Selasin erään kauppakeskuksen tarjouslehtistä ja löysin tarjouksen jossa tarjotaan kainaloiden sokerointia hintaan 18 euroa. Normaalihinta on 28 euroa. Ihan kiva alennus mutta mistä on kysymys ????. Mulla on kaapissa sokeria pussissa ja kainalot olemassa. Eikö kannattaisi tehdä operaatio itse ?
Kuka viitsii kommentoida ??????????????
7
232
Vastaukset
- Se.vähäkin.käyttöön
Olen myös nähnyt mainoksia ja miettinyt mitähän tuo homma lienee. Jotain mömmöä laitetaan kainaloon ja sitten karvat irtoavat tai repäistään irti. Jos joku antaisi litkua ilmaiseksi niin voisin kokeilla, mutta palvelua en lähde ottamaan. 18 € on tosi paljon, kun karvat kasvavat muutamassa päivässä. Käyn saleilla ja viileintä on pitää toppityyppistä puseroa. Vetaisen sellaisella reilu 40 vuotta sitten ostetulle kaksiteräisellä hännästävedettävällä, se jäi exästä jäljelle parikymmentä vuotta sitten.
- Imelyyden-ihme
Etenkin jos käyttää älypuhelinta kuumemittarina, kainalossa,
kannattaa sokeroida kainalokarvat ja yrittää nyppiä pois.
Koska kainalokarvoitus saattaa hämätä kuumeen olemassaoloa, eli estää todellisen näyn.
Itse sokeroinnista en tiedä, mutta eikö saman asian aja harmaa ilmastointiteippi,
jota jeesus -ja roudarinteipiksikin kutsutaan.
Sitä kainaloihin ja kiskaisee kerralla tuppoineen päivineen.
Pienen kirpaisun lievitteeksi voi laittaa hunajaa. Ehkä kainalokarvojen pois repäiseminen sokeroinnin jälkeen jonkin kuitukankaan avulla, voi tuntua melko epämiellyttävältä. Sääriäni on joskus sokeroitu, kun karvoja kasvoi vähän nykyistä runsaammin. Kainaloita en ehkä haluaisi sokeroitavan, mieluummin voisin vaikkapa ajella partakoneella karvat pois sieltä.
En muista, mitä lisäaineita sokeriin laitetaan, kun sitä sulatetaan. Kuumaa sokeria ei luonnollisesti pidä levittää paljaalle iholle. Menetelmä ei ole minun mielestäni yhtään hassumpi esim. säärikarvojen poistamiseen.- Se.vähäkin.käyttöön
Höh, teipeistä ei ole tässä tapauksessa mihinkään, räväkämmät pitää olla kiinnitykset, ennen kuin repäisyllä karvat irtoo.
Niinpä.
Aika karvainen on kysymyksesi.
Etsihän googlesta myös karva-imu.
Rasva-imukin johtuu liika-kasvusta.
-
Miten kukin karvansa näkee.
Rasva-imukin johtuu liika-kasvusta.
Minä en ole linkkiä laittanut.
H.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514