Varokaa Rainbown kissanhiekkaa

kis kis

Ostin eilen olosuhteiden pakosta Rainbown Kevyt Kissanhiekkaa. Pienijakoista, ruskehtavan oranssia.
Nyt kaikkien laatikolla käyneiden kissojen valkoiset tassut ovat oranssinruskeat!!!!

Kamalaa hiekkaa!

Toivottavasti väri ei ole myrkyllistä! En olisi moista roskaa ostanut jos minulla olisi ollut rahaa parempaan. Tilipäivään asti on silti sinniteltävä tällä hiekalla. Onneksi kissanruokaa on riittävästi.

Kuinka tuollaista roskaa saa edes myydä?? Pussissa ei missään varoitetan hiekan värjäävän kissan tassuja!!!! Törkeää myydä moista paskaa!

14

2907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satru

      Anna ihmeessä palautetta epäkelvosta tuotteesta. Mielestäni ovat vähintään vastuullisia tuollaisen jollain tavalla korvaamaan. Ties vaikka värjäisi tassujen kautta asuntoakin..

    • JuuLia

      Itselläkin huonoja kokemuksia kyseisestä hiekasta. Ei värjännyt tassuja mutta haisi ihan sairaan pahalta! Koko kämppä lemusi rappukäytävää myöten joltain ihan ällöttävältä sanoinkuvaamattomalta aineelta. Mieluummin haistelen kissanjätöksiä kuin mokomaa mössöä! Tee reklamaatio ihmeessä!

    • joo

      Väri voi sotkea paikkoja, mutta ei liene myrkyllistä. Punaista hiekkaa on luonnossa. Terra cottahan on tuttu juttu maantiedon tunneilta.

      Mutta hiekka oli kyllä käyttökelvotonta pölyämisen vuoksi! Niin, ja mitähän se kevyt tarkoitti?

    • samaa?

      Onko tämä sitä valkoisessa pussissa?
      Siitä valkopussisesta meillä on ainakin tykätty. On se jotain punertavaa kanssa. Välillä sitä ei ollut saatavilla meilläpäin, mutta minä kyselin suoraan keskusvarastolta, että mistä sitä saa.

      Mutta ei varmaankaan ole sama Rainbow-hiekka, koska tuo valkopussinen on ok tuote ja kissatkin käyttää sitä mielellään.

      • kis kis

        Kyllä tuo pussi on valkoinen, ruskealla kirjoitettu Kevyt Kissanhiekka ja piirretty kissan kuva.

        Onkohan juuri tuo ostamani satsi sitten jotenkin pilalla koska kaikilla kateilla on nyt todellakin punaiset tassut. Ennen niin puhtaan valkoiset.....

        Katit kyllä käyvät siinä ihan mielellään, en ole huomannut nirsoilua sen suhteen. Murusia kyllä kulkeutuu tassuissa pitkin kämppää mutta en tunne minkäänlaisen hajun leijailevan laatikosta ja sitä käyttää kuitenkin kolme kissaa.

        Täytyy ottaa yhteyttä valmistajaan tai maahantuojaan tassujen punaisuuden takia.


      • bag_gie

        käytetään rainbow valkoinen paakkuuntuva kissanhiekka:a. Se on kyllä valkaisemattomassa pussissa.

        Ei ole ongelmia ollut. Ei haise, tosi hyvin sitoo pissat ja helppo puhdistaa.
        Ehkä vähän pölyää kisujen jaloissa mutta ei ole valittamista.


    • minä

      Joo käytän itsekkin kyseistä kissan hiekaa, kyllähän se värjää mutta se on mielestäni parasta kissan hiekkaa mitä on! Ja kun joku sanoi, että haisee käytävään asti niin ei se ainakaan mulla haise kun se putsaa joka päivä!!!...

    • taija

      meilläki ollu ongelmia kyseisellä hiekalla.. valkoinen kanimme muuttui pian hiekan vaihdon jälkeen ihan beigen väriseksi.. ;(

    • henni

      rainbown valkoinen paakkuuntuva kissahiekka on hyvää.se ei ainakaan värjää.kannattaa kokeilla!

    • ilonen kisu

      Heitä ihmeessä pellolle toi mössö. Itse ole jo 12 v. käyttänyt 'Kisu-Pisu'-merkkistä hiekkaa,joka TODELLA on helppoa käyttää.PAAKKUUNTUU,ja kokkareet on helppo ottaa pois.Kuivattaa hyvin kaikki kakat koviksi,ei haise.Voit tiedustella kaupoista.Valmistaja pussissa: Favorit Tuote Oy. PL 12,27501 Kauttua. P: 02-549 1670. Suosittelen kisujen mielellä!

    • halootapäivää

      Se on savea. Siksi värjää olet vähän hölmö nyt. Tuohan on luonnollisempaa kuin muut. Itse kyllä käyttäisin Hamppu kuiviketta kissoille. Sitä saa http://www.hemprefine.fi/

    • Katzi

      Laita reklamaatiota kaupalle.
      Paljon tuo mainitsemasi kissanhiekka muuten maksaa?
      Itse olen käyttänyt omalla kissallani tätä silikonihiekkaa, joko Bastista tai Rainbowin vastaavaa. On hyvää, kumpaa tahansa ostaakin.
      Bastis on hivenen kalliimpaa, 7€ 6 litran pussi ja Rainbowin on muistaakseni 4,5-5€/pss(on vähän pienempi pussikoko, mutta 1pss sitäkin riittää yhdelle kissalle pikäksi aikaa) ja on riittoisaa ja hyvälaatuista tosiaan, ei haise eikä pölyä.

    • KokeiltuOn

      Tuli kanssa ostettua sitä rainbowin punaista, kun oli kaupasta päässyt Top Cat loppumaan, mitä olen ostanut kissalleni jo pennusta pitäen, yli 2 vuotta. Sama homma, että se korvike värjäsi kissan tassut punaisiksi. Lisäksi se ei sitonut hajua ollenkaan, niin kuin hyvä Top Cat-kissanhiekka tekee. Kyllä se muuten se oli hajutonta. Kyllähän se korvikehiekka vaihtui äkkiä takaisin Top Cattiin.
      Aikoinaan, 1990-luvulla, tuli ostettua semmoista puupohjaista kissan"hiekkaa". Se oli sellaista, että se levisi ympäri kämppää, kissan tassujen mukana. Jatkuvasti sai olla siivoamassa, että ei ole tarvinnut sitäkään toista kertaa ostaa. Se oli semmoista niin kuin puuhaketta, aivan surkeeta.

      • Kissaystävä

        Vanha ketju, mutta vastaan kun tuo hiekka oli niin kauheaa kuraa. En tiedä millaista kissanhiekan pitäisi olla, kun vasta kissan hankimme. Tuo mössö menee kuitenkin roskiin, koska saamme tyttäreni kanssa aivan hirveät allergiaoireet tuosta mössöstä. Se leviää kissan tassuissa ympäri asuntoa ja pöllyää aivan hirveästi, kun kissa kuopii laatikossaan. Asunnon sisäilma on pilalla, koska on täynnä tuota pölyä. Ja joo kissan tassut on tosiaan hieman oranssit tuon jäljiltä. Olisimpa lukenut ketjun ennen kuin tuota ostimme. Kyseessä kevyt paakkuntumaton kissanhiekka, 6 l pussi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe