Hotellin huumaa

Komistusbimies

Olin työmatkalla ja hotelliöitä oli tulossa kaksi. Saavuin tamperelaiseen hotelliin ja suuntasin suoraan saunaosastolle. Mietin, että keskellä viikkoa saisi saunoa aivan rauhassa, mutta luuloni olikin väärä. Pukuhuoneessa oli kolme miestä ja he olivat jo saunoneet, mutta omaksi yllätyksekseni yksi heistä tuli vielä perässäni saunaan. Huomasin heti kaverin puolikovan kullin joka hänen pyyhkeen alta istuessaan pilkotti. Hän ei peitellyt sitä ja samassa huomasin oman kullini heräilevän.
”Moi. Mun on pakko sanoa suoraan. Jäin saunaa vielä koska olit niin seksikkään näköinen saunaan mennessäsi. ” Olin hetken sanaton. Ventovieras mies kehui ulkonäköäni, tietämättään että olen lievästi bi-henkinen. Tai että ajatus seksistä miehen/pariskunnan kanssa kiihottaa älyttömästi. ”Kiitos”, sain sanotuksi. Aikamme saunottuamme peseydyimme vuorotellen ja poislähtiessä mies kysyi huoneeni numeroa ja että oliko hän tervetullut. Vastasin tietenkin myöntävästi.
Menin kiireesti huoneeseeni ja oli aivan järjettömän kiiman vallassa. Oveeni koputettiin pian, ja sieltä mies jo saapuikin. Komea, siisti 50v mies. Itse olen reilu 40v joten pieni ikäero toi vaan lisää jännitystä ilmaan. Tarjosin olutta, mutta mies polvistuikin yllättäen eteeni ja avasi kylpytakin minulta. Mulla seisoi kyrpä niin kovana että se ei liikahtanutkaan. Masa otti kullini suuhunsa ja alkoi hitaasti nuolla terskaani, hyvin hellästi mutta määrätietoisesti. Hän katsoi suoraan silmiini ja otti kullini kokonaan suuhunsa, aivan juurta myöten ja piti sen siellä pitkän aikaa. Tuntui niin hyvältä että meinasi taju lähteä! Masa jatkoi imemistä ja runkkailua, toisella kädellä hän herätteli omaa kulliaan joka ei paljoa herättelyjä kaivannut. Huomasin hänen farkuissaan kovan pullotuksen ja mietin että kohta saisin ensimmäistä kertaa kullin suuhuni, olinhan siitä jo pitkään haaveillut. Pyysin Masaa lopettamaan imemiseni ja siirtymään hotellin suureen nojatuoliin. Hetken mielijohteesta otin kylpytakistani vyön jolla sidoin Masan silmät. Siirryin avaamaan farkkujen nappeja, yksi kerrallaan. Sieltä paljastui 18cm pitkä ja sopivan paksu kyrpä joka näytti jumalaiselle edessäni. Tein samoin kuin Masa minulle. Aloitin hitaasti nuolemalla terskaa alapuolelta jonka jälkeen nuolaisin kiimatipat terskan päästä. Sen jälkeen runkkasin vartta hitaasti ennenkin otin munan suuhuni, niin syvälle kuin pystyin. Masa tuntui olevan tästä mielissään, koska nosti jalkansa tuolin käsinojille. Tämä ei jättänyt mulle kuin yhden vaihtoehdon. Nuolin peppua kielelläni ja samalla painoin peukaloni Masan peppua kohden, toinen käteni runkkasi kullia. Tämä taisi olla liikaa koska kiihtyvän hengityksen jälkeen tunsin kuinka kyrpä alkoin kädessäni nykimään. Otin kalun suuhuni ja Masa antoi tulla antaumuksella koko suuren lastin suuhuni. Heti lopetettuaan Masa tuli ja suuteli minua, spermaa oli nyt molempien parrassa ja suupielissä. Oli todella kiihottavaa! Masa nousi ylös ja otti kännykkänsä ja näppäili jotain. Hetken päästä oveen koputettiin. Masan kaverit, Juha ja Jari olivat ovella. Vähän hätkähdin kun he saapuivat sisään mutta hyvin äkkiä ymmärsin mitä tästä seuraisi. Masa kehui suihinottotaitojani jonka jälkeen Juha sanoi että häntäkin on kehuttu, haluatko kokeilla. Samalla Juha otti ja tönäisi minut hellästi nojatuoliin. Juha siirtyi polvilleen ja alkoi ahnaasti imeä kulliani joka seisoi vielä entistä enemmän. Juha ollessa polvillaan siirtyi Masa hyväilemään Juhan peppua housujen päältä. Juha joutui riisumaan housunsa ja nyt Masalle avautui paljas peppu, kyrpä kutsuvasti heiluen. Jari oli hivuttautunut viereeni ja toi kyrpänsä huulilleni, joka pilkisti siistien mustien suorien housujen sepaluksesta. Jarin kyrpä oli vielä vähän Masan kullia isompi. Mutta yllättävän helposti se mahtui suuhuni ja imin sitä samalla kun Juha imi ja runkkasi minun kullia. Masa laittoi Juhan pepulle rasvaa ja alkoi hitaasti työntää kullia Juhan perään. Juha melkein puraisi kyrpääni Masan työntyessä Juhan sisään. Samalla tunsin että Jari alkaa olemaan orgasmin partaalla, samoin olin minäkin. Nousin ylös ja Masan naidessa Juhan persettä runkkasimme Jarin kanssa toistemme kyrvät tyhjiksi Juhan pepulle. Tämä oli liikaa Masalle joka laukesi toistamiseen mutta nyt Juhan sisälle. Juha heittääntyi panosta voipuneena sängylle selälleen, me muut kolme annoimme Juhalle elämänsä suuhoidon. Masa nuoli palle, me Jarin kanssa vartta ja terskaa partoinemme. Juha laukesi ja sperman määrä oli valtava. Onneksi meitä oli kolme jakajaa, ja saimme kaikki nuoltua ja suudeltua toisemme puhtaiksi spermasta. Kello oli jo niin paljon että Masa, Juha ja Jari lähtivät huoneisiinsa. Otin pitkän suihkun ja kertasin tapahtuneen mielessäni. Minulla seisoi taas. Samalla kuului koputus. Jari oli ovella ja sanoi unohtaneen kännykkänsä tänne. Hän kumartui ottamaan sitä sängyn vierestä lattialta ja minä painauduin alasti hänen selkäänsä, kyrpä kovana selkää vasten. Sanaakaan sanomatta Jari tiputti housunsa lattialle ja ohjasi kyrpäni kohden hänen peräaukkoaan.

0

1597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        103
        1595
      2. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        78
        1234
      3. Mitä oikein

        Näet minussa? Kerro.
        Ikävä
        88
        1147
      4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

        Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
        Ikävä
        139
        1076
      5. Mika Muranen juttu tänään

        Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
        Sananvapaus
        1
        1047
      6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

        Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
        Raamattu
        585
        1023
      7. Kotipissa loppuu

        Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
        Kuhmo
        20
        940
      8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

        Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
        Tv-sarjat
        8
        922
      9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

        Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
        Tv-sarjat
        12
        806
      10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

        On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
        Kokkola
        9
        721
      Aihe