kun sä oot niin pieni, että sinun rinnalla tunnen itseni jättiläiseksi/norsuksi vaikka suht pieni ihminen olen itsekin, mutta ehkä se on kestettävissä ;P
Yks pieni "vika" sussa kyllä on
22
1087
Vastaukset
Ei se vika ole vain ominaisuus. :D
- SnowRose
Kätevästi murjot ominaisuudellas vaikka autonki. Ja posliinikaupasta ei täl kertaa viel mainita. ;)
Hän (mies) on pitkä, minä en. Mutta onneks kaljakori on jo keksitty. Sillä ylettää. :)
Ps. Laitatko sitte jonku tuomaan... :D - suloistakyllämuutoin
Ei olekaan vika, siksi se onkin lainausmerkeissä.
SnowRose kirjoitti:
Kätevästi murjot ominaisuudellas vaikka autonki. Ja posliinikaupasta ei täl kertaa viel mainita. ;)
Hän (mies) on pitkä, minä en. Mutta onneks kaljakori on jo keksitty. Sillä ylettää. :)
Ps. Laitatko sitte jonku tuomaan... :DPosliinikauppaan särkemään kaikki ;D
Njoo jotain jalkojen alle niin kyllä ylettää.- ihastutaantyttöihin
Hmm... et ole aina norsu tai sellainen olet vain kaunis vanha nainen :D
...minun työtehtävätkin ... saataNAN hiljaa aika lusmu BMW tuollainen 635... huonot tehot... huono auto kuten joku Z4 samaten paskaa...
Mutta niin todellakin pidän jostain vartijatytöstä, joskus harvoin häntä näen, monestikin voin ihastua naisiin. ihastutaantyttöihin kirjoitti:
Hmm... et ole aina norsu tai sellainen olet vain kaunis vanha nainen :D
...minun työtehtävätkin ... saataNAN hiljaa aika lusmu BMW tuollainen 635... huonot tehot... huono auto kuten joku Z4 samaten paskaa...
Mutta niin todellakin pidän jostain vartijatytöstä, joskus harvoin häntä näen, monestikin voin ihastua naisiin.Vanha nainen :D
Mikä on sun mielestä vanha nainen?
Availeppa mulle hieman.
Bemari ihmisiä?
Ootkos nyt mies vaiko nainen?
Kun saa käsityksen että olet nainen.
- Hahahahaha
hauska!
- Söpönainen
kyl.
- pitkäsäärinenn
Onpa söpö aloitus. Ei voi muuta sanoa. Arvatkaas kuulkaas kuinka kivaa on kuulla kommentteja vaikka ihan ventovieraalta, että miten sulla voi olla noin pitkät jalat ym. Ulkonäkökiusaamista yhtälailla kuin joillekin lihavaksi haukkumista ym. Onneksi nykypäivän mittapuulla en edes ole kovin pitkä. Toinen tyttäreni on selkeästi minua lyhyempi ja toinen minua pidempi ja tosi hoikka. Mutta kyllä itellä oli pitkäänkin niin, että halusin pukeutua mahdollisimman huomaamattomasti ja esim.korkokenkiä en viitsinyt käyttää. Nykyään puen niknkuin tykkään, tosin viimeisen kommentin pituudesta sain muistaakseni viime vuonna.
- bellaluna
sittenhän meitä on 2 helmeä <3
- oisitpahelmenimun
ehkä, kentietää <3 <3
- bellaluna
olisi ihanaa jos voisimme kasvaa samassa simpukassa,yhdessä <3 <3
- muttatuskinkuitenkaa
sitä minäkin toivoisin jos olisit juuri hän <3
- Vanhajaväsynyt
Niin vaikka olen elänyt 10 viisasta vuotta kauemmin kuin sinä
- näytät20vuotiaalta
Ai oletko muka, en kyllä usko :D
- jokuraja
No en naisen takia ainakaan rupee lihottamaan.
- mielikuvitusjyllää
Joo tuli todettua että kun näitä nuorten naisten asioita itse alat ajattelemaan, ja sitten... mitähän tuokin tarkoittaa... ei riitä pohdintaan ehkä aspiriinikaan jotta poistaisi päänsäryn kaikesta ihmeellisestä ajattelusta :D
- senkinedestä
Sinun näkökannalta ei muuta ole koskaan ollutkaan kuin pelkkiä vikoja ja voit tunkea roskikseen mun puolesta ne ainaiset analyysisi kun et ikinä halunnut tutustua oikeasti mutta juoruja piti levittää
- nyteikyllätäsmää
ei tää sulle ollut.
- korkeatkipunapit
Menepä sitten lääkärille syystä: on tullut luettua liikaa nuorten naisten ajatuksia ja aspiriinikaan ei auta enää ajatuksissani.
Lääkäri määräisi jotain korkeampaa kipulääkettä kuten jotain fenyylibarbitaalia jos Aspiriini ei auta. - onneksilomiatöistänyt
Tuo nainen "ainanorsu" kirjoitti jotain josta päättelin että hänellä on masentunut olotila.
- Pitäisiköhän yrittää auttaa kirjoittamalla jotain; kun todellakaan se ei ole ulkonäöstä kiinni se ihmisen luonne. Mutta jos haluaisi parantaa omaa kehoaan, voisin ehkä auttaa mutta tuollainen on tarpeetonta kun "ainanorsu" on liian kaunis muutenkin jo.- kolaola
turhaan omia trollejasi lohduttelet, voihan ainanorsu venyä iltapäivän aikana vaikka hoikaksi kaksimetriseksi tai sitten vaan viet niitä avattariasi tyytyväisenä lenkille kunhan ei pyöräilemään nyt sentään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070