keski-ikäisen jätetyn naisen, joka on vuosia mietinyt miten loukata exäänsä mutta lähestymiskiellon kautta tämä on ainoa kanava josta arvelee viestin kulkevan.

      • 63Numball64

        ja viesti menee perille arviosi mukaan pattayapalstan kautta, jessus...


      • Höpsistä-Ja-pöpsis
        63Numball64 kirjoitti:

        ja viesti menee perille arviosi mukaan pattayapalstan kautta, jessus...

        Vastaan vaikka kysymys ei minulle ollut osoitettu.

        Vaikeaa, kovin vaikeaa...on nyt sanojani asetella sinulle NumBall.

        Mutta, mikä mahtaa sinun viestisi olla tänne ja tälle palstalle?

        Vuokramorsiat, pallomahat,resuperseet, pattayanpoissit, rotat, jne..
        nämä kaikki .vilahtelevat muutoin ihan asiallisien viestiesi sisällöissä siinä missä Amalia-Aviomiehenkin törkykirjoituksissa (mitä hän tehtailee tänne nimimerkkejään vaihdellen 24/7).

        Luomasi Hua Hin vs Pattaya vastakkainasettelu on näppärää, mutta mitä sinä tällä kuvittelet voittavasi?


      • 64NumBall64
        Höpsistä-Ja-pöpsis kirjoitti:

        Vastaan vaikka kysymys ei minulle ollut osoitettu.

        Vaikeaa, kovin vaikeaa...on nyt sanojani asetella sinulle NumBall.

        Mutta, mikä mahtaa sinun viestisi olla tänne ja tälle palstalle?

        Vuokramorsiat, pallomahat,resuperseet, pattayanpoissit, rotat, jne..
        nämä kaikki .vilahtelevat muutoin ihan asiallisien viestiesi sisällöissä siinä missä Amalia-Aviomiehenkin törkykirjoituksissa (mitä hän tehtailee tänne nimimerkkejään vaihdellen 24/7).

        Luomasi Hua Hin vs Pattaya vastakkainasettelu on näppärää, mutta mitä sinä tällä kuvittelet voittavasi?

        Olet totaali väärässä en ole asetellut vastakkain yhtään mitään, en hua hiniä pattayaa enkä mitään muutkaan thaimaan kaupunkia, tämä vastakkainasettulu on ihan jonkin muun keksintöä, ja sitä on harrastettu palstalla jos ennen minun tänne ilmestymistä, ja kun lopetan se vielä todennäköisesti jatkuu, hua hinin öljyä rannalla, rantaruokapaikkojen kalliimpina hintoina, tai ihan minä vaan... mitä resu irti saa... joten kohdistat ns. kritiikkisi väärään paikkaan..

        Tuo nimimerkki tehtailu ei ole minun tekemisiä... mutta siinä olet oikeassa että kirjoitan hyvin usein asiaakin, resu ei juurikaan... miksi siis puutut minun kirjoituksiini...

        Kysyt minä on vestini tälle palstalle, vaikka seuraavassa kappalleessa siihen itse vastaat, siis lienee paikka vastakysymykseen, mikä on sinun antisi tälle palstalle, on minulle jäänyt hieman epäselväksi.


      • Emolerppas

        OMAN TILAUKSESI JOHDOSTA.
        Sensei onks sulla ja huoravaimollas sossun alivuokralaistorpan huane Hiekkaharjussa vai ootteks ihan taivasal asumas niinku se pultsarikaveris joka saa thaisekseksinukkees körmii ja iha ilmatteeks.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1739
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1713
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1649
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1252
    8. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    10. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      66
      1063
    Aihe