Käytetty pikkupaku suunnitteilla siviilikäyttöön henkilöauton korvajaksi ja Caddy on yhtenä listalla mm. PSA:n vastaavien kanssa. Kopin mahdollisimma hyvä äänieristys ja pinnoittaminen olisi sitten työlistalla. Mahdollisesti travitsisi vaihtaa etupenkit paremmin tukea antaviin ja säädettäviin.
Sitten jos siedettävillä kustannuksilal saisi vielä korin väriset puskurit ja laittasi vakiokoon alut alle, niin koppi olisi siistimpi ulkoiselta kokonaisuudeltaan.
Mikähän noista Euro5-luokan dieselistä olisi Cadyssä luotettava vaihtoehto, kun ei ole aikoihin seurattua VW:n dieseleiden kehitystä noita päästöskandaaleita lukuunottamatta. Siellä on teholtaan myös melkoisia nuhapumppuja, joskaan sellaisten lastutuksiin ratkaisuna en edes aio lähteä.
- http://www.autotie.fi/vaihtoautot/hakutulos/hae?MerkkiMalli=Volkswagen Caddy&Lajittelu=7&Hakutunnus=feda44062d48c012bb8a628f8df0cd27
Makuasioita, mutta pidän tosi paljon tuosta uudempien mallien harmaasta väristä:
- https://www.leboncoin.fr/utilitaires/1488879909.htm/
Ulkolaisilla sivuilla tulee silloin tällöin vastaan 4-vetoisi averoita, mutta liekö vain tietäâ liikaa lisäkustannuksi aj apoltoainene kulutusta.
DSG on sitten oma juttunsa, sillä ei niistä suinkaan kaikki versiot ole olleet ongelmaisia hyvin huollettuina ja käytetyinä. Paikoin mainitaan niiden nykimiset ja arpomiset, mutta sekin riippuu ainakin osittain siitä minkä koneen jatkona se on.
Ps. Palstan ammatikseen foldaava maaninen häirikkö voi sitten pysyä poissa tästä ketjusta.
Caddy Van TDI - Euro 5
4
100
Vastaukset
- CaddyVan
Sitten noiden ulkolaisten sivujen ilmoituksien suhteen saa olla skarppina kilometrien luotettavuuden suhteen. Vaikka esim. alla olevan fr-ilmoituksen auto on kuvissa kuin uusi, mutta kilometristä täytyy puuttua iso numero.
Volkswagen Caddy Van Business Line 1.6l Tdi 102 cv 2013 Kilométrage 20900 km
- https://www.leboncoin.fr/utilitaires/1484050676.htm/
Belgiassa puolestaan on pakollinen ns. CarPass-systeemi, jossa joka ainossa huollossa, merkkiliikkeessä kuin toisaallakin, renkaanvaihdot ymv. mukaanlukien, korjaamo kirjaa kilometrit ja syöttää ne kansalliseen tietokantaan. Nykyisin Belgiassa ensirekisteröityjen ja siellä myytävien km-lukemaan voi luottaa varsin hyvin. - CaddyVan
Ohessa esimerkki Caddystä johon on tehty paljon muutoksia tekniikkaan ja koriin, sekä vaihdettu paremmat etuistuimet: Scirocco Cloth Front Seats.
- http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=350243
Ihan siisti kokonaisuus, mutta harmi kun ei tietoa eikä kuvia mahdollisesta kopin äänieristyksestä. - Bemaristimyös
Itsellä Gaddy diesel 4veto 1.9 l,
Olen ollut tyytyväinen, vedettäessä ei paljon hevostraileri takana tunnu ja liukkaallakin uskaltaa lasketella reippaasti 4 vedon ansiosta
Tukeva ajaa ja kulutus kohtuullinen, nousee kyllä yli 100 ajettaessa , korin muodosta johtuen
Äänet tietysti suuremmat kuin jossain premiumautossa
Maksaa uutena melkein yhtä paljon kuin premiumit .Ei ole määräaikaishuoltojen välissä tarvinnut lisäillä muuta kuin dieseliä- CaddyVan
Mitä vuosimallia, paljonkohevosia hv ja millä kilsoilla tuo autosi on?
Paljon saa lukea testeistä ja foorumeilta, että Caddy on allustaltaan liiankin kova ja erityisesti sen taka-akseli ikävän kuiva kuoppamittari. En muista millä foorumilla, mutta jokunen oli asentanut jotkin kaksitehoiset iskarit taakse ja saanut siltä osin ainakin jonkin verran mukavemmaksi. Vahemmissa on ilmeisesti kaksi lehtijousta ja suunnilleen vm. 2012 (?) alkaen yksi.
Siihen on kuulema saatavilla säädettävät ilmajousetkin, mutta riskeeraa olla suht' tyyris kustannus. PSA:n vastaavia pakuja taas usein kehutaan alustan mukavuuspainotteisuudesta.
TDI 2.0 koneisia on jopa vain 75 heppaisina. Sitten noihin alla olevan kaltaisiin paljon ajettuihin ei oikein uskaltaisi koskea. Tuossa jos tulee mahdollisesti huonosti huolletun nelivedon kanssa muheita, niin kalliiksi tulee ja paljon muutakin ongelmariskiä
CADDY - VAN 2.0 TDI 110 4MOTION :2013 Kilométrage :174 000 km : 5 825 € TVA (vero)
fr: https://www.leboncoin.fr/utilitaires/1493674541.htm/
Kopin hommatesa halauasin siihen kyllä "maksimaalisen" äänieristyksen, katto seinät ja lattia. Se vain tulisi (osata) toteuttaa tavalla ettei kopista tule tulevaa ruostepommia.
"Ei ole määräaikaishuoltojen välissä tarvinnut lisäillä muuta kuin dieseliä."
Tuo on syy miks yli 60 tkm ajettua ei oikein usklataisi edes ostaa, sillä pidän noita ohjeistettuja "Long Life" -hultoja suorastaan mieletöminä mekaniikan pitkäikäisyyttä ajatellen. Ne markinamiesten puheen 'nykyölyistä' jätän omaan arvoonsa.
Itse menen ns. perinteisillä huoltoväleillä, eli vuosi tai max. 15 tkm, mieluummin kymppitonin vällein. Manuaaliaskiinkin ölynvaihdot n. 80 tkm kohdalla ja perän omaaviin sama juttu. Pitkässä juoksussa maltillinen kustannus mekaniikan 'lisävakuutuksesta.'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724924Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202632Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571685- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191083Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71995IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875