Miehelle erityiselle

syysmyrskyssä

Jotain erityistä huomasin sinussa jo kauan sitten, kun näin sinut.

Säteilet aurinkona synkkyyden keskellä. Valosi, ilosi, hehkuu minuunkin, et sitä varmaan tiedä.

Eksyksissä. Pimeys tahtoo ympäröidä minut usvaansa. Hiljaisuuden kahlitseva ote saa vallan. Ajatukset, joita lähelläsi yritän pukea sanoiksi, tukahtuvat kömpelyyteeni. Tyyneyden takana, sisimpäni hymyilee sinulle. En uskalla toivoa enempää. Otan kiitollisena vastaan pienetkin elämän ilot.

Syysmyrsky lähestyy. Ehkä jos kuuntelet tarkkaan, voit kuulla tuulen huminassa, sateenpisaroiden seassa, hiljaisia huokauksia, hipauksena poskellasi. Sieluni, sydämeni, kuiskauksin hennoin sinulle laulaa.

Nauraisit kai jos tietäisit:D

32

2297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja_pian_kerrot

      Saat nyt kyllä kertoa jotain tuosta miehestä erityisestä....

      • syysmyrskyssä

        Jonkinlaista surua vaiston hänestä myös. En taida ehkä tänne uskaltaa hänestä sen enempää. Epävarmuus valtaa mielen, mitä jos vain itse tunnen tämänkaltaista.


      • näyttääkö_vain
        syysmyrskyssä kirjoitti:

        Jonkinlaista surua vaiston hänestä myös. En taida ehkä tänne uskaltaa hänestä sen enempää. Epävarmuus valtaa mielen, mitä jos vain itse tunnen tämänkaltaista.

        Miksi on surullisen oloinen hän?


    • myrskyä_odotellessa

      Kanssasi nauraisin ilosta, siis jos hän olisit.

      • syysmyrskyssä

        Se olisi kyllä suloista se. Hänen seuransa kyllä varmasti pidentäisi ikää...:D
        Sanottakoon vielä, että aloituksessa oli pienoinen vihje, jonka hän ehkä tunnistaisi.


      • Aivanheti
        syysmyrskyssä kirjoitti:

        Se olisi kyllä suloista se. Hänen seuransa kyllä varmasti pidentäisi ikää...:D
        Sanottakoon vielä, että aloituksessa oli pienoinen vihje, jonka hän ehkä tunnistaisi.

        Jos sana oli se vihje,tuosta tietää


      • pikku_vihje_jookos
        syysmyrskyssä kirjoitti:

        Se olisi kyllä suloista se. Hänen seuransa kyllä varmasti pidentäisi ikää...:D
        Sanottakoon vielä, että aloituksessa oli pienoinen vihje, jonka hän ehkä tunnistaisi.

        Vihjaa siitä vihjeestä mikä on aloituksessa....jotain saatoin huomata mutta en ole varma...


      • Näinhänsenäkyyolevan

        Kait sieltä vihjeen löytää ku katsoo


      • pikku_vihje_jookos
        Näinhänsenäkyyolevan kirjoitti:

        Kait sieltä vihjeen löytää ku katsoo

        No niinkai sitten...haluaisin löytää sinusta vihjeen.


    • kerroNuoHänelle

      Kerro nuo kauniit sanat hänelle suoraan. Varmasti ilahtuisi.

    • ihmeitätapahtuu

      Kaikki on mahdollista.

    • Sano_Sisko_Salaisuus

      Onko myrsky ja pimeys niitä vihjeitä vai jokin muu juttu...?

    • laitantämän

      Tunsin hipaisun.
      Tunnen sinut, aavistanut olen koko ajan. Haluaisin karkottaa pimeyttä.
      Hän mielessäni.

      • Lightanddarkness

        ❤ tule kultani, oikein olet aavistanut.
        Hipaisu jätti pysyvän kaipuun, ole valoni.
        Karkota ikävä minusta, kosketa sielua, katso syvälle silmiin ja näe rakkautta aitoa.


      • olisitpatässä
        Lightanddarkness kirjoitti:

        ❤ tule kultani, oikein olet aavistanut.
        Hipaisu jätti pysyvän kaipuun, ole valoni.
        Karkota ikävä minusta, kosketa sielua, katso syvälle silmiin ja näe rakkautta aitoa.

        Tarkoitin jokaista pientä sanaa. Ymmärräthän? Se ei ole vain testiä tai kokeilua. Sinä olet jo koskettanut sieluani.
        Vaikken toista sitä eri viestein, niin tarkoitan sitä huomennakin.


