Kuka viitsii kommentoida ??????????????

kainalotkuntoon

Selasin erään kauppakeskuksen tarjouslehtistä ja löysin tarjouksen jossa tarjotaan kainaloiden sokerointia hintaan 18 euroa. Normaalihinta on 28 euroa. Ihan kiva alennus mutta mistä on kysymys ????. Mulla on kaapissa sokeria pussissa ja kainalot olemassa. Eikö kannattaisi tehdä operaatio itse ?

7

232

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se.vähäkin.käyttöön

Olen myös nähnyt mainoksia ja miettinyt mitähän tuo homma lienee. Jotain mömmöä laitetaan kainaloon ja sitten karvat irtoavat tai repäistään irti. Jos joku antaisi litkua ilmaiseksi niin voisin kokeilla, mutta palvelua en lähde ottamaan. 18 € on tosi paljon, kun karvat kasvavat muutamassa päivässä. Käyn saleilla ja viileintä on pitää toppityyppistä puseroa. Vetaisen sellaisella reilu 40 vuotta sitten ostetulle kaksiteräisellä hännästävedettävällä, se jäi exästä jäljelle parikymmentä vuotta sitten.

• Imelyyden-ihme

Etenkin jos käyttää älypuhelinta kuumemittarina, kainalossa,
      kannattaa sokeroida kainalokarvat ja yrittää nyppiä pois.
      Koska kainalokarvoitus saattaa hämätä kuumeen olemassaoloa, eli estää todellisen näyn.

Itse sokeroinnista en tiedä, mutta eikö saman asian aja harmaa ilmastointiteippi,
      jota jeesus -ja roudarinteipiksikin kutsutaan.
      Sitä kainaloihin ja kiskaisee kerralla tuppoineen päivineen.
      Pienen kirpaisun lievitteeksi voi laittaa hunajaa.

• Ehkä kainalokarvojen pois repäiseminen sokeroinnin jälkeen jonkin kuitukankaan avulla, voi tuntua melko epämiellyttävältä. Sääriäni on joskus sokeroitu, kun karvoja kasvoi vähän nykyistä runsaammin. Kainaloita en ehkä haluaisi sokeroitavan, mieluummin voisin vaikkapa ajella partakoneella karvat pois sieltä.

En muista, mitä lisäaineita sokeriin laitetaan, kun sitä sulatetaan. Kuumaa sokeria ei luonnollisesti pidä levittää paljaalle iholle. Menetelmä ei ole minun mielestäni yhtään hassumpi esim. säärikarvojen poistamiseen.

• Se.vähäkin.käyttöön

Höh, teipeistä ei ole tässä tapauksessa mihinkään, räväkämmät pitää olla kiinnitykset, ennen kuin repäisyllä karvat irtoo.

• Niinpä.
      Aika karvainen on kysymyksesi.
      Etsihän googlesta myös karva-imu.
      Rasva-imukin johtuu liika-kasvusta.
      -
      Miten kukin karvansa näkee.
      Rasva-imukin johtuu liika-kasvusta.
      Minä en ole linkkiä laittanut.

H.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      460
      943
    2. 57
      608
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      583
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      548
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      232
      524
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      72
      477
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      456
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      93
      451
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      430
    Aihe