Onko kellään kokemusta?
Venum sales
53
11869
Vastaukset
- Hhyjuki
Onko kukaan töissä tässä yrityksessä??
- mibä
Kiinnostaisi minuakin.
- Outoaonkyllä
Oudon hiljaista kommentointia??
Toimiiko yritys??- Anonyymi
Hei, minä ja pari ystävääni ollaan oltu töissä venumilla nyt 2019 loppu vuodesta. Saadaan eka palkka nyt tammikuun viimeinen päivä. Itse olin meidän toimiston parhaimpia myyjiä ja voin ilmoittaa tänne millaista palkkaa saan. Olen laittanut ylös kaikki sähkönmyynti sopimukset mitä olen tehnyt. Mikäli asiakas peruuttaa tilauksen 2 viikon sisällä tilauksesta niin silloin ei saa proviikkapalkkaa kyseisestä myynnistä. (Täällä ollaan pelkällä proviikkapalkkalla) Juteltiin asianajajani kanssa (joka hoitaa tällä hetkellä toista asiaani) , juteltiin siitä, että tulemme katsomaan hyvin tarkasti tulevan palkan jotta saan oikean palkan yrityksestä. Olen mm. myynyt muutamalle tutulle sähkönmyyntisopimuksia , kotiin luvataan mustaa valkoisella kaikki paperit parin päivän kuluessa jotta asiakas ehtii lukea paperit rauhassa ja mikäli ei ole tyytyväinen sopimukseen niin voi vielä irtisanoa sopimuksen. Fakta on, että kukaan ei taida saada papereita kotiin ennen kuin kaksi viikkoa on kulunut ja sopimusta ei voida enään purkaa. Näin kävi monella tutulla ja itselläni sopimusten kanssa. Mielenkiinnolla katson minkä verran on "vähentynyt" myyntejä ja millaisen palkan saan.
En luota kyseiseen firmaan , koska on tapahtunut niin paljon inhottavia asioita kyseisessä firmassa. Jo haastatteluun mennessä kun kysyin parilta venumin työntekijältä neuvoa missä toimisto sijaitsee niin työntekijät sanoivat jo minulle sarkastisesti, että tsemppiä vaan jos haluat todella tämän työn. Mietin jo silloin mitähän tämä nyt tarkoittaa, mutta en lannistunut vaan lähdin itse kokeilemaan työtä. Jokainen työntekijä pääsee käyttöpääliköksi tai työntekijäksi kyseiseen firmaan. Haastattelussa jo minulle luvattiin palkka joka toinen viikko, sanottiin että kukaan ei istu täällä alle 2500€ kuukaudessa, jostain syystä tullessani töihin kyseinen käyttöpäälikkö oli vaihtunut ja minulle sanottiin , että eka palkka tulee vasta tammikuussa ja tuo 2500€palkka juttu ei ollut totta. Myös työhaastattelun
aikana olevat työntekijät olivat jo lähteneet firmasta tullessani ensimäistä päivää töihin. Meille luvattiin töissä , että ne ketkä saavat ekana päivässä 15 sopimusta tehtyä, saavat päivänpäätteeksi 60€ lahjakortin s kauppoihin. Tein molemmilla kerroilla ensimäisenä 15 kauppaa (yht. Jo 120€ lahjakortin arvo) ja en saanut mitään lahjakortteja päivän päätteeksi vaikka jäin tekemään pidempää päivääkin kauppojen vuoksi. Kyselin lahjakorttien perään usean kerran, mutta en saanut käyttöpääliköltä koskaan lahjakortteja, vittuili vaan minulle työntekijälle siitä että kyselin niiden perään. Lopulta otin yhteyttä itse yrittäjään joka maksoi kyseiset lahjakortit, mutta ei pahotellut edes näistä. Itse olen ollut yksityisyrittäjänä aiemmin reilu pari vuotta, en ikinä kohdellut työntekijöitä näin, minusta on tärkeää että töissä kaikilla on kivaa ja työntekijät viihtyvät töissä. Esim livepromoters on Helsingissä puhelinmyyntifirma. Ne huolehtivat työntekijöistä , kaikki luvatut palkinnot saadaan heti tehdyistä töistä ja siellä on todella hyvä ilmapiiri. Venumilla myös vaadittiin välillä että pitää tehdä töitä ma-la , vaikka lapsen vanhempina la vuorot ei aina onnistu ja työsopimuksessa sovitaan ma-pe vuoroista. Ihmettelin ekoina päivinä kun näin joidenkin ihmisten työhakemusten lojuvan pöydällä kaikkien nähden, käyttöpäälikkö kertoi vielä kaikkien kuullen monen entisen työntekijän olevan nisti jonka takia lähtivät töistä. Myös minua ja poikaystävääni haukuttiin nistiksi.. kuka käyttöpäälikkö haukkuu työntekijöitä nistiksi vain siksi että lähtee pois kyseisestä yrityksestä? Laitoin käyttöpäälikölle viestiä, että miten voi haukkua entisiä työntekijöitä nistiksi ja hän rupesi kunnolla vittuilemaan lisää viesteillä, kertoi myös että kaikki Pasilan työntekijät ovat kuulemma todistamassa että meiltä jäi piri viivat vessaan. (Minulla onneksi kaikki viestit tallessa). Kuka täysi ikäinen ihminen tekee jotain tuollaista? Ja vielä käyttöpäälikkö. Live promoterssilla ja monessa muussakin työpaikassa toivotettiin
aina hyvät jatkot ja oltiin ystävällisiä vaikka sieltä lähdettiin pois. Venumin Käyttöpäälikkö haukkui todella monia entisiä työntekijöitä , olisi pitänyt jo silloin arvata, että haukkuu vielä meitäkin kun lähdetään pois kyseisestä firmasta 🙈 kerroin asianajajalle kaikki tapahtumat ja puhuttiin että mikäli vielä palkastakin on sanomista niin lähdemme hoitamaan tätä asiaa kunnolla eteenpäin ja varoitetaan muita työntekijöitä, koska tälläistä ei vaan voi hyväksyä. Venumilla on tullut asiakkailta viime kuussa yli 200 valitusta kyseisestä firmasta , sen takia mietin että toivottavasti työntekijän palkat ovat ainakin sitä mitä pitääkin. Kirjoitan tänne heti palkan saatua. Jos tulee jotain kysyttävää niin voin vastailla, meillä on monelta ihmiseltä kokemuksia kyseisestä firmasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, minä ja pari ystävääni ollaan oltu töissä venumilla nyt 2019 loppu vuodesta. Saadaan eka palkka nyt tammikuun viimeinen päivä. Itse olin meidän toimiston parhaimpia myyjiä ja voin ilmoittaa tänne millaista palkkaa saan. Olen laittanut ylös kaikki sähkönmyynti sopimukset mitä olen tehnyt. Mikäli asiakas peruuttaa tilauksen 2 viikon sisällä tilauksesta niin silloin ei saa proviikkapalkkaa kyseisestä myynnistä. (Täällä ollaan pelkällä proviikkapalkkalla) Juteltiin asianajajani kanssa (joka hoitaa tällä hetkellä toista asiaani) , juteltiin siitä, että tulemme katsomaan hyvin tarkasti tulevan palkan jotta saan oikean palkan yrityksestä. Olen mm. myynyt muutamalle tutulle sähkönmyyntisopimuksia , kotiin luvataan mustaa valkoisella kaikki paperit parin päivän kuluessa jotta asiakas ehtii lukea paperit rauhassa ja mikäli ei ole tyytyväinen sopimukseen niin voi vielä irtisanoa sopimuksen. Fakta on, että kukaan ei taida saada papereita kotiin ennen kuin kaksi viikkoa on kulunut ja sopimusta ei voida enään purkaa. Näin kävi monella tutulla ja itselläni sopimusten kanssa. Mielenkiinnolla katson minkä verran on "vähentynyt" myyntejä ja millaisen palkan saan.