      • Sinäkin_Sieluani
        olisitpatässä kirjoitti:

        Tarkoitin jokaista pientä sanaa. Ymmärräthän? Se ei ole vain testiä tai kokeilua. Sinä olet jo koskettanut sieluani.
        Vaikken toista sitä eri viestein, niin tarkoitan sitä huomennakin.

        minähän olen tässä...


      • ethänoletrolli
        Sinäkin_Sieluani kirjoitti:

        minähän olen tässä...

        Voitko antaa jonkin vihjeen, jonka vain hän tajuaa? Muunkin kuin aloituksessa olleen?


      • olentässä
        Sinäkin_Sieluani kirjoitti:

        minähän olen tässä...

        Et sinä ole..Hyvää yötä.


      • Sinäkin_Sieluani
        ethänoletrolli kirjoitti:

        Voitko antaa jonkin vihjeen, jonka vain hän tajuaa? Muunkin kuin aloituksessa olleen?

        en ole trolli...minähän olen ässä...


      • olentässä

        En usko että on trolli.


      • jumantsuikkeri
        olentässä kirjoitti:

        En usko että on trolli.

        on näillä kusta päässä.


    • pikku_vihje_jookos

      Milloin siis olet huomannut minussa jotain erityistä...onko siitä vuosia,kuukausia,viikkoja vai jopa kymmeniä vuosia ??

      • helpotus-vihje

        Kyllä se on tulevaisuudessa. 2 viikon päästä huomaan tuon josta kirjoitettiin.
        Tietäisit tämän itsekin jos laittaisit sukat kunnolla ja kengät oikeisiin jalkoihin.
        Tulevasuuteen kävellään takaperin ja lippa taaksepäin, eli menosuutaan.
        Näin sen voi löytää takaansa, minkä edessä on.


      • Tarviketorillehuomenna

        Pöllönbongaus päivämääristä tajusin tarkistaa, mitä täällä oikein tapahtuu. En ehtinyt kovin montaa päivää täysin pimeillä valoilla ajella. Toinen etulamppu on kyllä pimeänä kun eilen oli niin paljon hidasteita, etten ehtinyt uutta käydä ostamassa.


      • Eimeenäämetooläpi

        Oot kyllä yks tiedon kärttäjä. En osaa tuohon vastata tarkalleen. Ehkä tajusin jotain ihan pientä vasta kun se silloin oli liian myöhäistä. Ei siitä silti kaveruutta kummempaa olisi minusta riippuen tullut. Sitä oli siinä seassa sekä imarreltu että ahdistunut ja olisi halunnut kaikkien tilanteiden menevän omalla painollaan edes jouluun asti. Se kaikki jatkui vielä keväälläkin ja oli välillä lähes pelkkää metoota. Nostin sitten syksyllä rahani ja ostin matkalipun maailmalle vuodeksi. Siinä vaiheessa hautasin aivan kaiken.


    • Talvisade

      Tarvontie on toivon tie. Intiimi itsekullakin.

    • kokemusasiako

      no eihän tällaisella dödälle voi kuin nauraa, itse paholaisen kätyri kirjoittelee itselleen ihan pokalla sateen ropinasta vähän lohtulauseita mitä nyt yön aikana satelee tappouhkauksia ja muuta sivistynyttä kamaa sinne sun tänne, todellinen auringonpaiste ja kedon kukkanen juu

    • stalkkeri123

      Jahas, tämä on taas tämä sanojen väärinpäinkääntelijä. Kirjoitustyyli tunnistettavissa, ei osaa kirjoittaa sanoja oikein vaan aina jotain käänteistä tyyliin "miehelle erityiselle" .

    • Kakkaralerpsis

      Pääministerin sivupersoona katuu erityisiä toimia, pää vain ei enää kuule.

    • syysmyrskyssä

      Viimeisin viestini oli lauantai aamuinen, kuin sillä nyt jotain väliä olisi. Tuskin yksikään vastaus juuri siltä, joka mielessäni pyörii. Tuskin kuuli... olin liian hiljainen. No, kohtaamme kyllä, en aivan varma milloin. Odotusta.

      • Olitunessani

        Luulen että kuulin kyllä, et ollut liian hiljainen..
        Viime yönä vietimme koko päivän yhdessä unessani.


    • Untamo__

      Kuutamon valossa moni asia kirkastuu myrskyä paremmin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2082
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      168
      1618
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1302
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1168
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1048
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe