Onko harmittanut koskaan?

nukuitko.onnesi.ohi

Ettet ollut aktiivisempi/rohkeampi hänen suhteen ja sitten joku toinen hänet nappasi.

29

1360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllähän noita naisia riittää, niin ei yksi emakko maailmaa kaada. 🐽

• wehaveawinner

Löytyi illan porsija.

• eiköhäntäältä

Löydy useampi kirjoittaja kenelle on käynyt noin.

• Menkööt

Mitä sellaisella tekee jos toinen tosta vaan sen nappaan pystyy? Sehän voi lähteä koska vaan, kenen kanssa vaan. Parempi on olla tuhlaamatta aikaansa tuuliviiriin.

• tämäon

Aika hyvä kommentti.

• eikilpailuttamista

Kaikki terveet ja hyvällä itsetunnolla varustetut ihmiset tajuavat tämän. Joskus siihen menee vain hetki aikaa jos rakastumisen jäljiltä aivokemiat yrittävät pistää oikein kovasti vastaan.

• eikoskaanminunvuoro

Aina käynyt noin.
      Eipä hän ollut sitten kiinnostunut minusta, kerta toinen kelpasi. On ollut ajatus, jälkeenpäin. Kohti uusia pettymyksiä ja vahvempaa muuria ympärille.

• menneisyydestä

Ei oikeastaan tein aloitteen tulin torjutuksi oli minulle ehkä kovempi juttu kuin luulin en ottanut edes huomioon ettenkö olisi kelvannut mutta se opetti etten ikuna tee aloitetta

• Elluhalloyb

Ei ole harmittanut...
      Jos tykkää..mies päättää..
      Minä harkitsen..
      Jos kipinää...ehkä rakkautta..
      Jos toinen vie ...se voi sitten tapahtua milloin vain...ei oikeata rakkautta...😘❤

• Muttamiksi

Ei, koska ymmärrän ettei hänestä ole normisuhteeseen.

• taatanatentään

Mikä on normi suhde? Mä vastaan ainakin kaikille, että musta ei oo normi mihinkään. En halua normi ruokaa, normi tekemistä, normi aikatauluja, normi ihmisiä. Mulle tulee sanasta normi mieleen kontrollifriikki ja jos jotain tiedän niin sellasta en halua lähelleni. Mutta mun mielestä kukaan ei oo normi.

• Sanonvaintämän

Ei ole totta.

• Ennormianähnytkään
        taatanatentään kirjoitti:

Mikä on normi suhde? Mä vastaan ainakin kaikille, että musta ei oo normi mihinkään. En halua normi ruokaa, normi tekemistä, normi aikatauluja, normi ihmisiä. Mulle tulee sanasta normi mieleen kontrollifriikki ja jos jotain tiedän niin sellasta en halua lähelleni. Mutta mun mielestä kukaan ei oo normi.

Kuka yleensä haluaa tulla luokitetuksi normiin! Totta mitä sanoit.

• lhll

Ihminen ei voi olla enempää mitä luoja on suonut muut voivat toki vaatia ja leikkiä tunteilla mutta siltikään ei voi enempää kuin mitä on.

• Rmk_nainen

Harmittaa, vaikka en tiedä mitä olisi edes seurannut asiasta. Lähdin tilanteesta karkuun ja jälkikäteen vasta ymmärsin, miltä se saattoi vaikuttaa toisesta. Suorastaan hävettää oma reagointi, mutta se vaan yllätti liikaa. Joku outo tunne ja keskellä kirkasta päivää kaupassa. Koko ajan vaan ajattelin, että "ei hemmetti mitä tässä tapahtuu!" Juoksin tilanteesta pois, koska tunne oli liian vahva ja täysin uusi. Hän tietysti luuli tulleensa torjutuksi, mutta näin ei todellisuudessa ollut.

• Naisen_tuskaa

On harmittanut ihan saat.nasti..

• mieskinkokeenoin

On täällä samanlaisen tunnetilan omaava mieskin.. Tilanne harmittaa vaan vieläkin, vaikka järki sanoo, että hyvä että kävi näin jos toinen ei kerran näe minua tärkeänä.

• vastaanpavain

Ei minua ole ainakaan kukaan napannut, eli jos harmittaa niin vielä on tilanne korjattavissa... sanonpahan vain vaikka tuskin mulle.

• Nainensivusta

Hän, mies, minut nappasi kyytiin muutaman kerran ja niin hän jäi sydämeen ja ajatuksiin... Koska tämä ikävä loppuu?!

• mieskinkokeenoin
        vastaanpavain kirjoitti:

Ei minua ole ainakaan kukaan napannut, eli jos harmittaa niin vielä on tilanne korjattavissa... sanonpahan vain vaikka tuskin mulle.

Ei ole mitään merkkejä hänen korjaamishaluistaan näkynyt joten minun toiveillani ei ole väliä.

• Enolluttärkeä

Osaan peittää ne tunteet hyvin. Elämäni tarina ei ole julkiseksi tarkoitettu. Ja vähän vaikuttaa siltä, että sellaiseksi olisi päätynyt.

• mun.mokat

Kauniilla naisilla riittää pokaajia. MIEHET TEKEE aina työn. Naiset olettaa että miehet...

oikeasti pelkäsin silloin etten ole riittävä...

• Eii.. hänet nappasi juuri oikea ihminen.

• nyteiolemitään

Hänellä oli silloin yli 10v. sitten huhupuheissa jo uusi kierrossa muuta kuukausi epäselvyyksien. Vuodet vieri ja hänellä oli joku toinenkin ja ehkä kolmaskin ja nyt neljäskin ja sillä välin monesti kai ikävöi, mutta harmi etten tuntenut silloin kykeneväni rakkaussuhteeseen.

sen jälkeen on päihteet ollut suhteissa läsnä. En pidä kaverisuhteita minää rakkausuhteina.

• Aivantaukki

Kyllä todella. Menin täysin hämilleni kun puhui näkemisestä vielä. Ajattelin että sanoo samoin muillekin joita siinä oli. En älynnyt hämmennykseltäni että se taisi olla jokin aloitteen tapainen. Voi miksi sitä on niin taukki!!!

• Turtunut

Olin liian aktiivinen, olisi pitänyt olla vain viileä. Nyt kun mietin, minkä takia, minkähän ihmeen takia... ? Jossain kohtaa tulee vastaan se lakipiste, kun mikään ei tunnu enää miltään. Myös hänen merkityksensä katosi.

• 333

Sama juttu täällä.

• tuskinoliskaivannutkaa

Jos olikin varattu turhan monta tekstaria laitoin.

• juhamarkopetteri

Oli ehkä sittenkin varattu, pitää odotella.

Sen luoka tietoa on. Tai on toivottavasti. Ei aina tiedä tarpeeks leviä j samamalla pimentoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3255
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2313
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1869
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1795
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1421
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1271
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1187
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe