Käytetty pikkupaku suunnitteilla siviilikäyttöön henkilöauton korvajaksi ja Caddy on yhtenä listalla mm. PSA:n vastaavien kanssa. Kopin mahdollisimma hyvä äänieristys ja pinnoittaminen olisi sitten työlistalla. Mahdollisesti travitsisi vaihtaa etupenkit paremmin tukea antaviin ja säädettäviin.
Sitten jos siedettävillä kustannuksilal saisi vielä korin väriset puskurit ja laittasi vakiokoon alut alle, niin koppi olisi siistimpi ulkoiselta kokonaisuudeltaan.
Mikähän noista Euro5-luokan dieselistä olisi Cadyssä luotettava vaihtoehto, kun ei ole aikoihin seurattua VW:n dieseleiden kehitystä noita päästöskandaaleita lukuunottamatta. Siellä on teholtaan myös melkoisia nuhapumppuja, joskaan sellaisten lastutuksiin ratkaisuna en edes aio lähteä.
- http://www.autotie.fi/vaihtoautot/hakutulos/hae?MerkkiMalli=Volkswagen Caddy&Lajittelu=7&Hakutunnus=feda44062d48c012bb8a628f8df0cd27
Makuasioita, mutta pidän tosi paljon tuosta uudempien mallien harmaasta väristä:
- https://www.leboncoin.fr/utilitaires/1488879909.htm/
Ulkolaisilla sivuilla tulee silloin tällöin vastaan 4-vetoisi averoita, mutta liekö vain tietäâ liikaa lisäkustannuksi aj apoltoainene kulutusta.
DSG on sitten oma juttunsa, sillä ei niistä suinkaan kaikki versiot ole olleet ongelmaisia hyvin huollettuina ja käytetyinä. Paikoin mainitaan niiden nykimiset ja arpomiset, mutta sekin riippuu ainakin osittain siitä minkä koneen jatkona se on.
Ps. Palstan ammatikseen foldaava maaninen häirikkö voi sitten pysyä poissa tästä ketjusta.
Caddy Van TDI - Euro 5
4
87
Vastaukset
- CaddyVan
Sitten noiden ulkolaisten sivujen ilmoituksien suhteen saa olla skarppina kilometrien luotettavuuden suhteen. Vaikka esim. alla olevan fr-ilmoituksen auto on kuvissa kuin uusi, mutta kilometristä täytyy puuttua iso numero.
Volkswagen Caddy Van Business Line 1.6l Tdi 102 cv 2013 Kilométrage 20900 km
- https://www.leboncoin.fr/utilitaires/1484050676.htm/
Belgiassa puolestaan on pakollinen ns. CarPass-systeemi, jossa joka ainossa huollossa, merkkiliikkeessä kuin toisaallakin, renkaanvaihdot ymv. mukaanlukien, korjaamo kirjaa kilometrit ja syöttää ne kansalliseen tietokantaan. Nykyisin Belgiassa ensirekisteröityjen ja siellä myytävien km-lukemaan voi luottaa varsin hyvin. - CaddyVan
Ohessa esimerkki Caddystä johon on tehty paljon muutoksia tekniikkaan ja koriin, sekä vaihdettu paremmat etuistuimet: Scirocco Cloth Front Seats.
- http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=350243
Ihan siisti kokonaisuus, mutta harmi kun ei tietoa eikä kuvia mahdollisesta kopin äänieristyksestä. - Bemaristimyös
Itsellä Gaddy diesel 4veto 1.9 l,
Olen ollut tyytyväinen, vedettäessä ei paljon hevostraileri takana tunnu ja liukkaallakin uskaltaa lasketella reippaasti 4 vedon ansiosta
Tukeva ajaa ja kulutus kohtuullinen, nousee kyllä yli 100 ajettaessa , korin muodosta johtuen
Äänet tietysti suuremmat kuin jossain premiumautossa
Maksaa uutena melkein yhtä paljon kuin premiumit .Ei ole määräaikaishuoltojen välissä tarvinnut lisäillä muuta kuin dieseliä- CaddyVan
Mitä vuosimallia, paljonkohevosia hv ja millä kilsoilla tuo autosi on?
Paljon saa lukea testeistä ja foorumeilta, että Caddy on allustaltaan liiankin kova ja erityisesti sen taka-akseli ikävän kuiva kuoppamittari. En muista millä foorumilla, mutta jokunen oli asentanut jotkin kaksitehoiset iskarit taakse ja saanut siltä osin ainakin jonkin verran mukavemmaksi. Vahemmissa on ilmeisesti kaksi lehtijousta ja suunnilleen vm. 2012 (?) alkaen yksi.
Siihen on kuulema saatavilla säädettävät ilmajousetkin, mutta riskeeraa olla suht' tyyris kustannus. PSA:n vastaavia pakuja taas usein kehutaan alustan mukavuuspainotteisuudesta.
TDI 2.0 koneisia on jopa vain 75 heppaisina. Sitten noihin alla olevan kaltaisiin paljon ajettuihin ei oikein uskaltaisi koskea. Tuossa jos tulee mahdollisesti huonosti huolletun nelivedon kanssa muheita, niin kalliiksi tulee ja paljon muutakin ongelmariskiä
CADDY - VAN 2.0 TDI 110 4MOTION :2013 Kilométrage :174 000 km : 5 825 € TVA (vero)
fr: https://www.leboncoin.fr/utilitaires/1493674541.htm/
Kopin hommatesa halauasin siihen kyllä "maksimaalisen" äänieristyksen, katto seinät ja lattia. Se vain tulisi (osata) toteuttaa tavalla ettei kopista tule tulevaa ruostepommia.
"Ei ole määräaikaishuoltojen välissä tarvinnut lisäillä muuta kuin dieseliä."
Tuo on syy miks yli 60 tkm ajettua ei oikein usklataisi edes ostaa, sillä pidän noita ohjeistettuja "Long Life" -hultoja suorastaan mieletöminä mekaniikan pitkäikäisyyttä ajatellen. Ne markinamiesten puheen 'nykyölyistä' jätän omaan arvoonsa.
Itse menen ns. perinteisillä huoltoväleillä, eli vuosi tai max. 15 tkm, mieluummin kymppitonin vällein. Manuaaliaskiinkin ölynvaihdot n. 80 tkm kohdalla ja perän omaaviin sama juttu. Pitkässä juoksussa maltillinen kustannus mekaniikan 'lisävakuutuksesta.'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010