Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pattayan matkailijoiden tärkein puheenaihe.

DingDong2010

Rakkaiden Pattayan machohöpöjen jokapäivän puheenaihe on alla ja antaa ainakin minun ymmärtää, että........ Tämä on vain minun mielipiteeni.

Näyttää juu taas nääs, nääs, jotta Sensei on haastanut verta nenästään Ninjalle....
Ja Ninja on pyyhkinyt Senseillä hellästi tatamia.....
Sensei ite aloittaa lällättämään....ja sit kun saa vähän käkättimeensä...
Ni jo heti itkua tuhertaen luikkii NumBan hameen alle karkuun....
Äiti, äiti, äiti... Pojut kiusaa!....

7

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VittuMikäIdiootti

      Väkivallan ammattilainen snagarijonossa !!!

      Mitä tarkoittaa ammattilainen ???

      Mitä tarkoittaa kuumakalle ???

      Eikös asia ole niin että jos on noita kumpaakin ja vielä sairastaa paniikkihäiriötä, niin on vaaraksi itselleen ja ympäristölleen ???

      Montako pahoinpitelytuomiota katsotaan normaaliksi ???

      Tuo kaveri on häpeäksi jokaiselle taistelulajille joita hehkuttaa, siis juuri sellainen tyyppi joita missään tapauksessa ei tahdota esikuvaksi, pohjasakkaa.

      • GrillinPomo

        Budolajeihin eivät siis kuulu esim. tae kwon do, hapkido, kickboxing tai indonesialainen Pentjak Silat.

        Budo on tie, jota kulkien pyritään parantamaan ihmisarvoa.
        Eli sen tarkoituksena on kehittää sielua.
        Budon ja urheilun ero on se, että budo ei ole ainoastaan dojolla harjoiteltavia tekniikoita, vaan siihen sisältyy myös moraali.
        Siten budo toimii kaikilla elämän osa-alueilla, myös nakkijonoissa Savon sydämessä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1847
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1575
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 63
      1415
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      93
      1336
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe