Naiselle hyvää iltaa ja yötä! 🤗 Halit ...
Hei ja iltaa Neidille!
15
361
Vastaukset
Jos ei iltaa toivotukset kelpaa niin..
Hyvää huomenta naisen perjantai aamuun! 🤗 Halit ...Kiitos!
Kyllä kelpaavat kaikki toivotukset, jotka tuovat hyvää mieltä yksinäiseen sydämeen. Eilen oli raskas päivä, kun saattelin hyvän ystäväni hautaan. Nyt aamuaurinko lämmittää surullista mieltä. Näyttää tulevan hyvä päivä pihatöihin ja metsälenkkiin. Kaunis syksyn luonto hoitaa surullista mieltä ja selkiyttää ajatuksia.
Toivotan sinulle kaikkea hyvää päivääsi!Dna-nainen kirjoitti:
Kiitos!
Kyllä kelpaavat kaikki toivotukset, jotka tuovat hyvää mieltä yksinäiseen sydämeen. Eilen oli raskas päivä, kun saattelin hyvän ystäväni hautaan. Nyt aamuaurinko lämmittää surullista mieltä. Näyttää tulevan hyvä päivä pihatöihin ja metsälenkkiin. Kaunis syksyn luonto hoitaa surullista mieltä ja selkiyttää ajatuksia.
Toivotan sinulle kaikkea hyvää päivääsi!Xna-naiselle hyvää iltaa! :)
- HänelleTeelle
Hyvää huomenta ja reipasta päivää sinulle! 🤗
- kiukkuinennainen
Pahaa huomenta :( jos olet eräs
- katkeraex
Jaha, oletko kuokan kyntämä?
- muutenvaasuututta
katkeraex kirjoitti:
Jaha, oletko kuokan kyntämä?
En todellakaan
- kyntänyt
Kuokka on monta vakoa.
- pelimiesvapaalla
Juu semmoinen käsitys mulla on tullut vaikka on hiljainen mutta kännissä on helppo iskeä naisia
- aitoriitta
Huomenta. Eilen kirjoittelin aika paljon mutta seuraavien päivien aikana olen pitkiä päiviä töissä. En kirjoittele. Älä ihmettele.
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka ....moiiiii....
En taaskaan nähnyt..kirjoituksii....
Varmaankin johtui siitä et puhelin johdon pääs....katoin telkuu...
Huomenta ..vähän levoton yö..valoineen..mut nukuin...
Tänään kauppaan ...pelit..jos onni olis suosiollinen...
Täytyy Kuokka..sanoo et sulla..kyl kauhee kuva kaupunki elämisestä....
Näkee täälkin luontoo....jopa ketut kulkee talon nurkil..puput...oravat...
Ain sydän syrjällään etteivät jäis autojen alle..jotkut pysähtyy..hyvä...ettei ehdoin tahdoin tapa elukkaa...
Ranta täynnä hanhia...muuten ihan kivoja mut kakkaavat paljon..ei kiva....
No ne kapakat ..on..mut niis ei tarvii käydä....
Kyl se viina virtaa täs talon reunalkin...et sillai...
Muuten tääl rauhallista....
Tää kyl pieni kiva kaupunki..
Kivoja tunteja sulle...Tsau Beibi...🐝👁👁👣🌷🌹🐇🐇🐛🐜😂👅 - SnowRose
"Huomenta"!
Kyllä kelpaa. Jäi vaan ne ilta-askareetkin kesken, ku nukahdin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283133Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2813002Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin81990- 2411729
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61520- 751311
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2131311Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi361114Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091