Soittaminen ei onnistu

tekniikanihmelapsi

Oisko ideoita miksi en pysty soittaan yhteen numeroon? Kaikkiin muihin pystyy mutta ei tähän yhteen. Kun yritän soittaa, niin puhelu katkeaa heti. Olen tutklnut ettei ole millään estolistalla. Ei ole. Enkä minä ole myöskään hänen estolistalla. Olen poistanut tiedot kokonaan minun puhelimesta ja kun hän soitti mulle, niin lisäsin siitä sitten suoraan numeron ja nimen yhteystietoihin. Ei auttanut. Hän voi soittaa mulle mutta minä en hänelle, vaan puhelu katkeaa samantien ilman että kerkiää pirahtaan kertaakaan :(

Ja tosiaan tuota ei ole kenenkään muun kohdalla.

19

13272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asldj

      Kyllä se jotenkin viittaa siihen että joko vastaanottajalla tai sinulla on jonkinlainen esto päällä. Kun muuten soitat niin onko numerosi varmasti näkyvillä vastaanottajalla eli numerosi ei ole salainen ?

      • asldj

        Onko vastaanottajalla jonkinlainen "esto-ohjelma" käytössä ?


      • asldj

        Jos vastaanottajalla on Samsung (Android) niin valitse "Puhelin" - Asetukset - Kohta "Estä numerot" ja tarkista ettei numerosi ole siellä.


      • tekniikanihmelapsi

        Kyseessä om lapseni ja mulla on kaksi puhelinta. Toisella voi soittaa mutta nyt aattelin soitella älykännyllä kun siihen tuli laitettua puhelupaketti. Mutta sillä en saa sille soitettua. Kumpikin on tutkinut ettei ole mitään estoja päällä ja numerot näkyy jne. Ei vaan suostu soittaan :(


    • tekniikanihmelapsi

      Kun mä soitan ja puhelu katkeaa heti niin tänään soitetussa listassa lukee joka yrityksen kohdalla, että peruutettu

    • rgergeg

      Lähetä sähköpostia tai puhu kasvotusten tai tekstaa tai netin välityksellä.

      • tekniikanihmelapsi

        Sähköposti -eimissäänhelkkarintapauksessa. Puhun jo kasvotusten. Sen lisäksi soittelen toisella puhelimella. Nyt haluan soittaa tällä luurilla. Tekstarit ei käy. Nettikään ei käy.

        Haluan soittaa just tolla luurilla >:(


      • freecalls

        Hankkikaa Whatsapp. Ilmaiset puhelut ja se ohittaa myös estot.


      • tekniikanihmelapsi
        freecalls kirjoitti:

        Hankkikaa Whatsapp. Ilmaiset puhelut ja se ohittaa myös estot.

        sekään ei käy. Toinen ei suostu missään nimessä asentaan wa:ta puhelimeensa.


      • tippikulttuuria

        Sitten hänen ongelma. Maksakoot operaattorin palveluista tippiä:)


    • joku.vaan

      Pystyiskö vaihtamaan hänen SIMin sinulle ja sinun hänelle.
      Saisi poissuljettua sen onko vika operaattorissa vai vehkeissä ja missä vehkeessä.

      Olen 20 v soittanut omista puhelimistani kaverin nokialaiseen Telian kortilla. Minulla DNA. No problem.
      Kaveri osti uuden puhelimen ( en muista oliko iPhone vai mikä ) ja laittoi vanhan SIMin siihen. Parin kuukauden verran minun soitto katkesi alkuunsa ja vastapuhelin oli neitsyt ilman muutoksia. Mysteeri ei koskaan selvinnyt. SIMmejä ei vaihdeltu.
      Kaikkien muiden puhelimilla soitot meni perille.

    • annasenollarauhas

      Hän on asettanut sinun puhelimesi estotilaan, ei vaan viitsi kertoa sitä sinulle, ja syynä on kun kännissä soittelet myöhään ja öisin, ja lisäksi öriset sekavia jorinoita ilman järkevää asiaa. Useilla on tämä sama tilanne.

      • tekniikanihmelapsi

        Hmmm... oisit nyt lukenut noi muut vastaukset.

        ps. en ees ryyppää :)


    • joku.vaan

      Saitko vaihdettua SIMit? Kiinnostaisi tietää mitä selvisi.

      • tekniikanihmelapsi

        Ei se mitään SIM.iä suostu vaihtaan. Asia ei ratkennut joten soittelen toisella puhelimella sitten :)


      • lothbrok

        ai, siinä on integroitu sim


      • joku.vaan
        tekniikanihmelapsi kirjoitti:

        Ei se mitään SIM.iä suostu vaihtaan. Asia ei ratkennut joten soittelen toisella puhelimella sitten :)

        Ei siis kymmeneksi sekunniksi suostu vaihtamaan SIMmejä molempien ollessa vieressä vahtimassa ettei toisen SIMin tietoja tallenneta koneeseen vaan tehdään vain yksi soitto. No, onhan vaikeeta....


    • Anonyymi

      Sama ongelma kaverilla, vika tuli yllättäen, ei pysty soittaa mulle, mutta minä pystyn soittaa hänelle, ei tätä vissiin kukaan oo ratkaissu ..

      • Anonyymi

        Miksette kysy operaattorilta, senhän se ongelma pitää korjata ellei vika ole kännykässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1713
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      191
      766
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe