rakastuminen

loveu

Rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen.. ihastun helposti ihmisiin, mitä minä voisin tehdä kun tunteet on niin helvetin sekaisin. en enää tiedä ketä rakastan ja ketä en

19

2189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muumimamma-69

      Ihan samanlainen tilanne minulla.Rakstan toista ja tunnen toistakin kohtaan lämpimiä tunteita.Ei haluaisi satuttaa kumpaakaan.Olen miettinyt mitä pitäs tehdä,elämä ihan helvettiä tosiaan.Ihastun myös helposti.Sun kannattaisi miettiä kumpi on heistä kuitenkin se rakkaampi,kumpi antaa enemmän kuin ottaa...mutta onnee :D

    • täälläkin.

      Aloita siitä, että rakastat pääasiassa itseäsi. Ja teet miltä tuntuu. Niin aion itse tehdä.

      • Anonyymi

        Ok mä seukkaan mut yksi ihastuttava hlö moikkaa mua niin ihanasti, on hyvännäkönen...


    • <3

      ei se ole niin helppoa kun toista en saa mielestä ja toista en halua loukata voisinpa vaan unohtaa molemmat loukkamatta heitä ja olla ihan yksin vaikka yksinkään ei tahtois olla ;(

      • joo

        mutta siinä sitten käy miten käy ;)


      • Anonyymi

        Läheiariippuvainen / ripustautuja.. hyvä kun tulee vastaan ni nostaa kytkintä heti😆
        Oot ihan paras vaihtoehto. Harmi vaan ettei sun kumppani tiedä tota. Enneku se uus tulee. Mutta siis katselet jo?


    • minä

      Mun mielestöäni kahteen ei voi olla rakastunut yhtäaikaa, jos keran noi ajattelet niin i se rakkautta tai rakastumista ole vaan ihastumista.

      • Mm63

        Samaa mieltä kuin edellinen. Rakkaus on niin kokonaisvaltainen tunne, ettei ainakaan pieneen minuuni mahdu kuin yksi. Jotenkin tuntuu, että ehkä alkuperäinen on kokenut juuri noita nuoruuden ihastuksia, joita tulee ja menee.


    • neitokainen

      Kuulostaapa tutulta! Seurustelen onnellisesti, ja rakastan miestäni. Mutta. En saa erästä toista mielestäni. Haluaisin puhua hänelle, kuulla häntä, olla kainalossa, sylissä, muutakin. Enemmänkin. Silti en tosiaankaan olisi valmis unohtamaan ja loukkaamaan nykyistä kultaani. Hän ei ole loukkausteni arvoinen. Kunpa osaisin neuvoa sinua, silloin oma tilnateenikin selviäisi!

    • viisauden sanoja

      Rakastuminen/ihastuminen, kumpi vaan halutaan sanoa missäkin tapauksessa on aivan mahtava fiilis, upeampaakin upea tunne. Mutta se sekoittaa pään. Jonkun kanssa on koettu hetken (tai vähän kauemminkin) suurta huumaa, joka on sadunomaista, suurta ja mahtavaa, ihmeellisempää, kuin kenenkään toisen kanssa siihen asti koettu juttu.

      Juu ja sitten tiet eroaa ja se kaikki on jäänyt kesken, joutumatta koskaan arjen harmaaseen kosketukseen, joka onkin sitä todellista elämää, jossa me oikeasti eletään.

      Sitten joka aamu sitä herää sen arkisen tyypin vierestä, jonka naama vähintään jurppii ja joka vaikka pieraisee vessassa niin että koko talo tärähtää.. jaaaaak!!! Mutta ah, olipas sen toisen kanssa niin ihanat ikimuistoiset hetket, trallalaa; sen täytyi olla ihmeellisempää kuin tämän saman puutuuneen arjen nuuduttaman jästipään, joka raapii taas päätään ja ryystää aamumuroja elähtäneissä kalsareissaan.

      Näin se menee rakkaat kanssasisaret, kuin veljetkin ja todellisuudessa tarve on vain pitää yllä sitä tunnetta, jonka silloin koki. Ja se tunne on olemassa ikuisesti: sinun päässäsi!!

      Toinen sai sen sinussa aikaan ja siksi kaipaat sitä ihmistä. Häntä, joka kaivoi sinusta esiin jotain mahtavaa, ainutlaatuista. Hänen hymynsä, hänen mieleenpainuvat silmänsä..

      Kulta pieni: se olet sinä, joka tunsi ne tunteet. Se olet sinä, joka oli onnellinen ja ihastuksen höyryissä. Se olit sinä, joka loi ne kaikki ihanat mielikuvat siitä, mitä se kaikki OLISI voinut olla. Kaikki ne ihanat kuumat tunteet ovat sinussa!

      Nykypäivänä mikään ei todellakaan riitä, elämän tarttis aina olla jotain suurempaa ja ihmeellisempää ja vaikka mitä ja HETI! Rakastumisen tuoma huuma on ylitsevuotava ja sen sisältä on vaikea nähdä ulos, saatika ajatella järkevästi.. I know.

