Lun gmail uudistettiin niin se avautuu huonosti. Kun kirjaudun sisään niin se pysähtyy useinmiten. Ilmestyy tyhjä ruutu ja osoitekenttään https://mail.google.com/mail/u/0/
Jatkaa vasta kun klikkaa tuota osoitekenttää.
Mikä gmailia vaivaa?
15
350
Vastaukset
Millä selaimella menet?
- ongelmia-on
Chrome selaimessa on joku ongelma? Edgellä toimii normaalisti.
- Vakoilu
Vakoilu ohjelmat,,, gmailua seurataan...
- AperitaAatu
Trumppi ja FBI vakoilee.
- RAL-
Menen Firefoxilla. Olen kokeillut Exploreria ja silläkin esiintyy samoja ongelmia mutta Cromella avautuu sujuvasti. Koneessa on Windows 7 muistaakseni professional tms. ammattilaisversio.
Joku yhteensopivuusongelma tuli silloin kun Gmail uudistettiin. - fkdsjghsjgh
Kyllä tuo on toiminut uudistuksista huolimatta Thunderbirdillä.
- Ei__ongelmia
Käytän Firefoxia ja Gmailiä. Kumpikin on aina toiminut hyvin ja toimii parhaillaankin.
- Muutselaimetroskaa
Hyvin on aina pelannut Chromella
. - ParatiisillinenMurha
Poistaisin ja asentaisin uudestaan Firefoxin.
- palautin_oletus
Palautin sen originaalin gmail näkymän "palaa vanhaan gmailiin" tjsp.
- hlkhiohj
Vieläkö sen saa palautettua?
- tekniikkauudistuu
hlkhiohj kirjoitti:
Vieläkö sen saa palautettua?
Ei ja hyvä niin. Maailma, tekniikka uudistuu ja sen mukana pitää vain osata kulkea. Ei voida ikuisesti jäädä vanhaan tekniikkaan.
- alakorjaatoimivaa
Mielestäni uusi gmaili oon kyllä huomattavasti vaikealukuisempi, kuin vanha versio. Ehkä ominaisuuksia on enemmän (varmaan), mutta mulle ainakin gmaili on spostin vastaanotto ja luku-ohjelma. Ja siinä tää uusi versio on epäselkeämpi ja hitaampi lukea. Mielestäni jopa ihan paska.
- jahetiskulas
Asenna se winukka uusiksi nii joha alkaa pelittää. Näin meillä.
- selvästi.raskaampi
On se selvästi raskaampi käyttää ja nimenomaan firefoxilla. Onko tarkoitus poikkasta kilpailija jaloista pyörimästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa833014Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3052657Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1891486Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621182Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391078Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281001- 70948
- 117940
- 76920
- 72904