Tykkäätkö säkin nainen

eräretkeilystä

Ai, että sitä tunnetta kun ryömii vanhaan karhunpesään pitelemään sadetta! Siellä sitten avaa taskulampun valossa säilykepurkin ja hörppii vähän vettä pullosta... Jotenkin sun kanssa se olis ikimuistoista!

83

2996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiroo

      En usko että niin olet koskaan tehnyt oletpa kuka olet. Enkä tulisi semmoiseen paikkaan koska pelkään petoeläimiä. Ei kyllä taitaisi kukaan muukaan tulla.

    • Kiroo

      Tykkään ulkoilla myös metsässä mutta en kyllä mihinkään karhun pesään lähde oli vanha tai ei. Tuo taisi olla vitsi?

      • eräretkeilystä

        Ei tainnu olla kovin hauska. Tykkään olla cityssäkin, omissa likasissa lakanoissa.


      • Kiroo

        Jahas. :)


    • anteeksiettenjaksaenempä

      Tykkäisin minäkin...Metsä,puut, luolat,teltat ja autiotuvat ovat lähellä minua...Hyviä ja levollisia unia.
      <3

      • todellinenhiljaisuus

        Kaikista hauskinta jossain mökeillä ja maaseudulla olemisessa on se totaalinen hiljaisuus mitä ei kaupungissa ikinä ole.


    • Kiroo

      Kunnia olisi olla lähelläsi siellä pesässä mies käpertyisin sinuun varmasti aivan lähelle koska pelkäisin niin paljon. Syömisestä ei tulisi mitään tukehtuisin pelon takia säilykelihaan siinä ei kyllä vesikään auttaisi.

      • eräretkeilystä

        Se läheisyys varmaan herättäis halut ja päädyttäis rakastelemaan eri asennoissa?


      • käsikädessä

        Senkin höpö... Aletaan nukkumaan...Oisin sun turvana luolassa ja sinä mun ...
        <3


      • luolassataiteltassa

        Nyt kyllä nauratti,,,, ehkä nuo eri asennot tai joku muukin,,,


      • Kiroo

        Ei kun kädestä pidettäisiin vaan ja suukoteltaisiin.


      • Kiroo

        Unikuvia susta:) öitä.
        Olen ihastunut.


      • tuoedell

        Taisin sekoittaa sun viestit jonkun kanssa... Mut kuvitelmissa oli hauska juttu...
        Harvoin täällä enää kun on ollut niin raskasta.


      • Kiroo

        Niin hän on mielessäni aina vaan eihän haittaa. Voimia siihen raskaaseen oloon.


      • Kiroo

        Pitää nukahtaa nyt, haaveilen hänen seurastaan.


      • luolassatai

        Hyvää yötä...
        Enkeleitä ja hyviä juttuja...
        <3


    • Pohjoiseenpäinn

      Pidän paljon, mutta en ole aikoihin käynyt. Mikään sen ihanampaa kuin metsä, autiotuvat, eräretkeily, telttailu jne. luonnon armoilla oleminen kelistä riippumatta. Se mitä se antaa ihmiselle ei voi sanoin kuvata. Rinkka selkään ja tarvittavaa mukaan. Kyllä jotenkin pärjää, mutta yksin en uskaltsisi lähteä. Mies on hyvä olla turvana ja yön pimeinä hetkinä nukahtaa kainaloon. Yhdessä jutustella samalla ja hyvää seuraa. Jos jotain sattuis, siksi en yksin lähtisi. Kuunnella eri eläinten ääniä ja luonnostahan saa voimaa. Heti lähtisin, kun pyydettäisiin.

    • Kiroo

      Oli se aloitus kyllä hieman hassu hihityttää hauska juttu.

      • Eisevaantoimi

        Kyllä hiffasin heti sen underlying theme, siksi en mene kenenkään kanssa vanhaan karhunpesään tms. Tämän enempää en avaa.


    • Elluhalloyb

      NOUP....
      Ei mun juttu...
      Mut jos metsä tasainen..voipi mennä....
      Tykkään kyl metsän hiljaisuudesta...Kauneudesta...😳👅👁👁

      • pureesua

        Varo muurahaisia.


      • Elluhalloyb

        Joo...kaik elukat tykkää munsta...
        Kun tuoksun kuin kukkanen...🐇🐇🌼🌷🌹🌱🐛🐜🐝🐻


    • nallevai

      Jos ei osaa nuotiota sytyttää niin anti olla. Menen. Ieluummin yksin. Nuotio kuivattaa märät vaatteet, antaa valoa ja sapuskan saa siinä lämmitettyä! 🐻 🐾 🍫🐜

    • Tykkään metsässä minä myös ulkoilla, mutta en ehkä vanhaan karhunpesään lähtis.

      kyllä siitä varmaan ikimuistoista tulis, mikäli otso yllättäisi palatessaan vanhalle pesälle, se säikähtäis ja säntäis karkuun, mikäli siellä sinne kuulumatonta porukkaa olis erilaisissa asennoissa.

    • näillämennään

      Ehkä mutta sinä teit valintasi jo kauan sitten nyt on myöhäistä valitettavasti mutta kirjoittele vaa hirveesti tänne mutta en oo minä joka sulle vastaa pidä se mielessäsi

    • Knainen

      Minä en ole koskaan kauheemmin lämmennyt eräretkeilystä vaikka 17 vuotiaana teininä minut sellaiselle pakotettiin luontoon asumaan 10 päiväksi.

      Kyllä siinä 10 pv metsässä asuessa ymmärsi ettei ihmisestä ( tai ainakaan minusta ) ole palaamaan elämään takaisin luontoon niin kuin ihmisten esi-isät.

      Olen liian turhamainen. Metsäpurossa peseytyminen, lammesta tiski ja ruuanlaitto käyttöön tarkoitetun veden otto.

      Puskaa vessana käyttö ja teltassa kylmissään kovalla maalla kivien ja käpyjen päällä nukkuminen ei varsinaisesti ollut nautinto.

      Kyllä sen reissun jälkeen osasi arvostaa lämmintä suihkuvettä jolla peseytyä, pehmeää lämmintä sänkyä peittoja ja tyynyjä !!!

      Mutta suurin loiste silmiini syttyi niinkin arkisesta asiasta kuin posliinipytty ja sisävessa!

      Oisitte kuullut mikä kiljunta kuulu metsässä kun me teinitytöt mentiin yhdessä etsiin pissipuskaa ja kiljuttiin kaikkia ötököitä

      Tai kun katsottiin epäluuloisena lammen vettä juomapullot käsissä et voiko tätä muka juoda... oikeen kaupunkilais teinit metsässä

    • dramaattinenkirjoitus

      Sitten tulee joku Heinrich Himmler -tyyppinen ihminen mustine nahkahaskoineen... pitkät Hitler-tyyppiset mustat nahkatakit.... sanomaan:

      NONIINH POJUT JÄRJESTY!

    • Josjonkinmoinen

      mörri-möykky, se metsän ainut ja oikea peikko ottas kainaloon, niin jopa kelpais talvi horrostaa ;o).

    • Kiroo

      Toivottavasti jossain vaiheessa ehdit vastaamaan:) olet ollut tänäänkin mielessäni ikävöin sua kovasti. Toivon että päiväsi on ollut hyvä.

      • tervtrangia

        Meen vielä töihin takaisin...senkin karhunpoika...hyvä päivä on ollut. Toivottavasti sullakin...


      • Kiroo

        Okei no mukavaa ilta työpäivää sitten.
        En minä ole karhunpoika:) olen tyttö sinä senkin kulta mies. Juu ihan hyvä mullakin.


    • Ihmisoikeus.aktivis
    • enukumetsässä

      Luonnosta pidän paljon ja voin tehdä yhden päivän kestäviä kävelyreissuja.

    • Kiroo

      Hyvää yötä sulle mies olet varmasti väsynyt.

      • tervtrangia

        Hyvää yötä murunen. Alan nukkumaan.


      • Kiroo

        Tiedän ettet pysty vastaamaan mutta pakko lähettää viestiä kun on niin ikävä sua kulta namuseni mies. Vastaa sitten kun kerkeät.