      Turhaa tässä saarnaan, rakkauden sisältä on todella lähes mahdotonta nähdä ulos.. Mutta ulkoa päin.. No, elämä on kenties "ei-niin-euforista", mutta omituisen selkeää ja puhdasta, olo on vapaampi kuin koskaan.

      Humalassa on hauskaa, mutta selvänä järki kulkee paremmin ja on kontrollista itsestään paremmin kuin kännissä. Sitä vaan ei humalassa hiffaa, kun on niin kivaa..

      Monet onkin alkoholisteja sitä ymmärtämättä, tai sitä tietoisesti myöntämättä.

      Have a glass of love my friend!
      Or just enjoy life the way it is.. if you can.

      • neitokainen

        Aivan uskomaton kirjoitus!

        Juuri noin se on. Itse olen usein miettinyt sitä, että koska en ole tavallista arkea sen "toisen" kanssa viettänyt, en voi tietää todellisia tunteitanikaan. Päässäni on jopa kauhukuvia siitä, millaista yhteinen arkemme todella voisi olla. Satunnaiset viikonlopun vietot, ja lemmenyöt olisivat varmasti pidemmän päälle kaukana elämästämme, ja viettäisin enemmän aikaa yksin kodissamme kuin yhdessä hänen kanssaan.

        Joka tapauksessa, melkeinpä tekisi mieli tulostaa tuo kirjoitus, jotta voisin muistutella itseäni todellisuudesta aina aika ajoin, jos mieli ja muistot alkaa liikaa myllätä päässä ja sydämessä.

        Kiitos!


      • löövmachine
        neitokainen kirjoitti:

        Aivan uskomaton kirjoitus!

        Juuri noin se on. Itse olen usein miettinyt sitä, että koska en ole tavallista arkea sen "toisen" kanssa viettänyt, en voi tietää todellisia tunteitanikaan. Päässäni on jopa kauhukuvia siitä, millaista yhteinen arkemme todella voisi olla. Satunnaiset viikonlopun vietot, ja lemmenyöt olisivat varmasti pidemmän päälle kaukana elämästämme, ja viettäisin enemmän aikaa yksin kodissamme kuin yhdessä hänen kanssaan.

        Joka tapauksessa, melkeinpä tekisi mieli tulostaa tuo kirjoitus, jotta voisin muistutella itseäni todellisuudesta aina aika ajoin, jos mieli ja muistot alkaa liikaa myllätä päässä ja sydämessä.

        Kiitos!

        Hieman innostuin eilen illalla kirjoittelemaan ja se oli sen verran hauskaa, että hommasin itselleni oman nimimerkinkin ;)

        Mutta noin se vaan menee, kaikki on loppu viimeksi kiinni siitä osaako oikeasti ottaa elämän vastaan sellaisena kuin se on, vai haluaako uskotella itselleen rakkauden suurta myyttiä ja sitä, että joku toinen tulee ja vie sen arjen joka päiväisen harmauden tullessaan. Laitetaan paljon odotuksia toisen harteille. Aluksi ehkä omalle puolisolle ja kun hänen tavallisuuteensa rakkauden huuman jälkeen petytään, lähtee romanttiset ajatukset, toiveet ja haaveet taas toisaalle. Ei oteta omaa vastuuta parisuhteen ylläpidosta, vaan eletään ihanissa unelmissa. Ollaan ahneita ja halutaan elää vain siinä upeassa tunteessa.

        Elämä on tosiasiassa tylsää arkea, välillä vieläkin tylsempää, mutta kun rinnalla on joku kiva tyyppi jakamassa sen sun kanssas, se on hetkittäin tosi hyvääkin ja jopa sitä huumaa voi löytää uudestaan.

        Onnellisten pitkien parisuhteiden salaisuus löytyy pitkälti sieltä korvien välistä.


      • Mm63

        Olisipa oikea elämä noin yksinkertaista! Noilla sanoilla, vaikka niissä onkin joskus vinha perä, myös todistellaan itselle, että kannattaa roikkua liitossa, joka ei toimi. Siinä on eroa ja onnea sille joka tuon eron näkee itse.

        Kirjoitin tähän pitkän pätkän omia kokemuksia, jotka poistin. Yhteenvetona: älkää pettäkö itseänne - kumpaankaan suuntaan. Liitto, joka on pitkään ollut kuollut, ei herää ensiviikolla eikä ensi kuussa. Liitto jota pidetään kasassa vain lasten takia ei ole lapsille hyvä paikka kasvaa.


      • löövmachine
        Mm63 kirjoitti:

        Olisipa oikea elämä noin yksinkertaista! Noilla sanoilla, vaikka niissä onkin joskus vinha perä, myös todistellaan itselle, että kannattaa roikkua liitossa, joka ei toimi. Siinä on eroa ja onnea sille joka tuon eron näkee itse.

        Kirjoitin tähän pitkän pätkän omia kokemuksia, jotka poistin. Yhteenvetona: älkää pettäkö itseänne - kumpaankaan suuntaan. Liitto, joka on pitkään ollut kuollut, ei herää ensiviikolla eikä ensi kuussa. Liitto jota pidetään kasassa vain lasten takia ei ole lapsille hyvä paikka kasvaa.

        Ei tietenkään elämä ole niin yksinkertaista!! Hyvät pietarsaaren harvinaiset hyönteiset sentään, tarkoitukseni ei ole alkuunkaan kuulostaa siltä, että asiat todellakin olisivat niin yksikertaisia!

        Ei. Mutta olen sitä mieltä, että ennen kuin suhde pistetään lopullisesti silppuriin, kannattaa aivan ehdottomasti vielä kokeilla, josko kyseessä on vain kriisi tai jokin vastaava hetkellinen jääkausi.

        Olen myös sitä mieltä, että joissain tapauksissa hyvä suhde pistetään poikki ennen kuin ollaan otettu selvää mitä parannuskeinoja oltaisiin vielä voitu käyttää. Toki myös iällä on merkityksensä näissä jutuissa, nuorena ei tarvitsekaan sitoutua lopuksi elämäksi jne.

        Jokaisessa suhteessa tulee kulmakivensä, aivan varmasti. Toiset luovuttavat helpommin kuin toiset ja joissain tapauksissa hyväkin niin. Ei toki suhteessa kannata väkisin roikkua, mutta ei myöskään luovuttaa ensimmäisten vastoinkäymisten tullessa vastaan.

        Ei ole oikeaa tai väärää neuvoa esim. tähän tilanteeseen, josta minä tietäisin sanoa mikä on parhaaksi. Annoin oman neuvoni, miten asiaa voi yhdeltä kantilta katsoa, mutta totuushan on siinä, että vain nämä kaksi suhteessa olevaa ihmistä tietävät mitä heidän tapauksessaan tulee tehdä.


      • löövmachine
        löövmachine kirjoitti:

        Ei tietenkään elämä ole niin yksinkertaista!! Hyvät pietarsaaren harvinaiset hyönteiset sentään, tarkoitukseni ei ole alkuunkaan kuulostaa siltä, että asiat todellakin olisivat niin yksikertaisia!

        Ei. Mutta olen sitä mieltä, että ennen kuin suhde pistetään lopullisesti silppuriin, kannattaa aivan ehdottomasti vielä kokeilla, josko kyseessä on vain kriisi tai jokin vastaava hetkellinen jääkausi.

        Olen myös sitä mieltä, että joissain tapauksissa hyvä suhde pistetään poikki ennen kuin ollaan otettu selvää mitä parannuskeinoja oltaisiin vielä voitu käyttää. Toki myös iällä on merkityksensä näissä jutuissa, nuorena ei tarvitsekaan sitoutua lopuksi elämäksi jne.

        Jokaisessa suhteessa tulee kulmakivensä, aivan varmasti. Toiset luovuttavat helpommin kuin toiset ja joissain tapauksissa hyväkin niin. Ei toki suhteessa kannata väkisin roikkua, mutta ei myöskään luovuttaa ensimmäisten vastoinkäymisten tullessa vastaan.

        Ei ole oikeaa tai väärää neuvoa esim. tähän tilanteeseen, josta minä tietäisin sanoa mikä on parhaaksi. Annoin oman neuvoni, miten asiaa voi yhdeltä kantilta katsoa, mutta totuushan on siinä, että vain nämä kaksi suhteessa olevaa ihmistä tietävät mitä heidän tapauksessaan tulee tehdä.

        Nerothan ovat hieman sekopäisiä, eikö se niin mene.. ;)

        Meni viestit sekaisin... Nopeasti katsoin että olit vastannut erääseen toiseen kirjoitukseeni..

        Mutta sama tosin pätee tähänkin kirjoitukseen:
        I don't have all the answers, vain hajatelmia siellä täällä.


      • löövmachine
        löövmachine kirjoitti:

        Nerothan ovat hieman sekopäisiä, eikö se niin mene.. ;)

        Meni viestit sekaisin... Nopeasti katsoin että olit vastannut erääseen toiseen kirjoitukseeni..

        Mutta sama tosin pätee tähänkin kirjoitukseen:
        I don't have all the answers, vain hajatelmia siellä täällä.

        "...I'm just a löööövmachine...yeah..." ;)


    • Anonyymi

      Kyllä sinä tiedät, sulla on vaan taipumus ihastukseen, ei niinkään sitoutumiseen... sitoutuminen on ihanaa kun sen oikein oivaltaa... se on se on se on tehtävä selväksi itselle haluaako sekoilla vai olla yhden kanssa... tiedän tämän, olin 49 v saman kanssa

      • Anonyymi

        Oletko vielä edes 49 vuotias iältäsi mies, lähellä taidat olla, kertomasi mukaan. Puhut keksittyjä tarinoita suurin osa!


    • Anonyymi

      Sekin on kurjaa, että rakastuu harvoin, mutta niin tulisesti, että se kestää monta monta vuotta, vaikka vastakaikua rakkaudelle ei saisikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe