Sunnuntaina 6.9. mulle tarjosi baarin läheisyydessä konjakkia pienestä pullosta äijä, jota en ollut ennen nähnyt. Äijä oli itse aivan umpisekaisin. Otin kolme huikkaa yhteensä, jonka seurauksena taju lähti kymmeneksi minuutiksi ja jouduin sairaalaan. Pari litraa kaljaa olin juonut tätä ennen koko illan aikana, ei siitä tajunta mene.
Epäily huumaamisesta tuli kuitenkin mieleen vasta nyt, "mulle ei sovi konjakki"-itsesyytösten jälkeen, sillä kuulin, että tämä mies on vokotellut useita naispuolisia naapureitaan, ja kuulemma yritti minuakin suudella silminnäkijän mukaan sen jälkeen, kun oli juottanut konjakkia. Olisi pitänyt älytä sairaalassa pyytää, että testaavat multa kaikki mahdolliset aineet. Kuulin kuitenkin tyypin taipumuksista vasta nyt, ja nythän testaaminen on jo myöhäistä.
Seuraavana päivänä huomasin, että loput konjakista oli heitetty läheiseen roskikseen, eli ei ollut herralle itselleenkään kelvannut. Kyseessä on lihava, hyvin vaalea mies, jolla tukkaa vähänlaisesti ja muistaakseni pienet silmät. Asuu Kirkkotien uudessa kerrostalossa. Olkaa varovaisia ja pitäkää ukkoa silmällä. Mäkin olen tästä lähtien varovaisempi. Jos lähden yhdelle kaljalle, niin sitten juon sen kaljan enkä tuntemattomien pullosta.
Tyrmäystippoja Tervakoskella?!
Varoitan_vaan
1
561
Vastaukset
- Varoitan_vaan
Ei kun anteeksi 16.9. Näppäilyvirhe. Henkilö on vastikään muuttanut tänne, ehkä muuttaa pian poiskin, toivotaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503374Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5582106Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si852004Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431538- 281396
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281317KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar501244