En luota kyseiseen firmaan , koska on tapahtunut niin paljon inhottavia asioita kyseisessä firmassa. Jo haastatteluun mennessä kun kysyin parilta venumin työntekijältä neuvoa missä toimisto sijaitsee niin työntekijät sanoivat jo minulle sarkastisesti, että tsemppiä vaan jos haluat todella tämän työn. Mietin jo silloin mitähän tämä nyt tarkoittaa, mutta en lannistunut vaan lähdin itse kokeilemaan työtä. Jokainen työntekijä pääsee käyttöpääliköksi tai työntekijäksi kyseiseen firmaan. Haastattelussa jo minulle luvattiin palkka joka toinen viikko, sanottiin että kukaan ei istu täällä alle 2500€ kuukaudessa, jostain syystä tullessani töihin kyseinen käyttöpäälikkö oli vaihtunut ja minulle sanottiin , että eka palkka tulee vasta tammikuussa ja tuo 2500€palkka juttu ei ollut totta. Myös työhaastattelun
aikana olevat työntekijät olivat jo lähteneet firmasta tullessani ensimäistä päivää töihin. Meille luvattiin töissä , että ne ketkä saavat ekana päivässä 15 sopimusta tehtyä, saavat päivänpäätteeksi 60€ lahjakortin s kauppoihin. Tein molemmilla kerroilla ensimäisenä 15 kauppaa (yht. Jo 120€ lahjakortin arvo) ja en saanut mitään lahjakortteja päivän päätteeksi vaikka jäin tekemään pidempää päivääkin kauppojen vuoksi. Kyselin lahjakorttien perään usean kerran, mutta en saanut käyttöpääliköltä koskaan lahjakortteja, vittuili vaan minulle työntekijälle siitä että kyselin niiden perään. Lopulta otin yhteyttä itse yrittäjään joka maksoi kyseiset lahjakortit, mutta ei pahotellut edes näistä. Itse olen ollut yksityisyrittäjänä aiemmin reilu pari vuotta, en ikinä kohdellut työntekijöitä näin, minusta on tärkeää että töissä kaikilla on kivaa ja työntekijät viihtyvät töissä. Esim livepromoters on Helsingissä puhelinmyyntifirma. Ne huolehtivat työntekijöistä , kaikki luvatut palkinnot saadaan heti tehdyistä töistä ja siellä on todella hyvä ilmapiiri. Venumilla myös vaadittiin välillä että pitää tehdä töitä ma-la , vaikka lapsen vanhempina la vuorot ei aina onnistu ja työsopimuksessa sovitaan ma-pe vuoroista. Ihmettelin ekoina päivinä kun näin joidenkin ihmisten työhakemusten lojuvan pöydällä kaikkien nähden, käyttöpäälikkö kertoi vielä kaikkien kuullen monen entisen työntekijän olevan nisti jonka takia lähtivät töistä. Myös minua ja poikaystävääni haukuttiin nistiksi.. kuka käyttöpäälikkö haukkuu työntekijöitä nistiksi vain siksi että lähtee pois kyseisestä yrityksestä? Laitoin käyttöpäälikölle viestiä, että miten voi haukkua entisiä työntekijöitä nistiksi ja hän rupesi kunnolla vittuilemaan lisää viesteillä, kertoi myös että kaikki Pasilan työntekijät ovat kuulemma todistamassa että meiltä jäi piri viivat vessaan. (Minulla onneksi kaikki viestit tallessa). Kuka täysi ikäinen ihminen tekee jotain tuollaista? Ja vielä käyttöpäälikkö. Live promoterssilla ja monessa muussakin työpaikassa toivotettiin
aina hyvät jatkot ja oltiin ystävällisiä vaikka sieltä lähdettiin pois. Venumin Käyttöpäälikkö haukkui todella monia entisiä työntekijöitä , olisi pitänyt jo silloin arvata, että haukkuu vielä meitäkin kun lähdetään pois kyseisestä firmasta 🙈 kerroin asianajajalle kaikki tapahtumat ja puhuttiin että mikäli vielä palkastakin on sanomista niin lähdemme hoitamaan tätä asiaa kunnolla eteenpäin ja varoitetaan muita työntekijöitä, koska tälläistä ei vaan voi hyväksyä. Venumilla on tullut asiakkailta viime kuussa yli 200 valitusta kyseisestä firmasta , sen takia mietin että toivottavasti työntekijän palkat ovat ainakin sitä mitä pitääkin. Kirjoitan tänne heti palkan saatua. Jos tulee jotain kysyttävää niin voin vastailla, meillä on monelta ihmiseltä kokemuksia kyseisestä firmasta.Hei. Saitko palkkasi oikein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aina hyvät jatkot ja oltiin ystävällisiä vaikka sieltä lähdettiin pois. Venumin Käyttöpäälikkö haukkui todella monia entisiä työntekijöitä , olisi pitänyt jo silloin arvata, että haukkuu vielä meitäkin kun lähdetään pois kyseisestä firmasta 🙈 kerroin asianajajalle kaikki tapahtumat ja puhuttiin että mikäli vielä palkastakin on sanomista niin lähdemme hoitamaan tätä asiaa kunnolla eteenpäin ja varoitetaan muita työntekijöitä, koska tälläistä ei vaan voi hyväksyä. Venumilla on tullut asiakkailta viime kuussa yli 200 valitusta kyseisestä firmasta , sen takia mietin että toivottavasti työntekijän palkat ovat ainakin sitä mitä pitääkin. Kirjoitan tänne heti palkan saatua. Jos tulee jotain kysyttävää niin voin vastailla, meillä on monelta ihmiseltä kokemuksia kyseisestä firmasta.Olin töissä viikon. En suosittele kenelläkään. Täyttä huijaus touhua. Huijataan ihmisiltä sopimus. Palkkoja ei makseta. Laiton työsopimus ym... Kiertäkää kaukaa tää firma
- 0lo
Edellinen ketju poistettu vauva.fi palstalla jossa kyseisestä firmasta puhuttiin...
- Lizzzxx
Provikka palkka ja samanlainen meininki ku finnactalla. En suosittele....
- Riko
Venum Sales voi Venum.. Provikka puhtaasti ei pohjapalkkaa.. kuluttajille suunnattua myyntiä.. työaika 8.45-21.00.. Jos ei ole perhettä tai talon lainaa, asut vanhempien luona, pärjäät.. Oikeastaan työmoraali on tiukka, ei juuri kehuja satele tehdystä työstä / panoksesta.. Tai joo kehutaan, jos teet niskalimassa töitä ma-la ja joka päivä 8.45-20.00 eli annat työlle koko elämän, jos siis olet yksinäinen, etkä omaa muuta elämää kuin työ, Tervemenoa vaan!
- miksionnäin
Miksi kommentteja poistellaan?
- nimimerkkinipä
Kommentteja poistetaan sen takia, että ovat liian rumaa ja negatiivista luettavaa.
- Antoniz
Millonkohan nämä puhelimmyyntifirmat rupiaa tekeen rehellist duunia? Sais päteviä kavereita hommiin ku maksaisivat tessin mukaista palkkaa provikkaa myynnistä just niinku hyvin menestyvät telefirmat tekee. Puhdas provisio palkkaus ei aiheuta mitää muuta ku vaihtuvuutta ja huonon maineen firmalle. Yleensä nää telefirmat kaatuu just siihe ku ei saada jengiä tekeen enää provikalla ja yrityksen "pomot" ei vaivaudu ite tekee kauppaa.
- Megapixeli
Sitä itsekin mietin.. Vuosi nyt 2019 ja pahemmaksi ei voi mennä.. Venum myö palkitsee tekijöitä ruhtinaallisesti cokiksella tai suklaalevyllä ja viinipullo.. No siinähän niitä jo on.. Niistä kaikista on iloa koko perheelle.. Kuukauden työ ja suklaalevy.. Parhaimmillaan kuitenkin tahkottu diilejä ineen.. Ja lämmin käsi ja ketteettomat lupaukset.. venumin iskulause..
- Alanmiehiä
Eikös ne firmat kaadu just siihen kun rahallista tulosta ei saada peittämään edes kiinteiden palkkojen kuluja, toisin sanoen myyjät ei myy tarpeeksi?
- myyntipäällikkö
Siitä vain perustamaan omaa, jos "päteviä kavereita" saa noin vain hommiin...
- Hiiohoitaikuuksia
myyntipäällikkö kirjoitti:
Siitä vain perustamaan omaa, jos "päteviä kavereita" saa noin vain hommiin...
Myyntipäällikkö; näinkö meinasit toimia? Sinähän voit jo tittelisi puolesta kouluttaa päteviä kavereita omalle työpaikallesi. Ainoa ongelma teilläkin mahtaa olla se, että ette jaksa nähdä vaivaa kouluttaa / teillä ei ole varaa kouluttaa pohjapalkalla pätevää jamppaa. Ja toisaalta sehän on teilläkin niin kuin monella telemarkkinoinnin alalla: tulos tai ulos ja näin se ovi käy. Kassaan pitää kilahtaa rahaa. Tämän viestin voi myös poistaa, niin kuin monelle viestille tapahtuu tässä ketjussa.
- Veke44
Hiiohoitaikuuksia kirjoitti:
Myyntipäällikkö; näinkö meinasit toimia? Sinähän voit jo tittelisi puolesta kouluttaa päteviä kavereita omalle työpaikallesi. Ainoa ongelma teilläkin mahtaa olla se, että ette jaksa nähdä vaivaa kouluttaa / teillä ei ole varaa kouluttaa pohjapalkalla pätevää jamppaa. Ja toisaalta sehän on teilläkin niin kuin monella telemarkkinoinnin alalla: tulos tai ulos ja näin se ovi käy. Kassaan pitää kilahtaa rahaa. Tämän viestin voi myös poistaa, niin kuin monelle viestille tapahtuu tässä ketjussa.
Nämä jampat ketkä myynti alalla "pärjää" ja ovat ns.myyntitykkejä niin he ovat alistuneet siihen,että tekevät työtä orjapalkalla ja heillä ei ole käsitystä normaalista työstä. Kaiken huippuja ovat nämä ns. Myyntipäälliköt joilla ei ole minkäänlaista käsitystä ihmisten johtamisesta. Paremmin tulet toimeen vaikka kaupan kassalla kun saat varman kuukausiansion muut sinulle kuuluvat työehtosopimuksen mukaiset lisät.
- myyntipäällikkö
Hiiohoitaikuuksia kirjoitti:
"Kassaan pitää kilahtaa rahaa"
Kerro mulle yksikin toimiva ja kannattava firma jossa on työntekijöitä jotka EIVÄT kilauta kassaan rahaa? Yksi riittää. - whata
myyntipäällikkö kirjoitti:
"Kassaan pitää kilahtaa rahaa"
Kerro mulle yksikin toimiva ja kannattava firma jossa on työntekijöitä jotka EIVÄT kilauta kassaan rahaa? Yksi riittää.No ei sellaista ole, mutta voin kertoa yhden jos toisen firman heti, joka ei kunnioita tekijöitä, jotka kilauttaa kassaan rahaa.. Nämä sinun myyntitykit
- Anonyymi
Alanmiehiä kirjoitti:
Eikös ne firmat kaadu just siihen kun rahallista tulosta ei saada peittämään edes kiinteiden palkkojen kuluja, toisin sanoen myyjät ei myy tarpeeksi?
Voisin tähän väliin sanoa että tahkosin sitten firmalle kunnolla rahaa ja tein kauppoja, hyvä myyntineuvottelija olen mut ihan väärässä paikassa olin. Ei kehuja,8 tunnin päiviä..kelloa naputellaan jos et ole 8.45 terävänä paikalla...ja palkka tai siis mikä palkka??provikalla...tosissaan jos asuu vanhempien luona ja mopolla ajelee työmatkat niin mikäs siinä...never again!!!!
- Anonyymi
Minkä perkeleen takia firman omistajien pitäisi tehdä kauppaa? Kuka, firmaa sillpin pyörittää jos myyvät saatana lehtiä päivät pitkät. Takaisin luureihin valittajat!
- tsäkä
https://yle.fi/urheilu/3-9363723 tämä yritys kuuluu näihin...
- voikoasiatenää
luulisi, että noiden arpojen myyminen jo loppuisi.. Eiköhän olisi jo aika keksiä jotain muuta tuotetta, millä voisi eläkeläisiä ja vanhuksia huijata.. Miten jonkun moraalinen tunto antaa edes aihetta myydä tällaista tuotetta, mistä ei ole kuin harmia kaikille.. Ei asiakas näistä arvoista edes mitään iloa saa, pelkkää harmia.. Yrittää saada poikki asiakkuutta, niin todella ison mutkan takana, että se onnistuu.. tämä on niin väärin..
- myyntipäällikkö
Onnea!
Löysit kolme vuotta vanhan uutisen!
Uutisen jälkeen liikevaihto Urheilun Unelma-arvalla on kasvanut yli miljoonalla.
Hienoa, että te tietämättömät dillet jaksatte päivästä toiseen rummuttaa tuota sontaanne palstoille. Tietty onhan se hyvä, että työttömänäkin tuntee olonsa tärkeäksi... Jos ei muuten niin haukkumalla menestyviä yrityksiä jonkin yksittäisen olkiukon takaa. - Anonyymi
Unelma-Arvalla reilu tuntipalkka, sekä todella reilu provisio. Ihmisiä ei tosiaan huijata. Tavara-arpajaiset toki on mitä on. Yksiäkään kauppoja tossa firmassa ei tehty, ilman lakisääteisiä tekstejä yms. Mukavia kisoja, sekä erittäin mukava ilmapiiri. PALKKA OLI MONESTI PÄIVÄN ETUAJASSA!!
T: 3400€ kolmen viikon työstä.
- taikuuksia
Uutisen jälkeen liikevaihto Urheilun Unelma-arvalla on kasvanut yli miljoonalla. Urheilu-arvalla
"Hienoa, että te tietämättömät dillet jaksatte päivästä toiseen rummuttaa tuota sontaanne palstoille" Tämä kielenkäyttö kertoo paljon myös Sinusta. "työttömänäkin tuntee olonsa tärkeäksi" Nämä keskustelut on sitä varten, että me tiedetään yrityksen sisäisestä / ulkoisesta brändistä. Sinuna muuttaisin argumentointia parempaan suuntaan, jos et halua Venum Salesin brändiä B / C luokan yrityskuvaan. Nämä keskustelut on ihmisten, ymmärrätkö ihmisten kirjoittamia, jotka ovat saaneet Venum Sales / muissa yrityksiä väärää kohtelua.. HE tulevat sitten tänne ja kirjoittavat tunteesta mitä on kokenut (on se hyvää / huonoa).
Silloin minä koen sen niin, että kun x yrityksestä vaan jauhetaan sontaa, pitäisi sillä yrityksellä olla valmius muuttaa brändiään. Ei nää keskustelut ole hatusta tekaistuja, nämä ovat Venum Sales yrityksen entisiä työntekijöitä, nyt varmasti työttömiä / työssä käyviä.. Mistä tiedät, että ovat työttömiä?
Haukkumalla menestyviä yrityksiä :D Niinhän Samsungn puhelimenkin omaavilla on oikeus haukkua Nokiaa, Nokia silti on menestyvä yritys :D Ei näillä keskusteluilla ole mitään tekemistä yrityksen menestymiseen :D
Vaan sillä mitä tehdään ja miten tehdään, että saadaan yritys menestymään :D
yksittäisen olkiukon takaa kertoo juuri sen, mitä Venum Sales yrityksenä on / haluaa olla. - Jukkasell
Firman myyntipäälliköt ovat kyllä kaukana menestyvistä myyjistä. Nää sankarit on aivopesty tuohon "titteliin". Jos oikeesti haluaa pitää itseään kovana ja menestyvänä myyjänä niin lehti/vitamiini tuotteet täytyisi vaihtaa 10000€ tuotteisiin,ja näitä kun myyt kansainvälisellä tasolla niin silloin sinua voi kutsua jo menestyväksi myyjäksi.
- thousand
Juu samaa mieltä.. ei puhuta mistään suur yrityksestä silloin kun liikevaihto jää alle 10 milj. Venum Sales on vielä aikasta pieni tekijä liikevaihto ei yllä kyllä 1 miljoonaankaan.. Vielä on paljon tehtävää, että yrityksestä tulee menestyvä / menestyjä..
- Indahouse
Eikä nämä yritykset mitkä keskittyy kuluttajapuolen myyntiin (lehdet, vitamiinit, sukat, bambukalsarit, partahöylät tms) ei osaa edes myydä b2b puolen tuotteita. Koska kuluttajapuolen myynti erottuu huomattavasti yrityspuolen myynnistä. Ei kuluttajalle myydä yli 100€ tuotteita puhelimessa.. Ja nämä yritykset ei osaa myydä yli 100€ tuotteita! Se on fakta! Tsemppiä Venum, pohjalta on moni noussut! Aika vahva Finnactan toimintamalli (pyörä on jo keksitty, sitä ei voi keksiä uudelleen)!
- Anonyymi
Venumin markkinointijohtaja on LinkedInin mukaan Finnactalla töissä :D
Voi toki olla vain samanniminen..- Anonyymi
Sama ihminen;) montakohan toimitusjohtaja titteliä löytyy?Tai kuinka monta firmaa on mennyt jo nurin....kyllä mie jaksan odottaa venumi...hah...
- Anonyymi
Ei kannata missään nimessä mennä töihin sinne...Lupaillaan vaikka mitä, mutta mitään ei pidetä. Esim palkasta saa neljäsosan, kuin mitä luvattu. Pomojen pussiin ne rahat kilahtelee.
- Anonyymi
Elite sales paljon parempi!
- Anonyymi
Minulle ainakin tuli positiivisenä yllätyksenä että peruutukset alle 10 % kun monessa paikkaa lähempänä 20 %. Ei mitään huonoa sanottavaa
- Anonyymi
No puhelinmyynti on puhelinmyyntiä. Täytyy olla oikeanlainen luonne, että jaksat taivutella vanhuksia ostamaan tuotteita.
Työhaastattelussa kerrottiin, että yritys tehnyt 0.5 miltsin tuloksen viime vuonna. Liikevaihto oli sen verran tulos 14000e.
Väsyneen oloset pomot. Joillekkin homma voi sopia. Itse kieltäisin koko markkinointi muodon. Speakissa mitä luettiin oli myös puhtaita valheita. Ammattilaiset tehnyt speakin niin se pitää käyttää. - Anonyymi
Ja joensuussa konkurssi porukka pyörittää hommia. varmasti kivaa kusetusta kuten edelliset firmat. autotkin muiden nimissä
- Anonyymi
Verojen kanssa näyttää olevan ongelmia
- Anonyymi
Joo tämä firma vaihtanu jo nimeä
- Anonyymi
Mediapox :D melko suora lainaus mediapexistä
- Anonyymi
Ai onks tää konkassa? Ei vissiin kannata hakea töihin.
- Anonyymi
Ootte hauskoja veli ollut töissä pitkään ja itse alotin hetki sitten todella hyvä meininki ja kauppaa tulee
- Anonyymi
Mitä nää myy
Onko puhelimyyntii
- Anonyymi
Joo mut kuulemma maksuja rästissä, palkkoja peritään palkkasaatavista jne. Ei jatkoon!
- Anonyymi
Mihin tämä kommentti perustuu. Faktoja?
- Anonyymi
Ei työpaikkana mutta toimeksiannot sisältävät erittäin kyseenalaisten yritysten sopimusten myyntiä. Sopimuksia myydään naruttamalla ihmisiä, minkä jälkeen puhelinmyyjä kai saa provikkansa, mutta asiakas on kaulaansa myöten mudassa toimeksiantajan kanssa.
- Anonyymi
Lisäys: Minulla ei ole mitään suoraselkäistä puhelinmyyntiä vastaan. Mutta te, jotka sitä teette; tehdää se rehellisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys: Minulla ei ole mitään suoraselkäistä puhelinmyyntiä vastaan. Mutta te, jotka sitä teette; tehdää se rehellisesti.
Ei sil alalla palkkaa saa jos ei keksi omia tarinoita.
- Anonyymi
Millaisia toimeksiantoja?
- Anonyymi
Onko kukaan saanu palkkaa tästä ja jos on nii paljon tuli kuukaidessa
- Anonyymi
"Työnkuva on:
-rekrytointi
-kouluttaminen
-palavereiden suunnittelu ja toteutus
-myyntilukujen seuraaminen ja analysointi
-raportit"
Kävin työhaastattelussa.
Työnkuva oli "puhelinmyynti"- Anonyymi
Haha!!!! Ihan paras kommentti!!! Kiitos tiedosta. Venumia pursuu Te-keskuksen sivuilla ja ties missä. Avoimia työpaikkoja tarjolla. En mene. Tää tykki ampuu panoksensa muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha!!!! Ihan paras kommentti!!! Kiitos tiedosta. Venumia pursuu Te-keskuksen sivuilla ja ties missä. Avoimia työpaikkoja tarjolla. En mene. Tää tykki ampuu panoksensa muualla.
"Tää tykki ampuu panoksensa muualla."
Pornonäyttelemisestä maksetaan paremmin?
- Anonyymi
Samaa paskaa nämä kaikki on, nimi vaan muuttuu.
Joo, kyllähän Venum Sales varmaan kuulostaa hienommalta kun "paskan pakkomyyntiä puhelimen välityksellä oy".
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399