Päiväkodit poistuvat Messiaan ajassa

harriveijonen

EN KIRJOITA IHMISILLE MIELIKSI

Lukijani ovat varmasti huomanneet, etten kirjoita ihmisille mieliksi. Palautekin on ollut sen mukaista. Äsken joku kommentoi "Varhaiskasvatus on huijausta" kirjaani "Kuinka olet huijannut?"

Vastustus tuntuu vain kasvavan uskovaistenkin joukosta tosin paljon on ystävällisesti suhtautuviakin. Kirjassa totean tylysti, että kun valerauha tulee lasten vihaajat menevät manan majoille. Uskon, että joukossa on heitäkin, jotka ovat luulleet olevansa uskovaisia, mutteivät kuitenkaan ole antaneet mielensä muuttua Jumalan tahdon mukaiseksi.

VALTIONVARAINMINISTERIKSI ILMAN ÄÄNESTYSTÄ

Jos siis tulen valtionvarainministeriksi Messiaan ajassa, en tule valituksi vaaleilla ihmisten suosion mukaan vaan sillä perusteella, että opetin oikein Jeesuksen paluusta. Seurakunta kuuluu jo nyt Jumalan valtakuntaan ja joukossamme asioiden pitäisi tapahtua teokratian, Jumalan vallan eikä demokratian mukaan. En ole saanut suosiota kristillisdemokraattienkaan taholta. He ovat mukana tämän maailman poliittisessa pelissä ja Jumalan ajatukset ovat käyneet heille vieraammiksi. Paraskin puolue vieroksuu opetustani siitä, että päivähoitolaitokset pitäisi hävittää. Ja kun ne tulevassa sodassa tuhoutuvatkin, ei niitä enää uudelleen rakenneta. Kodit ovat olemassa tai rakennetaan uudelleen ja niissä myös pikkulapset hoidetaan ellei toisen vanhemman toimesta niin sitten hoitaja kotona tai hyvässä perhepäivähoidossa.

PERHEPÄIVÄHOITO

Jotkut ovat valmiita sanomaan, ettei kukaan halua perhepäivähoitajaksi. Vaimoni ja minä olemme molemmat toimineet myös perhepäivähoitajina, vaikka koulutuksemme onkin lastenhoitaja ja lastentarhanopettaja. Kyllä ihmiset haluavat perhepäivähoitajaksi kunhan heille maksetaan lastenhoitajan palkkaa eikä palkkaa pienennetä jos joku lapsista ei saavu hoitoon. On sekin niin väärin eihän päiväkodinkaan työntekijöiltä pienennetä palkkaa jos jotkut lapset ovat poissa.

HOITAJA KOTIIN

Paras päivähoitomuoto jos kotihoidosta ei käytetä sitä nimeä on hoitaja kotiin. Vaimoni toimi ennen opiskeluaan erään lastenlääkärin pojan kotihoitajana ja hoiti siinä samalla hieman kotiakin. Toki palkka oli pieni, mutta vaimo sai hyvät paperit hakiessaan lastenhoitajakouluun.

Nykyisin on kansalle tehty oikein vastenmielisyys hoitajalle kotiin ja samalla ehkä myös kotiapulaiseksi. Kaikki työ on arvokasta ja hoitajia kotiin tulee taas olemaan Messiaan hallitessa.

KOTIHOITO

Oma lukunsa on kotihoito, joka aina on parasta, jos siihen on mahdollisuus niin taloudellisesti kuin muutenkin. Vaimoni ryhtyi aamulehden jakajaksi, jotta pystyi hoitamaan lapset itse päivisin. Eipä Messiaan ajassa ole niitäkään, jotka inhoavat hoitaa pikkulapsiaan itse kotona. Vastustakaa minua, jos haluatte vihan aikaan! http://wwnet.fi/users/veijone/

PALAUTE

Virve Lindström: Mikään ei ole raastavampaa kuin kuunnella oman lapsen huutoa "äitiiiii..." kun jättää hänet päiväkotiin. Siinä itkua saa nieleskellä töissä. Tai kun lapsi jää apaattisen surumielisenä katsomaan perääsi... Silloin ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin käydä töissä, koska tämä yhteiskunta ei tue perheitä että kotona olo olisi oikeasti vaihtoehto.

September 18, 2018 Syyskuun 18. 2018

Harri Veijosen uutuuskirja

VARHAISKASVATUS ON HUIJAUSTA

VARHAISKASVATUS ON HUIJAUSTA - LASTENTARHANOPETTAJA HARRI VEIJONEN
Nid. 30 sivua. 7 euroa kuluineen. Seurakuntalaisille (Sinulle) ILMAINEN paitsi toimituskuluina 3,90 laskuun. [email protected]

Lastentarhanopettaja Harri Veijosen puheenvuoro varhaiskasvatuksesta. Mikä lopunajan ilmiö tämä todellisuudessa on? Onko se pahan yhteiskunnan viimeisiä jumalattomia tekoja? Veijonen paljastaa varhaiskasvatuksen huijaukseksi. Tämä on suurelta yleisöltä salattu asia. Kukaan ei enää ajattele lasten parasta. Varhaiskasvatusta tulee arvostaa kunhan sillä tarkoitetaan lasten ja heidän vanhempiensa yhteistä kasvamista eikä lasten riistoa päivähoitolaitokseen. Veijonen ei kiellä päivähoitoa vaan tarjoaa päiväkotia parempia vaihtoehtoja kuten hoitaja kotiin ja hyvä perhepäivähoito. Alle 3-vuotiaan vieminen päiväkotiin 9 tunniksi on lasten pahoinpitelyä. Toivottavasti tämä asiantuntijan kannanotto saa lukijankin ajattelemaan asioita tarkemmin ja lasten edun mukaisesti.

VASTUSTAMANI JEESUKSEN SANA

Matteus 24:45-46 kertoo, että henkilö joka jakaa Herramme tulee ruokaa oikeaan aikaan tulee Kristuksen koko omaisuuden hoitajaksi. Siitä olen vetänyt johtopäätöksen, että tulisin vielä valtionvarainministeriksi Messiaan Kuningaskunnassa.

Juuri kirjoittamastani "Varhaiskasvatus on huijausta" kirjasta huomaan, että olen jo ottanut tehtävän ehkä liiankin vakavasti. En lupaa valtion tukea pikkulasten hoitoon olipa kysymys sitten laitospäivähoidosta tai kotihoidosta. Oikeastaan jäi kertomatta, että lapsilisiä olen valmis korottamaan niin että joillekin tulee mahdollisuus palkata sillä hoitaja kotiin, jota pidän parhaimpana päivähoitomuotona ellei oma vanhempi voi lastaan kotona hoitaa.

A

0

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
        10651
      2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
        Jämsä
        10
        3319
      3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
        Maailman menoa
        228
        2230
      4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
        Joensuu
        23
        2043
      5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
        Jämsä
        2
        1442
      6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
        Ikävä
        49
        1154
      7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
        Ikävä
        72
        1140
      8. 176
        1034
      9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
        Ikävä
        59
        999
      10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
        Sinkut
        77
        959
      Aihe