      • tervtrangia

        Tiedäthän sen...ikävä on yhteinen...
        Töissä iltaan asti. Huomenna työmatkalle...Senkin ihmiskarkkiseni...


      • Kiroo

        Tiedän että on yhteinen ikävä :).


      • Kiroo

        Tykkääkö metsä mies halaamisesta?


      • tervtrangia

        Tykkään tietty!
        Vain yhden tietyn kanssa... Täällä on syysmyrsky. Tuli turhan pitkä työpäivä tänään. Aamuyöstä herätys ja lento kuuen pintaan...


      • Kiroo

        Ootko haaveillut että saisit pitää kaivattuasi sylissä.


      • tervtrangia

        Oikean kaivatun kosketus on haaveeni.
        Herätys 02.30. Oon ryydis...
        Kauniita unia söpönen
        <3


      • Kiroo

        Hyviä unia.


      • Kiroo

        En tiedä missä tällä hetkellä olet että kerkeätkö vastaamaan mutta kirjoitan kuitenkin. Olet varmaan huomannut että minuun on vaikea saada kontaktia koska olen jollain lailla ujo sinun seurassasi. Vaikka mitään muuta en niin kovasti tahtoisi kuin että saisin olla lähelläsi ja jutella. Olet mielessäni sydämmessäni.


      • tervtrangia

        Moi. Oon Helsingissä työmatkalla pe-la.
        Jos oot se ihminen joka aavistan sinun olevan niin jollain lailla ymmärrän sinua.
        Oon ehkä tottunut siihen,että kaipaat yhteyttä kanssani, mutta et jostain syystä pysty enempään kuin tähän nyt.
        Meidän suhde ja yhteys on merkillinen, tärkeä, outo, liikuttava ja jotain niin oikeaa.

        Minäkin haluaisin jutella kanssasi, kuunnella ajatuksiasi ja elämästäsi. Välillä oon aatellut että mulla on raskas elämä ja vaativa työ etten jaksaisi mitään muuta...
        Oot kuitenkin tullut niin tärkeäksi minulle,että on ollut vaikeaa päästää irti, edes ja (vain) mielikuvissani sinusta.
        ps. Vastaan aina kun voin


      • Kiroo

        Olet aivan ihana mies. Tuo merkkaa paljon mulle mitä kirjoitit. Mullakin on ollut vaikeaa että joutuisin luopumaan susta.


      • Kiroo

        Voi että mies saisimpa olla omasi.


      • tervtrangia

        Voi sua kultainen...
        Nukuttiin kolleegan kans univelkoja pois.
        Nyt täällä keskustassa pöllöillään...
        Muistan sua.


      • Kiroo

        Pöllöilleppä siellä sitten älä kuitenkaan ihan pöllöksi kuusen oksaan muutu.
        Pusu sun ihanaan sumppuun.


      • tervtrangia

        Tiiäkkö, oon aatellut, että on jännä miten oot kulkenut mun messissä niin kauan. Me tunnetaan kuitenkin oikeesti aika vähän vaikka toisaalta oot kuin vanha rakastukseni...hassuja ajatuksia mielessäni...iltasuukko sulle.


      • Kiroo

        Niinpä hassuja mutta niin ihania.


      • tervtrangia

        Hyvää yötä täältä.


      • Kiroo

        Hyvää yötä.


      • Kiroo

        Onkohan kulta vielä nukkumassa.


      • tervtrangia

        Höpsistä muruseni...heräsin 7.30...täällä lopettelen aamiaista kolleegani kanssa. Oisitpa täällä.Nauttisit mun kanssa hotellin aamiaisesta...<3


      • Kiroo

        Toivottavasti tulee aika joskus että saamme olla kaksistaan lähekkäin.


      • tervtrangia

        Se ois oikeesti ihanaa.


      • tervtrangia

        Kumma levollisuus kun ajattelen sinua.
        Onkohan vuoristorata-ajat jääneet jo taakse...tänään vielä sukulaisvierailu ennen illan lentoa...Mitä meinaat tänään?


      • Kiroo

        Eipä ole ilta suunnitelmia. Kotona sopessani olen.


      • Kiroo

        Oot niin pitkäkin etten taitaisi yltää sun huulille en ole ihan varma. ;)


      • tervtrangia

        Höpöseni en mää etes oo niin pitkä...
        Kyllä me keinot keksittäis...:)


      • Kiroo

        Niin varmaankin komistus. :)


      • tervtrangia

        Kotimatka alkaa pian...
        Mukavaa iltaa kultaseni!


      • Kiroo

        Mukavaa iltaa sulle myös.


      • Kiroo

        Ootko nukkumassa


      • tervtrangia

        En vielä. Kirjoitin ajatuksiani tänne...
        Mistä syystä kysyt? Kohta meen...


      • Kiroo

        Mitä kirjoitit onko salaisuus?
        Halusin vaan jutella sun kans vähän mee nukkuu jos väsyttää.


      • tervtrangia

        Ei oo mittään sallaisuuksia...ihan aitoa tilitystä...Omia kokemuksiani, ajatuksiani.
        Oon kyllä sippi. Meen nukkumaan.
        Nuku hyvin ja oo levollinen
        <3
        Pus
        Ps.En saa monesti ees kommenttia tänne kuja jumittaa...(:


      • Kiroo

        Juu öitä.


      • Kiroo

        En tiedä oletko kyseinen ihminen koska jos meinaat ammattia tuolla yhdellä asialla niin hän ei ole sillä alalla.
        Sivuutin ne koska toivoin että olisit.


      • tervtrangia

        Aamupäivän tervehdys. Pahoittelen etten ymmärrä viestiäsi. Mitä tarkoitat tuolla yhdellä asialla ja ammatilla? Tänään aion ulkoilla ja kerätä voimia alkavaan työviikkoon.


      • Kiroo

        Juu. :)
        Mullaki monenlaista hommaa.
        Mukavaa työviikkoa ensi viikolle.


      • Kiroo

        Toivottavasti pääsen joskus syliisi istumaan.


      • tervtrangia

        En usko,että olet ajattelemani henkilö.
        Tää on tämmönen mielikuvitusmaailma jossa toivoo kirjoittelevansa "hänen" kanssaan. Melkein uskoin yhden tekstisi perusteella...Mut jatka sinä etsimistä.


      • Kiroo

        En aijo etsiä häntä heido.


    • oikeetietää

      Nyt oikeesti, arvaapa ap tai joku muu mikä minulle tuli aloituksesta ihan ekana mieleen, tunnelma ym.

      • lämminajatus

        Useita muistoja mielessä erilaisista hetkistä monien vuosien varrelta. Aina oli muita ihmisiä läsnä vähemmän ja enemmän.


    • ettämitäkatsomista

      Minulla oli... joku pieni vartijatyttö tulee, aika söpö aika pieni blondi mutta voi olla vaarallisen voimakas tuo. Joskus näen sitä sattumalta.

      Ei sentään ollut Loomis-rahankuljettajia tuo.

      Katseli kaikkialle ympärilleen tyyliin että: miksi tuijotat minua :D

    • Erittäinikimuistoista

      Ei se ole yhtä jännittävää kun lihapalojen sitominen vyötärölle ja uuden pesän ympärillä loikkiminen. Mutta onhan tuokin kivaa, ei kuitenkaan jännittävää. 😸

      • lihapalatvyössä

        Aivan niin!

        Intiaaninimeltään :TanssiiKarhunKanssa

        Lihapalat vyötäröllään huvittelee karhua jne.


    • Hehtaaritolkulla

      Onko mies paljonkin sitä peräaukkoo?

    • kauhee_haju

      En tykkää yhtään ajatuksesta, että ryömisin karhun perseeseen.

    • tylsä_täti-ihminen

      Päiväsaikaan voi metsässä samoilla valmiita polkuja pitkin, mutta yöksi pitää päästä kunnon sänkyyn ja aamulla lämpimään suihkuun. Sorry, musta ei ole luolamiehelle naiseksi, saati lintu-/hirvimetsälle.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe